Z1000 - Z750 meeting plaza deel 4

Wat is de mooiste kleur voor een Z750-Z1000?

  • Groen

    Stemmen: 7 13,7%
  • Blauw

    Stemmen: 2 3,9%
  • Rood

    Stemmen: 7 13,7%
  • Zwart

    Stemmen: 25 49,0%
  • Oranje

    Stemmen: 6 11,8%
  • Grijs( Z750)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Titanium (Z1000)

    Stemmen: 1 2,0%
  • Special paint

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje Z1000 Muis, jullie zijn lekker bezig! En was het niet koud de 9e?
Moet eerlijk zeggen dat de mijne alweer even binnen staat, maar heb het de laatste tijd ook errug druk (oke, weet het slecht excuus O-) )
Maarre, als de pekel van de weg is en het weer iets lekkerder is gaan we zeker weer "en route"

Ps voor eenieder nog de allerbeste motorwensen! :)
de 9de was heerlijk weer...jij was vorig jaar de enigste dame...later is Jessy ook eens als enigste dame meegegaan...maar moet zeggen de dames stromen ook steeds meer binnen...dus dat is ook heel gezellig.

ook al het beste en tot rijdens

ps : check hier voor een gefilmde impressie van de rit op 9-1-05
Post van Fulleke in topic 'Z1000 - Z750 meeting plaza deel 3'
 
Laatst bewerkt:
Ach, dan waarschijnlijk 2 bekeuringen in 1 x
(ook voor t MF kentekenstickertje) :(
ben al eens aangehouden vanwege mijn vorige knippers...werd niks van de uitlaten gezegd en het stickertje....kreeg wel een waarschuwing voor mijn knippers...slecht zichtbaar....heb dat toen veranderd...ook voor mijn eigen veiligheid....wel dubbellicht voorop...en slechte knippers achter...dat kan niet
 
Halloooo

Kom je een even niet op het forum, zijn ze al met deel vier bezig!! :X
Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik niet alle voorgaande delen doorlees, neem aan dat het met iedereen goed gaat!
Alweer een ritje :] gepland?

Groetjes van Motocat en Muisschie! :}

zodat is een tijd geleden.
ik dacht al dat we te gezellig waren voor jullie. :+
en het is geen schande als je niet alles doorleest, dat is niet te doen.
ik neem ook aan dat het met jullie goed gaat.
jullie hebben het druk gehad hoorde ik.
maar iig welkom terug. :} :}
 
Muis, wij mailen je binnenkort voor bijzonderheden
qua organisatie :9

Wat een pokke weer, word je toch vet depri van :(


Het moet nog even goed hard blijven regenen de hele dag liefst, dan kunnen we morgen weer :] als het droog is en de zon schijnt. Daar heb ik zoooo'n zin in.
 
Zo, heb ik ook weer eens in het Zed topic gespamd :) Ik moet wel zeggen dat jullie wel erg enthousiast posten, het is niet bij te houden gewoon! Misschien moest ik ook maar eens een proefritje op een Zed maken, de berijders zij gezellig genoeg in elk geval :]

Slijmbal! :)

Denk erom, hier lijken ze aardig, maar in real life is het een heeeeeeeel ander verhaal!!! (bericht van een waarschuwende niet Z-etter)
 
Slijmbal! :)

Denk erom, hier lijken ze aardig, maar in real life is het een heeeeeeeel ander verhaal!!! (bericht van een waarschuwende niet Z-etter)
Zo zijn we niet allemaal hoor, dat is voornamelijk (alleen) Z 1000 Muis :P
 
Zo zijn we niet allemaal hoor, dat is voornamelijk (alleen) Z 1000 Muis :P

hihihi

Dat is inderdaad wel de ergste, en daar moet de buitenwereld dan ook wel degelijk voor gewaarschuwd worden.......er zijn toch zeker niet voor niets muizenvallen in de handel?
 
He ff een vraagje zit er over te denken om een z1000 te gaan kopen 8-)
Ik rij nu een yzf 750 r dat is niet echt comfotable met zijn tweeen.
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot een duo passagier :)
 
He ff een vraagje zit er over te denken om een z1000 te gaan kopen 8-)
Ik rij nu een yzf 750 r dat is niet echt comfotable met zijn tweeen.
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot een duo passagier :)
Van de meesten heb ik nog geen klachten gehoord :)
Je kunt natuurlijk altijd even een proefritje maken met een duo ;)
Absoluut!!!!.....Z-ettertjes zoals jij zijn de krenten in de pap! :)
:o
 
He ff een vraagje zit er over te denken om een z1000 te gaan kopen 8-)
Ik rij nu een yzf 750 r dat is niet echt comfotable met zijn tweeen.
Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot een duo passagier :)

Een z1000 wordt wel redelijk licht vanvoor als je met duo rijdt dus in de bochten krijg je weinig feedback van het voorwiel :?
persoonlijk zou ik geen z1000 kopen als je er altijd met 2 op uittrekt, want zo ga je het speelse karakter van de moto niet of toch minder benutten :x
een sport-toer machine is misschien interessanter
 
Een z1000 wordt wel redelijk licht vanvoor als je met duo rijdt dus in de bochten krijg je weinig feedback van het voorwiel :?
persoonlijk zou ik geen z1000 kopen als je er altijd met 2 op uittrekt, want zo ga je het speelse karakter van de moto niet of toch minder benutten :x
een sport-toer machine is misschien interessanter
Het is niet zo dat we er alleen maar met zijn tweeen op uit gaan :)
Het is niet zo dat we alleen maar met zijn tweeen rijden hoor :) Meestal ga ik alleen op uit :P Maar als mijn vriendin een keer mee gaat dan moet ze wel rdelijk achterop kunnen zitten en niet zo opgevouwen als op de yzf :)
 
Het is niet zo dat we er alleen maar met zijn tweeen op uit gaan :)
Het is niet zo dat we alleen maar met zijn tweeen rijden hoor :) Meestal ga ik alleen op uit :P Maar als mijn vriendin een keer mee gaat dan moet ze wel rdelijk achterop kunnen zitten en niet zo opgevouwen als op de yzf :)
Dat kan je dan het beste aan Rikky vragen die heeft al heel wat kilometers bij Jessy achterop de Zed gezeten. ( maar ja welke vent zou daar nou klachten over hebben O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan