waar leuk bikertreffen ?????

Hade67

Rookie
5 jan 2005
28
0
Hengelo
weet iemand nog een gezellig treffen of een gezellige bikerkroeg in midden of oost Nederland of duitsland ? })
 
een leuk treffen in "oost" nederland is het feessie van de Roving Spirit in Slagharen, niet te groot, wel erg gezellig......
 
@ Ed31: Ben je op de hoogte van het feit dat alle door mij geplaatste plaatjes en foto's een copyright hebben?
Staat oa genoemd in de op de algemene voorwaarden/disclaimers page van mijn site.
 
@ Ed31: Ben je op de hoogte van het feit dat alle door mij geplaatste plaatjes en foto's een copyright hebben?
Staat oa genoemd in de op de algemene voorwaarden/disclaimers page van mijn site.

Neem me niet kwalijk hoogheid!
Ik heb het direct aangepast, nu nog even gaan zoeken naar die site van je....





 
18 juni 2005 Dutch Hardly Rideables chopper&ratbikemeeting, Hoogland 1 IJsselstein.
Entree gratis, bandjes, BBQ,late night party, camping.
 
Amsweer klei treffen in april geloof ik, maar ik gooi er op tijd wel even een topic tegenaan. Zeer goede Band (Bullit) enz. enz. Vorig jaar nog een optreden met een didgeridoo (oude stofzuigerpijp) en de hele tent op zijn kop.
 
ja, lijkt me een goed plan, laten we zelf een treffen organiseren, heb al een goede lokatie !
Wie is er in voor een feestje ? })
 
en natuurlijk donders fijne Hertog Jan uit fles!
Volgende dag lekkere koffie met een broodje gebakken ei!
Goed voor elkaar!
Kom er al meer dan 10 jaar en nog nooit gedonder meegemaakt.
Dit jaar kan ik helaas niet, want dan is mijn wijfie uitgeteld van ons nieuwe aanmwinst, de 2e kleine.
greetz, Mike
www.mcmotorhead.nl

Bijlage: mclogot.jpg
 
Kom er al meer dan 10 jaar en nog nooit gedonder meegemaakt.
Dit jaar kan ik helaas niet, want dan is mijn wijfie uitgeteld van ons nieuwe aanmwinst, de 2e kleine.
greetz, Mike
www.mcmotorhead.nl

Dat weet je dan al snel, Mikebike............... ik kom ook al 10 jaar op Blubber, en volgens mij is het altijd het eerste weekend van september, maand nr. 9 dus, en we zitten nu in maand 1 :? , dus óf je moet nog ff snel aan de gang, óf je vrouw is dan allang uitgeteld..
 
Klei treffen Amsweer is 2 April. 80% Triumph rijders en 20% HD of zo, klein van opzet maar wel goed geregeld, tentjes kunnen op het veld worden gezet, wc en wasbak en stromend water aanwezig, entree is vooroorlogs laag, s'morgens ontbijt. Blues-rockband Bullit speelt s'avonds diverse zeer bekende covers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan