Overzicht Streetfighter projecten

Subgedeelte voor betreffende categorie?

  • ja!!

    Stemmen: 170 95,0%
  • liever niet

    Stemmen: 4 2,2%
  • geen mening

    Stemmen: 3 1,7%
  • wel mening geen argument

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    179
...
 
Laatst bewerkt:
POLL!!

Voor en tegen subgedeelte!

(kost ze niet meer dan 5 minuten om aan te maken en alle topics erin te zetten, ben zelf ook admin bij een forum)
 
...
 
Laatst bewerkt:
...
 
Laatst bewerkt:
Hulde!!!

nou maar hopen dat de modjes dit niet dichtgooien ;)
ik heb iig weer even wat leesvoer, ombouw topic blijven de beste topics!
 
Reden tegen kan zijn :

Extra gedeelte waar op gelet moet worden , dus extra mods?
 
Ik ben in princiepe voor het idee, alleen ben ik bang dat de andere subfora's dan leeglopen omdat iedereen wel dingen verandert aan zijn motor.
 
Is dit de nieuwe taktiek? Zoveel mogelijk streetfighter-related topics openen zodat uiteindelijk hier een nieuwe sectie voor wordt ingericht (zoals voor 25kw is gedaan?) :) .
Ik telde zonet alleen in algemeen al 3 topics met betrekking tot streetfighters. In sport staan er ook nog een heel stel en waarschijnlijk onder techniek ook nog een aantal. Al met al lijkt er animo genoeg.
Greetz
Martian
 
ik stem op liever niet, omdat ik de eigenbouwerij aan zijspannen en brikjes wil volgen (in bijbehorende sub-forum) maar eigenbouwerij aan chopper/bobber/streetfighter/circuitracer enz minder.

Ik denk dat iemand die zelf een hypermoderne streetfigher aan 't bouwens is ook weer minder geinteresseert is in een ratbike bijvoorbeeld.


Of je moet 't meteen goed doen en ze allemaal een eigen subforum geven. ;)
 
Tsjaa, ik denk dat we ons er maar bij neer moeten leggen....
En zoals ik al 's geopperd heb; we moeten gewoon -streetfighter- voor elke Streefighter-gerelateerde post zetten.
Schept duidelijkheid....
En dan uiteraard bij Naked Bikes.

Misschien ooit?

Greetz, SoeF!
 
Misschien een idee om het i.p.v. het 25KW forum te doen.. Is naar mijn mening totaal niet levendig..

Komen alleen maar van die Weazle figuren die een Busa op 25 KW willen...

[me]Of heeft Bonokawa nu onbedoeld 25KW mensen op de tenen getrapt? Stiekem is Bonokawa het zelf ook nog.. :)
[/me]
 
http://gpz900r.gpx-gpz.net/gpz900rsf.htm (hier)

is van mijn verbouwde GPZ900R uit 1984 en ik zou het inderdaad leuk vinden om een subforum te hebben over Zelf/verbouw motoren. er is toch ook een subforum speciaal voor supermotard. die zijn nog zeldzamer dan streetfighters.
 
Laatst bewerkt:
Project sub lijkt me wel gaaf. Pak je meteen alle verbouwingen.. Streetfighters zijn wel anders dan naked's maar het verschil is zo klein om er een subforum voor op te richten. Het nadeel in mijn ogen: het werkt aanstekelijk. En ik zit zonder geld B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan