Z1000 - Z750 meeting plaza deel 4

Wat is de mooiste kleur voor een Z750-Z1000?

  • Groen

    Stemmen: 7 13,7%
  • Blauw

    Stemmen: 2 3,9%
  • Rood

    Stemmen: 7 13,7%
  • Zwart

    Stemmen: 25 49,0%
  • Oranje

    Stemmen: 6 11,8%
  • Grijs( Z750)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Titanium (Z1000)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Special paint

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een van de dankbare down-loaders.
Dus bij deze heel erg bedankt voor het beschikbaar stellen van het handboek. :}
En Muis natuurlijk ook bedankt :}

Graag gedaan, waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben of de download snelheid een beetje acceptable was/is (ook van de filmpjes natuurlijk) aangezien het een servertje is dat mij thuis staat te prutellen
 
Graag gedaan, waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben of de download snelheid een beetje acceptable was/is (ook van de filmpjes natuurlijk) aangezien het een servertje is dat mij thuis staat te prutellen
Mag ik het linkje naar het handboek, dan zal ik 'm ook even halen.
 
Graag gedaan, waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben of de download snelheid een beetje acceptable was/is (ook van de filmpjes natuurlijk) aangezien het een servertje is dat mij thuis staat te prutellen
Ik denk het wel, maar eerlijk gezegt heb ik er niet zo op gelet.
Het is me in elk geval niet opgevallen dus zal hij wel redelijk snel binnen gehaald zijn anders was het me denk ik wel op gevallen ( kan je me nog volgen :? )
 
Graag gedaan, waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben of de download snelheid een beetje acceptable was/is (ook van de filmpjes natuurlijk) aangezien het een servertje is dat mij thuis staat te prutellen

ik vond dat het wel vlot ging.
maar ik download ook niet zoveel dus kan ik het eigenlijkniet goed vergelijken.
 
Ik denk het wel, maar eerlijk gezegt heb ik er niet zo op gelet.
Het is me in elk geval niet opgevallen dus zal hij wel redelijk snel binnen gehaald zijn anders was het me denk ik wel op gevallen ( kan je me nog volgen :? )

Dat kan ik best volgen.....klinkt positief bedankt :) (ook Knutsel natuurlijk...bedankt dan)
 
he muis mooie rooie zdje heb je daar joh :9~ , mooie remus uitlaten . *D
heb een vrgje voor jou, die remus komt er een mooie laag geluidje uit en ik kan het niet zo goed zien maar zijn het ronde of ovale ? :P . ben namelijk ook op zoek naar uitlaten en vooral voor de remus .

:} :} :}
 
Het zijn ovale

en ze brullen lekker.....diep.

als je het terug hoort op de video klinken ze vet.... :9~

full
 
Muis, wij mailen je binnenkort voor bijzonderheden
qua organisatie :9

Wat een pokke weer, word je toch vet depri van :(
ja is goed.

het is zeker pokke weer...koud ...regent...in ieder geval is die pekel dan weer snel weg :P

maar we mogen niet klagen voor januari....kan straks nog best gaan winteren :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan