TK een TDM '98 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De monoshock is vandaag verkocht aan een collega van swerelds...nederlands.. MF meest bekendste mototagent:....Baksteen.


Nog even de 'discussie gehad over het type motor waarop de agenten gaan rijden :]
 
Ik zie 'm niet in de openingspost staan, maar vraag het toch maar even...
Heb je héél toevallig de benzinekraan nog?
Die van mij lekt zodra ik aan het kraantje draai :N
 
Ik zie 'm niet in de openingspost staan, maar vraag het toch maar even...
Heb je héél toevallig de benzinekraan nog?
Die van mij lekt zodra ik aan het kraantje draai :N


Bedankt voor de snelle reactie :+
Ik heb 'm maar eens uit elkaar gescroefd en er bleek een rubberen deeltje gescheurd te zijn. Zit nu een nieuwe in. Lekt niet meer, dus probleem nu voor een paar euro verholpen.
 
Ik zie 'm niet in de openingspost staan, maar vraag het toch maar even...
Heb je héél toevallig de benzinekraan nog?
Die van mij lekt zodra ik aan het kraantje draai :N

Nee, de tank is in zijn geheel verkocht O-)
[edit]
O, je had het al verholpen ;)
[/edit]
 
Hey,
balen joh, zo'n vastloper. Heb afgelopen maandag een schuiver gemaakt en baal nu ook. TDM aardig naar de kl@#$. Zoek nu nog een kuip van de TDM. Ik zag dat je het niet per onderdeel verkoopt...maar ik probeer het toch. WIl je de topkuip aan mij verkopen? Zou ik enorm uit de brand zijn geholpen! En mijn TDM850 is dan weer wat toonbaarder!!!
 
fok...zit nog te slapen..tja het is vroeg...je hebt het al verkocht. Ga ik verder met zoeken naar een complete kuip... als je nog tips hebt!..
 
fok...zit nog te slapen..tja het is vroeg...je hebt het al verkocht. Ga ik verder met zoeken naar een complete kuip... als je nog tips hebt!..
We hebben gemerkt dat er een run is op kuipdelen van de TDM(eigenlijk bijna elke motor ;) )
Ik zou zeggen, probeer gewoon de verkoop en veilingsites.(of de tdm/trx-site)

Succes *D
 
Hanzzzzzz, kheb je topic gezien...bah vervelend voor je maar als je eerst ff de mijne ook had gelezen dan had je gezien dat al het plastic al heel snel weg was :Y
suc6 met je verder zoektocht :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan