Verzekeringsprobleempje Shadow

Ilian

MF veteraan
6 jan 2005
4.991
0
Arnhem
Hello!

Ik zit met een verzekeringsprobleempje voor mn Shadow. Op de papieren staat dat ie van 13 mei 1983 is. Nu wil ik hem gaan verzekeren (heb m pas gekocht), maar als ik wat rondkijk op internet op verzekeringen te vergelijken, en de gegevens van mijn bike invoer, komt er bij geen enkele verzekeringsagent de overeenkomst tussen 1983 en mijn chopper... :? Iemand enig idee hoe dat komt? Als ik 1984 invoer staat ie er wel tussen. Kan het een foutje op de papieren zijn? De vorige eigenaar heeft m wel gewoon kunnen verzekeren... Hoop dat jullie me kunnen helpen! Thnx alvast!
 
Hoi,

Misschien een type wat in 83 nog niet in europa gevoerd werd, en dus via grijze import naar hier gehaald?
Als dat zo is, is het geen probleem om hem verzekerd te krijgen hoor, heb ik ook gehad met een vulcan 750. Die verzekeringsboeren hebben er toch geen verstand van, als je altijd maar voor zorgt dat de gegevens van je kenteken overeenkomen met de gegevens op de polis komt het allemaal goed.

succes
 
Ja, is dat echt zo? Ook met lidmaatschap enzo, haal je dat er wel uit? heb een beetje t idee dat daar allemaal van die midlife-crisis-bikers zitten... PLEASE overtuig me van t tegendeel, lijkt me wel heel leuk! Ik ga t ff uitzoeken, verzekering via shadow mc. Thnx!
 
Ja, is dat echt zo? Ook met lidmaatschap enzo, haal je dat er wel uit? heb een beetje t idee dat daar allemaal van die midlife-crisis-bikers zitten... PLEASE overtuig me van t tegendeel, lijkt me wel heel leuk! Ik ga t ff uitzoeken, verzekering via shadow mc. Thnx!
Zit ook in midlife kriezis.Ben 42 jaar.Denk over een leren vest met franjes na.Moet ik dat volgens jou doen?
 
Ben alleen lid geworden voor de verzekering. Lees 't clubblaadje wel. Ziet er uit als elk ander motor cluppie.


Ik zou die leren franjes wel doen ......... lekker stoer ;)
 
Lijkt me spannend ja, die franjes. Natuurlijk doe je dat! (...)
Hey thnx voor je info!
 
Ja, is dat echt zo? Ook met lidmaatschap enzo, haal je dat er wel uit? heb een beetje t idee dat daar allemaal van die midlife-crisis-bikers zitten... PLEASE overtuig me van t tegendeel, lijkt me wel heel leuk! Ik ga t ff uitzoeken, verzekering via shadow mc. Thnx!
Hey! Ik zit niet in m'n midlife crisis, ja! :(









:+
 
Sorry!! Ik ben gewoon benadeeld met een stom vooroordeel O-) Beetje Hells Angels beeld in mn hoofd... Maar ben blij dat het niet zo is :)
 
officiele introductie van de VT750 in nederland was op de motorrai van 83, dat was toen nog in het voorjaar.
was er samen met m'n broer die had er net een gekocht dus buiten stond er ook 1 :+
verhaal over z'n sleutels zal ik maar niet vertellen 8-)
 
verhaal over z'n sleutels zal ik maar niet vertellen 8-)
Vertel!


En voor de topicstarter: Verzekeren via de Shadowclub is echt echt veeeeeel gunstiger. Betaalde 120 euro voor WA+....ben nu voor 130 euro (incl lidmaatschap) Allrisk verzekerd. En als lid hoef je gelukkig niks! O-)
 

we zijn dus op ons gemakkie over de beurs gelopen, komen we terug het parkeerterrein op zien we een drukte van belang rond onze motoren :?

hij is natuurlijk van mening dat het vanwege zijn hagelnieuwe motor is ;)

maar wat blijkt er zit een briefje op z'n tank, politie vond het niet raadzaam z'n sleutels op de motor te laten zitten :)

dus even naar het buro om z'n sleutels op te halen, nu zaten ook onze helmen in z'n Freebird aanhanger :(
dus zonder helm naar het buro gereden met broer achterop om de sleutels te halen :+
 
Ah thnx! Ga ik ff lid worden van de Shadow mc :]

haha wat een actie zeg, dat verhaal!
 
we zijn dus op ons gemakkie over de beurs gelopen, komen we terug het parkeerterrein op zien we een drukte van belang rond onze motoren :?

hij is natuurlijk van mening dat het vanwege zijn hagelnieuwe motor is ;)

maar wat blijkt er zit een briefje op z'n tank, politie vond het niet raadzaam z'n sleutels op de motor te laten zitten :)

dus even naar het buro om z'n sleutels op te halen, nu zaten ook onze helmen in z'n Freebird aanhanger :(
dus zonder helm naar het buro gereden met broer achterop om de sleutels te halen :+

:} :}
hahahahahahahahahahha
 
:} :}
hahahahahahahahahahha

ik hoop dat hij hier niet lees :)

zit trouwens te denken, hij rijd nog steeds Shadow, dus hij moet een van de langst shadow rijdende nederlanders zijn.
z'n vrouw heeft ook een shadow en z'n zoontje een zijspan (die zit dus aan een shadow).
de shadowclub mag wel eens een rit naar hem organiseren om hem als lid te werven :+
 
ik hoop dat hij hier niet lees :)

zit trouwens te denken, hij rijd nog steeds Shadow, dus hij moet een van de langst shadow rijdende nederlanders zijn.
z'n vrouw heeft ook een shadow en z'n zoontje een zijspan (die zit dus aan een shadow).
de shadowclub mag wel eens een rit naar hem organiseren om hem als lid te werven :+

....of te royeren..... O-) :?



En voor Yllian:

Hier kun je ook goedkoop verzekeren: www.shoc.nl
 
Thnx biertje, ben t ff allemaal aan t vergelijken. Pfoe, kan niet wachten tot ik kan rijden!! :]
 
Thnx biertje, ben t ff allemaal aan t vergelijken. Pfoe, kan niet wachten tot ik kan rijden!! :]

die shadow owners club zou weleens leuk kunnen worden, denk ik. er zitten paar mensen in die erg aardige evenementen hebben georganiseerd (de jaarlijkse international shadow meeting bijvoorbeeld). er komen dus vast en zeker mooie ritten aan. bij de shadow motorclub trouwens ook, dus wat dat betreft hoef je je niet te vervelen dit jaar.
 
Oke dan! Heb beiden gemaild, mc en oc en van beiden een mailtje teruggehad, heel aardig. oc is goedkoper dus denk dat ik daarvoor ga (en t mailtje was iets aardiger, dat speelt ook mee natuurlijk..). Lijkt me wel cool, van die ritten! Zit altijd te kwijlen als ik choppergroepen voorbij zie komen, straks zit ik er zelf tussen!! :]
 
Oke dit topic moet weer ff open...

Het moment dat ik mn motor moet gaan verzekeren komt nu wel erg dichtbij (jeeeej!), dus ben ff flink aan t vergelijken. Heb dingen van de shoc en shadow motorclub hier liggen, ben ook unive enzo aan t bekijken. daar is wa E84,- per jaar. nou wordt daar gevraagd of ik een ongevallen opzittendenverzekering van E50,- en een verkeersrechtshulpverzekering van E25,- wil. Is dat echt nodig? is wel weer fucking veel geld meer namelijk... Hoop dat jullie me kunnen helpen!

:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan