tank en stuur

saien

Die hard MF'er
Donateur
24 jan 2004
661
92
zwolle
Hallo allemaal.....Ik ben druk aan het schuren om mijn Honda vlx 600 er weer toppie uit te laten zien....heb het geluk dat ik geholpen word bij een schade bedrijf....die me zelf laten schuren en plamuren ...me alles uitleggen en voor doen....helemaal perfect tot zover...tot we er vandaag achterkwamen dat de tank aan de onderkant roest plekjes vertoont....waar je "helaaaaaaaaaas"zo door heen prikt!!! Ben dus naarstig op zoek naar een andere tank....kleur niet belangrijk...tank dop en filter ook aanwezig...wie ooooowie weet er nog ergens ééntje?? Wil daarnaast ook graag een dragbarstuur....wie weet goeie en niet onbelangrijk een goedkoop adres?? Dank alvast, Groeten Ineke.
 
Ik heb overal al gekeken en gebeld,(woesthoff had niets liggen) heb er één gevonden in Alkmaar....maar dat is "errug" ver van deventer. Als er geen andere te vinden is, moet die het maar worden!ineke
 
Ik heb nog een dragbar te koop: 101 cm breed (evt. in te korten) en 1"dik. Zo goed als nieuw.
Mail maar voor een goed bod of fotootje.
custom1100@hotmail.com

Bijlage: Lenker_dragbar.jpg
 
Even laten weten....dat het gelukt is...de tank teminste!!!Woesthoff had er wel twee liggen...ze waren gemarkeerd als een vt600, en ik had gevraagd om een vlx, affin,(ik kreeg een knipperlicht gratis)en ik kan weer verder. Het stuur moet nog even wachten vrees ik(kosten plaatje) Het stuur valt nog wel mee,maar ik heb ook nog twee van die "stangetjes"(ben de naam even kwijt)nodig. En die zijn erg duur, nieuw teminste.Dus wie nog wat heeft...laat me weten!
 
deze tank bevat geen scheurtjes of deuken, maar kan volgens mij wel een behandeling gebruiken. Kreem...dus..waar is dit te koop?? heb al even op intrn. gezocht maar kom het niet tegen. Hoe krijg je een tank goed leeg?? ben al behoorlijk aan het schudden geweest maar er zit nog steeds wat vloeistof in?! Dank voor al jullie reacties (en links) voor zover, Ineke.
 
Even laten weten....dat het gelukt is...de tank teminste!!!Woesthoff had er wel twee liggen...ze waren gemarkeerd als een vt600, en ik had gevraagd om een vlx, affin,(ik kreeg een knipperlicht gratis)en ik kan weer verder. Het stuur moet nog even wachten vrees ik(kosten plaatje) Het stuur valt nog wel mee,maar ik heb ook nog twee van die "stangetjes"(ben de naam even kwijt)nodig. En die zijn erg duur, nieuw teminste.Dus wie nog wat heeft...laat me weten!
RISERS?
 
Yes....risers...heb nu een stuur gezien(bij een internet aanbieder) met vaste "risers"...maar weet nog niet of de hart-afstand klopt.Heb inmiddels mijn stuur los gedraaid Ik dacht het er zo even uit te trekken ....niet dus???Ik heb wel een werkplaats boek maar stuur verwijder/vervangen staat er niet in...voel me meteen weer zo'n beginnelingetje....ken nog niet eens een stuur los krijgen...Pffffffff. Affin we zullen wel weer gaan zoeken....wat de tank betreft...vol laten lopen (overlopen ) met benzine lijkt me de beste optie.....wel jammer van de benzine....een lap neemt wel het vocht op maar evt. vervuiling niet voldoende lijkt mij???? Ach ja het blijft leuk he TOCH????Ineke.
 
Je kunt natuurlijk ook heel simpel je tank ff onder je arm meenemen naar een tankstation, en hem daar met de bandenoppomper (??) droogspuiten...... werkt gewoon goed & snel.

full

als je er dan zo uit gaat zien, is er waarschijnlijk ook nog wel iemand die je daarmee wil helpen, de tank vasthouden ofzo......

Maar als je iemand kent met een compressor, kan dat natuurlijk ook.
 
Dacht ik altijd dat ze daar dure siliconen voor gebruikten.....pompen ze de boel gewoon gratis bij een pompstation op....
 
Terug
Bovenaan Onderaan