Choppert te koop

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Voor als je wilt opvallen...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4522869333&category=10062

full
 
Behalve dit, niemand iets leuks te melden vandaag?
Tis hier net zo saai als op de beurs...
 
tis slow... bijna chinees nieuw jaar en de meeste zijn nu al lazerus...

ben nu uit verveling TMF aan het luisteren.
iemand hier nog trek in een containertje paracetamol?
 
Lijkt me lastig als je met pech ana de weg opgehaald moet worden met dat ding! :)

LOL @ die zalf.


Tja, chinese nieuwjaar....daardoor zal ik morgen waarschijnlijk bijna niks te doen hebben. Ik geef les aan chinesen, en velen van hen zijn ff 2 weken terug bij paps en mams om het te vieren.
 
Ik vind de zijwieltjes op deze motor (mag je het zo nog noemen?) toch wel erruug zielig...... kijk maar eens naar een detail:

04_1_b.JPG
 
Hmmmm volgens mij zijn die meer als steun bedoeld als-ie stil staat: op de 1e foto zie je ze niet en die kleine wieltjes kunnen de snelheid nooit aan.


Slow: ik geef 1 dag per week computerles (ECDL) aan chinezen op een HBO. Die zijn 1 - 3 jaar in Nederland voor studie. Eerst deed ik dit op een andere HBO als assistent, zo'n 3 dagen per week, en nu ben ik dus docent. Binnenkort komen er ook studenten uit Pakistan en enkele andere landen bij. Op die andere school gaf ik ook les aan mensen uit de Oekraïne, Italië, Frankrijk, Duitsland, Sri Lanka, India en vele andere landen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan