CB Twintopic

Waar zijn de CB Twinnetjes gebleven?

  • Ze zijn destijds opgereden, gewoon versleten!

    Stemmen: 3 2,8%
  • Nooit echt populair geweest, weinig verkocht!

    Stemmen: 5 4,7%
  • Nu in handen van liefhebbers, erbij naast een zware!

    Stemmen: 55 51,4%
  • Ze staan nog vergeten in schuren, kelders, garageboxen etc.

    Stemmen: 31 29,0%
  • Opknappen loont de moeite niet!

    Stemmen: 6 5,6%
  • Onderdelen te duur.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Onderdelen slecht te krijgen.

    Stemmen: 1 0,9%
  • Maakt niet uit waar, gewoon niet interessant.

    Stemmen: 5 4,7%

  • Totaal aantal stemmers
    107
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik meld me bij deze aan !!!!

Na een betrouwbaarheidstestje met mijn CBtje bij beter weer, ik ook. Voor nu maar even dagdromen, zo!

full
 
Of zo......

full


Centraal in het land, rond de vecht of Zuid Hollandse/Zeeuwse Eilanden is mijn idee! ;)
 
Laatst bewerkt:
rond de vecht is erg mooi en daar kan ik wel voor stand-by sleep-regeling zorgen..maarrr in Zeeland lijkt me ook gaaf ! daar ken ik het nog het mist, van dit kleine landje !

Zullen we het erop houden dat Zeeland iets hoger scoort mits het te organiseren is vwb back up. Tijdstip ergens in het voorjaar! Het zal ervan afhangen of er in die regio nog mensen zijn die een bijdrage kunnen leveren. Het idee en de opening is er..... })
 
oew, zeeland is wel een endje weg voor mij.. ik stem voor centraal in nederland... (met pijn in mijn hart :P )

zeeland lijkt me wel super, ik ga er nog even over nadenken :9

en verse spulletjes gekocht: hammerite, supercheap 1-dollar all you can carry aanbiedingsgereedschap van hoogwaardig PB-staal (ratelsetje, steeksleutelsetje, ringsleutel setje, inbus setje), schoonmaak en poets middeltjes en een paar kwasten

rib uit mijn arme studerende lijf :P :+
 
is er trouwens iemand die een filmpje van een lopende Twin heeft, aangezien ik wel HEELLL erg benieuwd ben naar het geluid van een dergelijk apparaat..

want ik moet nog 2 weken wachten op mijn lucht en brandstof filter ;(

ik wil VROEHMM *RAM* *BAM* *BAM* :P :P :P
 
is er trouwens iemand die een filmpje van een lopende Twin heeft, aangezien ik wel HEELLL erg benieuwd ben naar het geluid van een dergelijk apparaat..

want ik moet nog 2 weken wachten op mijn lucht en brandstof filter ;(

ik wil VROEHMM *RAM* *BAM* *BAM* :P :P :P

Pagina 9 en 5e draadje van dit topic en dubbelklikken op Eholmen geeft een hoogtoerige twin te horen, eerder VROEHMM dan *BAM* *BAM*. Wel van een heel mooi Twinnetje, een CR93! *D
 
HELP! ik wilde vanmiddag de kilometerteller van de voorste wielas loshalen, maar het borg-schroefje zit HELEMAAL vastgenaaid, en de kruiskop is al vertiefd.

ik heb al veel geprobeerd, van platte schroevedraaiers tot slag kruiskoppen ,maar het boutje zit muur en muur vast

iemand hier ervaring mee?
 
hier ook hetzelfde ze ... kheb zelfs al met een slagschroevendraaier op geklopt maar ik heb het gestopt omdat ik dacht dat ik met m'n overbespierde armen het helemaal ging verniele .. hebbik er dan maar mooi ingelaten :+
 
Wow, daar benk weer. Veel gebeurd hier, een Twin Toer Tocht zozo :) . Verder gerommel aan de N en nog meer besproken. Gaaf!
De Vehikel vrijdag was erg gaaf, veel spul gezien en wat dingen gekocht ook! :)

Lijstje voor de CB400T
- accu
- stuurtje
- achterlichtje, 2e hands -> lang lang erg lang gezocht, maar een match!
- rechter zijkapje -> verkeerde kleur met foute beschildering erop... maarjah

- helm mutjse
- motorhandschoenen

Erg gave beurs :) , mn vader kwam er ook heel wat oud spul tegen uit zijn tijd. Gaaf dus :)

Ook ben ik stiekum, *schaamt zich diep* , verliefd geworden op een Italiaanse :o :X . De Moto Morini club stond er met een mooie stand en mooie beestjes. Maar er stak er eentje uit. Een Twinnetje *D , de 250-2c , v-twin 250cc . 8-) .

Maar gelukkig ben ik een student dus blijf ik nog lekker bij mijn Honda Twinnetje, maar een Moto Morini 250-2c is wel :9~ speciaal.


Nu ook nog even mijn beklag, ik heb een enkele CB500T gezien, maar verder geen twinnetjes van Honda '( .
 
Voor de mensen die mijn ratje CB360G wel erg zonde vinden is er goed nieuws, hij gaat waarschijnlijk enigszins opgeknapt-verbouwd worden. Als iemand nog een matzwart achterspatbord of achterveren wil? :z
 
vanmiddag weer even aan het prutsen geweest, het spatbord in de tectyl en de hammerite gezet, was roestiger dan ik had verwacht.

me luchtfilter en me brandstof filter zijn nog niet binnen (bummer B| ) dus moet nog wachte tot ik hem uberhaupt kan starten...

ik ga proberen een filmpje ervan te make, zou wel cool zijn
 
woehoew!! me nieuwe luchtfilter en brandstof filter zijn EINDELIJK :P binnen gheghe

de heren bij Snoek motoren vonden het zo zielig voor dit arme studentje dat hij 21,50 voor een miezerig brandstof filtertje moest betalen dat ie 10% korting kreeg (hulde aan de mannen :} *D )

maar toen kwam ik bij mijn eigen baas aan om een paar stukjes gereedschap te pakken, had ie een klusje voor me, dus kwam ik er nog steedsn iet aan toe om alles te installeren :P

even een motor oppoetsen die in utrecht op de beurs moet staan, jammer dat het een V-max met zo'n lekker V4 blok met hoekjes, gaatjes en dingetjes is dat al een maand in een stoffige werkplaats stond

dus als je nog naar de motor beurs gaat, let dan op een V-Max met een Avon 330 band eronder (typetje Boeing achterband)! :+

morge weer te werk, hoop dat ik nog een uurtje overheb, dan kan ik alles weer monteren
moet alleen nog die losse bevestigingsplaat in de zwarte Hammerite zetten bedenk ik me nou, gelijk ff 's ochtends doen :P

update+fotows volgen waarschijnlijk binnen zeer korte tijd

greetz luuk
 
Groot nieuws.............we zijn al dagen aan het zoeken naar nieuwe onderdelen van de CB200 en uiteraard voor zo weinig mogelijk euro's, en we hebben de volgende zaken al besteld;
Achterlichtglas nieuw in orginele doos €18
Zuigerveren compleet voor 2 zuigers €35

Maar via een adres in Duitsland kunnen we misschien de volgende zaken aanschaffen en foto's daarvan hebben we zelfs.
Zuigers, zuigerveren alles compleet €1,50
Complete set koppelingsplaten €1,50
Luchtfilter, waarschijnlijk maar 1 maar weten we niet zeker €14,=
Bobine compleet met bougiekappen/kabels €2,50
Hier een paar voorbeelden van de belangrijkste onderdelen.............de zuigerveren zouden we dan dubbel hebben maar oke deze man doet er na jaren niks meer mee vandaar de lage prijs...........we gaan zien of we het werkelijk ook krijgen :P
Koppelingsplaten.jpg

Zuigerset.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan