Z1000-Z750-Z750S meeting place 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe nou es mijn gesoepte plaatje in je eerste post
Jaaaa muis, maak onze opening gezellig (geen bloemetjes of zo)

Misschien zoiets?
full



[me]Kabouter Puntmuts heeft plaatje te ver moeten verkleinen vanwege 100kb grens |( [/me]
 
Goedemorgen :Z


Leuk bericht kreeg ik gisteren. De Modificatie van de originele uitlaat is in een ver stadium. Vanaaf moet alleen de deksel/het eindkapje er nog op worden gelast (hoe schrijf je dat eigenlijk) en dat maakt Maestro met zijn Zed ook herrie (hoopt ie). Zou het verwijderen van de db killer ook vermogen opleveren trouwens?

Ik heb een beschadigde einddemper laten verbouwen. Ik heb nog een onbeschadigde linker over. Nu is mijn vraag wie wilt voor een "vriendenprijsje"van de rechter demper af? (dan ben ik compleet)

@ Kabouter puntputs: Jij leeft echt in een sprookje ;) Volgens profiel woon je in de States maar stiekem reed/rijd je toch mee in nederland :+
 
goeimorgen allemaal

@ muis :z al de link naar ozzie.homeunix...zetten
zou jij misschien op het eerste pagina de link naar de website kunnen veranderen

tis maar dat de mensen eventueel ook iets in het gastenboek kunnen noteren

http://users.pandora.be/z1000
niet de z1000/home.htm
 
Voordat Pina alle bladzijden gaat lezen moet 'm eerst iets van het hart. Als jullie Z-ettertjes net zo hard rijden als mailen, dan heeft Pina nix te zoeken bij jullie op 20 Maart: Dan kan Pina het tempo niet bijsloffen!! ;(
 
Voordat Pina alle bladzijden gaat lezen moet 'm eerst iets van het hart. Als jullie Z-ettertjes net zo hard rijden als mailen, dan heeft Pina nix te zoeken bij jullie op 20 Maart: Dan kan Pina het tempo niet bijsloffen!! ;(
tuurlijk wel....we doen toch altijd rustig aan tijdens een rit...en de oudjes zitten altijd achterin....deze keer niet...deze keer geef ik het tempo aan 20 maart....dus boven de 50 km/h komen we waarschijnlijk niet... O-)
 
Voordat Pina alle bladzijden gaat lezen moet 'm eerst iets van het hart. Als jullie Z-ettertjes net zo hard rijden als mailen, dan heeft Pina nix te zoeken bij jullie op 20 Maart: Dan kan Pina het tempo niet bijsloffen!! ;(

Dat je ons niet bij kan houden wisten we al lang ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan