thunderace gepraat

Heej, leeft dit draadje nog? cool 8-)

He donderkont, zit die zoon van jou niet al op een brommer onderhand? })

Sorry, ben niet technisch genoeg om je te helpen, probeer het anders op thunderace.nl forum in de technische hoofdstukken, er zitten er een paar die wel wat kunnen

Groeten!
 
Hoi die pieter, en ik leef ook nog. })
En mika moet eerst eens goed leren fietsen, voordat hij op de brommer mag. :P

Maar ik heb het brandstofpomp probleem al opgelost. *O*
Ik heb hem gewoon maar opengedraaid en er zaten allemaal stukjes benzinefilter in. :?

Groetjes frans
 
Hoi mede Ace rijders .... het is al weer ff geleden dat ik hier mijn snuit heb laten zien.
Ik wilde melden dat mijn Ace het veld gaat ruimen, tja mijn grote liefde gaat eruit (met enige tegenzin).

Het is één van maart 1997 met zo'n 60k op de klok. Door een medische ingreep is het olieverbruik acceptabel te noemen (pas een rood lampje ver boven de 1000 km).

lightbox_foto4400173-1.jpg

lightbox_foto4400173-2.jpg

lightbox_foto4400173-4.jpg


Verder heeft de Ace;
Alarm (2e remote ook aanwezig)
K&N luchtfilter
DAM uitlaat (origineel ook aanwezig)
Zwarte kuipruit
Carbonlook rem en koppelingshandle (origineel ook aanwezig)
Gepolijste velgen

Algemene staat is gebruikt maar netjes en in orde, remblokken goed, remolie goed, oliefilter goed, banden goed, accu goed, blok loopt goed, start altijd zomer en winter.


De Ace hoeft de wereld niet te kosten en is motorisch gewoon 100% in orde, ik hoop dat ze een lief baasje krijgt.

Anyway, misschien weten jullie iemand in de kennissenkring :Y
 
Hoi Oma :W


Sinds gistermiddag ben ik ook in het bezit van een Aas.... wel een verschil na een Deau maar OMFG, wat rijdt t heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hallo mede Ace-rijders,

Bij deze zal ik mijn Ace ook maar eens showe. Geweldige motor om zowel sportief als op te toure.

TRULY A SHOW-STOPPER AND HEAD-TUNRS BIKE AND SHINNING WITHOUT JEWERLY EVENING YAH GIRL LOOKS AT MY BIKE SO DON'T TRIP.

Zo nu dat ook gezegd is ff wat specs and pics.

Technische specs weten jullie zelf ook dus wordt alleen opgenoemd wat eraan gedaan is.

- K&N Luchtfilter.
- K&N Oliefilter.
- Valvoline Race-olie.
- Dubbel-Bubble transparant ruit.
- Alarm.
- Laser Pro D'or Race uitvoering.
- Michelin Pilot Power 2ct (voor + achter).
- Xenon koplamp.
- Seat Cover.

Wat veel mensen zeggen qua olie-verbruik merk ik er echt niks van. Meschien pas bij 2,000km 100-200cc olie bijvullen. Maar goed een motor wat goed loopt heeft ook olie nodig.

Voor Ace-Rijders uit Maastricht / omgeving en wat eens willen samen rijden. Stuur maar een prive-bericht en dan kunnen we eens wat afspreken.

ps: hoe upload je een pic hier. :?
 
Laatst bewerkt:
Niet echt al mijn foto's zijn veels te groot en als ze verklein dan is de kwaliteit echt bager. Ik maak binnekort wel een filmpje zet de link dan wel in bericht. Vanwaar komen jullie? Zelf kom ik uit Maastricht lijkt me wel leuk om eens met een groep ace rijders uit Maastricht en omgeving eens te gaan toure.
 
Hoi OMa :W

Vandaag weer eens lopen knutselen. Bij de montage van een ram-mount was een klein plastic bochtje achter t balhoofd en voor t luchtfilter gevallen. Tank dus gelicht en gloeiende gloeiende... Benzineslang blijkt een klein scheurtje te hebben waardoor er dus benzine drupt..... Gelukkig is de slang lang genoeg om t lek weg te knippen en de slang opnieuw aan te sluiten.

Nu alles toch open ligt luchtfilter maar eens bekeken, grijs dus...... na ja, van de week maar een nieuwe bestellen, en als we dan de handel toch los hebben; de klepdekselpakkig lekt iets, bougies; geen idee hoe oud....Benzinefilter is wat oranje/bruin...

Pfff kan beter ff een beurt doen geloof ik.

Mss als t meezit na de vakantie een nieuwe kappenset bestellen. Heeft iemand ervaring met niet-originele sets? Zie wel mooie staan voor 650 euro compleet uit nederland...
 
marcel op E bay staan de kappensets ook te koop.
mijn zwager heeft een set voor zijn Blade besteld, ziet er goed uit plastic "voelt"ook goed aan, kleuren zijn mooi.
lijkt wel oke te zijn dus.
 
O ja gelijk nog maar een vraag van mijn kant, ik ben sinds zaterdag de bezitter van een ace
waar kun je een seat cover kopen en eventueel een binnen spatbord ?
of heeft iemand nog zoiets liggen ?
 
He donderkont, zit die zoon van jou niet al op een brommer onderhand? })

Mijn zoon inmiddels wel.
Heeft een Derbi Senda schakelbrommer zonder schaamranden.
Mij ace is al weer een paar jaar weg.
Van alles gehad R1 Tuono ZX7R gsxr750 en nu fireblade 2008
 
Laatst bewerkt:
En wederom :W Oma!

Zijn alle Aces stilgevallen in de winter????

Even een vraag, ik heb vanavond nieuwe remblokken achter er in geprutst maar nu zag ik geen plaatjes op de oude blokken en bij de nieuwe zaten ze ook niet bij. In het WPH staat dat ze er wel op moeten. :? Vorige zijn gemonteerd door de Yamaha dealer maar die vond zelfs een likje kopervet te duur blijkbaar..

Nu t hele leuke; Het WPH schrijft als minimale schijfdikte achter 5,5 mm. Is het dan raar dat nieuwe schijven maar 5 mm dik zijn?
 
Hoi mede Ace rijders .... het is al weer ff geleden dat ik hier mijn snuit heb laten zien.
Ik wilde melden dat mijn Ace het veld gaat ruimen, tja mijn grote liefde gaat eruit (met enige tegenzin).

Het is één van maart 1997 met zo'n 60k op de klok. Door een medische ingreep is het olieverbruik acceptabel te noemen (pas een rood lampje ver boven de 1000 km).

lightbox_foto4400173-1.jpg

lightbox_foto4400173-2.jpg

lightbox_foto4400173-4.jpg


Verder heeft de Ace;
Alarm (2e remote ook aanwezig)
K&N luchtfilter
DAM uitlaat (origineel ook aanwezig)
Zwarte kuipruit
Carbonlook rem en koppelingshandle (origineel ook aanwezig)
Gepolijste velgen

Algemene staat is gebruikt maar netjes en in orde, remblokken goed, remolie goed, oliefilter goed, banden goed, accu goed, blok loopt goed, start altijd zomer en winter.


De Ace hoeft de wereld niet te kosten en is motorisch gewoon 100% in orde, ik hoop dat ze een lief baasje krijgt.

Anyway, misschien weten jullie iemand in de kennissenkring :Y
 
@ sledge, Damnzzz wat een mooie uitlaat :9~

T is dat ik geen ruimte heb voor een tweede Ace. Ziet er goed uit! Succes met de verkoop
 
Weg oma.
Wat een wondermooie fiets is dat toco zo'n thunderAce :D.
Dit is wel een mogelijke opvolger na men CB500'tje als ik uit men 25Kw periode ben.
Thunderace of thundercat ben er nog niet helemaal over uit.
Hangt er ook wat van af welke ik voor een schappelijke prijs vind.

Hebben trouwens de Thundercatten ook zo'n last van olieverbruik of heeft enkel de Ace dat?
 
Weg oma.
Wat een wondermooie fiets is dat toco zo'n thunderAce :D.
Dit is wel een mogelijke opvolger na men CB500'tje als ik uit men 25Kw periode ben.
Thunderace of thundercat ben er nog niet helemaal over uit.
Hangt er ook wat van af welke ik voor een schappelijke prijs vind.

Hebben trouwens de Thundercatten ook zo'n last van olieverbruik of heeft enkel de Ace dat?

Van de Cat weet ik het niet maar ook niet elke Ace heeft last van oliedorst... ligt aan de vorige rijder en of je het leuk vind om met een koude motor voluit te gaan. Die van mij verbruikt wel olie, nl zo'n 300 ml per 6000 km. ;)
 
Mocht ik al uit mijn 25kw periode zijn, had je een potentiële koper :D.
Heb nog tot 15 februari 2015 te gaan en daarna word het geloof ik ofwel een thundercat ofwel een thunderace.
 
Terug
Bovenaan Onderaan