Naar aanleiding van het Leno-gedrocht

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Veel geld gaat kennelijk niet altijd samen met goede smaak.

Topic;Wat zou je kopen/bouwen als je 100000 eurotjes mocht besteden aan motoren?

Ikzelf:

1948 originele pan(springervork)
late ulh dagelijks gebruik.
zelfbouw;videotheek hopper early chopper op panbasis

En natuurlijk mijn shoveltje houwe.
 
Laatst bewerkt:
een hele grote werkplaats met alle benodigde (las en draai en frees)apparatuur..........
(alleen dat waar ik mee kan werken dus geen engels wiel ofzo ;) )

een hoop spullen om bikes van te bouwen en van die 15k die er dan nog overschiet zou ik iets simpels voor mezelf bouwen ;)
 
telt mijn Guzzi niet mee dan, want die zou ik houden...

verder ging ik gewoon bouwen en hiel ik op als het geld op was, ik denk dat ik voor dat geld 5 tot 6 motoren kan bouwen die me helemaal naar de zin zijn dus tja, wat dan, dat wordt lastig, ik vind namelijk erg veel mooi.....

misschien 2 identieke pan-chop's zodat er altijd een is die het doet om er elke dag mee te rijden ;)
 
Aan Alf natuurlijk.Heb gisteren de koppeling van mijn Jeep opgeblazen.Drukgroep,plaat en lager dus 200 e.moet ook nog een kuil in de grond graven zodat ik bij de versnellingsbak kan.Best wel een erg verhaal.
 
Aan Alf natuurlijk.Heb gisteren de koppeling van mijn Jeep opgeblazen.Drukgroep,plaat en lager dus 200 e.moet ook nog een kuil in de grond graven zodat ik bij de versnellingsbak kan.Best wel een erg verhaal.
moet je ook maar een degelijke dodge kopen en niet zo'n kapsters auto ;)
 
moet je ook maar een degelijke dodge kopen en niet zo'n kapsters auto ;)
Degelijke japanse techniek.Niks mis mee.Ligt eerder aan de bestuurder.Heb hem 2 jaar geleden zelf verbrand toen ik weer eens in de blubber vast zat.Rij toch alweer 2 jaar met een halfslippende koppeling.Op zich niet slecht.
 
wat voor Jeep is dat, zo'n Cherokee met Renault diesel te zien aan de prijs van de parts die je opnoemt ?
 
pfff, wou al zeggen...
Er is maar 1 Jeep! En dat is zeker geen kapsters ding Doc!


betreft het goede doel: Snap-on for John foundation.
ach wat, zo'n CJ of Laredo of Wrangler is een homoboot.....een Cherokee is wel mooi maar dan alleen een oud model, niet zo'n klein ding uit de jaren 80 ....

en over Suzuki "Jeep"'s mag ik niets zeggen........van Nitromax.. :X
 
Ik ben met weinig tevreden dus:

Een Yamaha MT-01
Een KTM Superduke
Een BMW R1200GS
Een Kawa ZX 10R

En dan hou ik nog een zooitje geld over voor benzine :)
 
ohwwwwwww, geen echte Jeep maar zo'n Samurai ding ??
Heb korte tijd een 4.0 wrangler gereje.Maar ik woon landelijk en het tankstation halen is dan een uitdaging.Samuraitje gaat door terrein waar menige "echte" blijft steken........als....de koppeling dus werkt.Coolfactor lig ik niet wakker van daar ik menig treffen op houte klompen en in overal heb bezocht.
 
Do i smell cars ... :?


Kzou willen hebben een 1200GS, XR650, MT-01, CBR1100XX, KTM 990 en een 520, 450YZF, Tornado, Duc 999R, '81 CB900F, CBX1000, GSX1000R, V11SP, VFR1000R.....en vast nog wel wat modellen...hoeveel geld heb ik nog :?
 
Do i smell cars ... :?


Kzou willen hebben een 1200GS, XR650, MT-01, CBR1100XX, KTM 990 en een 520, 450YZF, Tornado, Duc 999R, '81 CB900F, CBX1000, GSX1000R, V11SP, VFR1000R.....en vast nog wel wat modellen...hoeveel geld heb ik nog :?

Hebberd :) ik ben met 4 motoren al tevreden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan