Z1000-Z750-Z750S meeting place 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
tuurlijk wel....we doen toch altijd rustig aan tijdens een rit...en de oudjes zitten altijd achterin....deze keer niet...deze keer geef ik het tempo aan 20 maart....dus boven de 50 km/h komen we waarschijnlijk niet... O-)


Oef, wat een opluchting!

Dat je ons niet bij kan houden wisten we al lang ;)

Jij maakt niet echt vrienden Otje :(
Ga zo nog effies door, dan ga ik even praten met je vrouw!! :+
 
hierzo nog een mooie

full
 
Daar heb ik wel oren naar. :}
Is een/allemaal van jullie vanplan om naar de motor beurs in Utrecht te gaan, welligt kunnen we iets afspreken om samen te rijden? :]
alle mensen met een Z een vervangingsuitlaat (Akra, devil, 2brothers, remus, micron, leovince, GPR en alle anderen)moeten komen!! dan kom ik ook en kan ik luisteren welke t mooist klinkt,, kom ik nog met de standaard uitlaatjes (als ik m al binnen heb dan he..)
ik ga op vrijdag, maar vind t niet erg om f fop en neer te rijden om dempertjes te beluisteren op andere dagen
;)
 
welke banden hebben jullie op de Z1000? iemand andere dan de standaard banden erop gegooid?wat zijn de ervaringen en wat is de gemiddelde levensduur?
 
welke banden hebben jullie op de Z1000? iemand andere dan de standaard banden erop gegooid?wat zijn de ervaringen en wat is de gemiddelde levensduur?
Niks mis met de standaard banden.
Tenzij je er de Z.A.C. mee wil gaan rijden.
Wel gehoort dat de Pilot sport het erg goed doen onder de Zed maar heb daar zelf geen ervaring mee.
 
Op woensdag 16 februari 2005 14:50 schreef Bart Z1000 het volgende:
Zeeeeer mooi:, alleen het grijs rood en dan is iedereen blij, geen discusie meer over rood of zwart
full

zo dus?
Op woensdag 16 februari 2005 14:54 schreef TWIJFEL!!!!! het volgende:
alle mensen met een Z een vervangingsuitlaat (Akra, devil, 2brothers, remus, micron, leovince, GPR en alle anderen)moeten komen!! dan kom ik ook en kan ik luisteren welke t mooist klinkt,, kom ik nog met de standaard uitlaatjes (als ik m al binnen heb dan he..)
en als er iemand er dan een filmpje van maakt (hint hint)
O-)
 
heb jij carbon radiator zijkappen besteld? Kan ik jouw originele overnemen?
Daar kunnen we best een over praten.
Maar wil eerst mijn carbon kappen binnen hebben en kijken hoe dat staat voor ik de originele verkoop.
Touwens in principe is de hele motor te koop, ligt er maar net aan wat de gek er voor geeft O-)
 
Ziet er goed uit PatjeZ :} :} .....maar eh...laat ik nou net een domein geregistreerd hebben namelijk otromp.com en uiterlijk per 1 maart wil ik de gratis registratie van ozzie.homeunix.com laten vervallen en dan overgaan op alleen www.otromp.com. De voornaamste reden om ozzie.homeunix.com te laten vervallen is dat hele volksstammen zeer gemakkelijk de hosts van homeunix.com (en bv ook homelinux.com) weten te achterhalen en dit levert m'n servertje een aantal hack pogingen per dag op en ik natuurlijk ook m'n eigen domein wil gebruiken.

Maar om een lang lul verhaal kort te maken:
@PatjeZ is mogelijk om de url's http://ozzie.homeunix.com/(etc) te vervangen voor http://www.otromp.com/(etc).
@Muis kan jij hetzelfde doen voor de url in het begin van het topic en misshien ook nog op wat andere plaatjes waar je het hebt achtergelaten.

Sorry van voor deze overlast ben net ff te laat met m'n nieuwe domein registratie :X
done... :)
 
jij zou waarzegster moeten worden (of je hebt een goed geheugen...)
@Muis: tnx voor de CD, vanavond ff kijken...
ik heb het laatste
wat vond je van de cd?? kwaliteit was nog niet naar mijn wens....zat nog te veel te kloten met de instellingen van alles.

En nu mag je raden naar mijn Modje op 20 maart...eigenlijk al op 5 maart :X ..... :9 :9~ :P
 
ik heb het laatste
wat vond je van de cd?? kwaliteit was nog niet naar mijn wens....zat nog te veel te kloten met de instellingen van alles.

En nu mag je raden naar mijn Modje op 20 maart...eigenlijk al op 5 maart :X ..... :9 :9~ :P
leuk om te zien, want ik had natuurlijk alleen mijn eigen beelden.
Ik moet zeggen dat je je wel meer hebt ingehouden, lijkt het, dan toen je mijn camera had...
De kwaliteit is natuurlijk minder, maar dat komt natuurlijk omdat je een vcd hebt gemaakt.
Je zou SVCD eens kunnen proberen, wordt ie wel 2 x groter, maar dan is het beeld ook beter.
Kwamen die storingen (het bibberen van het beeld) door de camera?


es ff denken, een modje op 5 maart... ik kan ff niks bedenken, vertel! vertel!
 
Daar kunnen we best een over praten.
Maar wil eerst mijn carbon kappen binnen hebben en kijken hoe dat staat voor ik de originele verkoop.
Touwens in principe is de hele motor te koop, ligt er maar net aan wat de gek er voor geeft O-)
ok, maar ikke dan wel op de eerste rij he ???
 
leuk om te zien, want ik had natuurlijk alleen mijn eigen beelden.
Ik moet zeggen dat je je wel meer hebt ingehouden, lijkt het, dan toen je mijn camera had...
De kwaliteit is natuurlijk minder, maar dat komt natuurlijk omdat je een vcd hebt gemaakt.
Je zou SVCD eens kunnen proberen, wordt ie wel 2 x groter, maar dan is het beeld ook beter.
Kwamen die storingen (het bibberen van het beeld) door de camera?


es ff denken, een modje op 5 maart... ik kan ff niks bedenken, vertel! vertel!
dan moet je het mpeg bestand ff op je pc bekijken... :X
ja bij gas loslaten bibberd het beeld...is nogal een lompe camera en niet digitaal...maar ga nieuwe bandjes kopen want deze zijn ook al dik 10 jaar oud....misschien word de kwaliteit iets beter....en probeer wat aan de demping te doenn...iets van rubber tussen de camera en de houder of zo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan