Z1000-Z750-Z750S meeting place 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet ook niet waarom mensen van de hoed en de rand willen weten van n Z
ga n proefrit maken ...lijkt mij de enigste juiste manier om een indruk te krijgen ...kan je gelijk je vragen aan de dealer stellen

ook dat gezever over de vering....volgens mij heeft niemand zijn veren aangepast door anderen te monteren binnen deze club....dat betekent dat die enkeling die het wel doet andere eisen stelt aan het weggedrag van zijn Z.

vering...trillingen..powerdip...allemaal verhalen die een eigen leven gaan leiden.

proefrijden....dan weet je het pas.

Is er echt niemand die z'n vering heeft laten aanpassen ?
Da's wel goed nieuws, want dan moet het wel goed zijn ! :)

Ik wil het graag weten omdat ik nu een SV heb en daar ongeveer alles heb moeten laten aanpassen. Dit omdat ik 'm niet goed vond sturen.
En ik was / ben echt niet de enige SV-rijder die dat heeft.

Voordat ik een nieuwe motor koop wil ik graag weten wat jullie hebben laten doen.
Dan kan ik dat bij mn aanschafprijs meenemen, dus vandaar :)
 
Is er echt niemand die z'n vering heeft laten aanpassen ?
Da's wel goed nieuws, want dan moet het wel goed zijn ! :)

Ik wil het graag weten omdat ik nu een SV heb en daar ongeveer alles heb moeten laten aanpassen. Dit omdat ik 'm niet goed vond sturen.
En ik was / ben echt niet de enige SV-rijder die dat heeft.

Voordat ik een nieuwe motor koop wil ik graag weten wat jullie hebben laten doen.
Dan kan ik dat bij mn aanschafprijs meenemen, dus vandaar :)
Neem anders 'n 1000, daar kun je fijn zelf een boel aan de voorvork instellen.
 
laat er nou nog niemand iets over de motor gezegd hebben })
motor ? :? :? :?

deze is hetzelfde: kijk 1 minuut heel geconcentreerd naar de foto, als het goed is zie je dan een boot...

full
 
Zo'n motorpakkie met een bobbel in de nek is dit nu over(not)done op de Z ??

wil eigenlijk een nieuw pakkie aanschaffen, maar het kostuum die ik toevallig mooi vindt heeft zo'n hooiberg op de rug..

2 delig pak is Kushitani SJL-4 jack met een SPL-3 broek kleur zwart/grijs of zwart/blauw.
 
Zo'n motorpakkie met een bobbel in de nek is dit nu over(not)done op de Z ??

wil eigenlijk een nieuw pakkie aanschaffen, maar het kostuum die ik toevallig mooi vindt heeft zo'n hooiberg op de rug..

2 delig pak is Kushitani SJL-4 jack met een SPL-3 broek kleur zwart/grijs of zwart/blauw.
Ligt eraan hoe je ermee rijdt ;)
 
tja...huh gewoon. Het pak is erg mooi maar alleen die hump :X Ik denk als je een rugtassie om heb dat dit niet lekker zit ( denk ik)

Jessy, jij als motozoom consulente heb jij sugesties ;)
valt wel me ik heb er zelf ook zo bult 8-)
maare ik rij ook een r6 sorry :?
 
*smul smul*

Wat een heerlijk weertje vandaag én wat zit er lekker weer aan te komen!!

WIEW!!!!!!

Over 2 weekjes naar de dealert!!!

:] :] :] :] :] :] :] :] :]


sorry hoor
 


never, veel te veel windprotectie, kan ik niet voelen dat ik (te) hard rijd (en zal ik waarschijnlijk ook niet lang meer rijden)
heb jaaaren geleden bij een zwager effE een ritje gemaakt op een 750 met jasje en toen ik het dorp uitreed zat ik al aan de 175, gaat mij onmerkbaar te vlug te snel (snappie)(nee niet die krokodil)
 
tja...huh gewoon. Het pak is erg mooi maar alleen die hump :X Ik denk als je een rugtassie om heb dat dit niet lekker zit ( denk ik)

Jessy, jij als motozoom consulente heb jij sugesties ;)
Ik zou zeggen ga ervoor, als je hem echt graag wilt en als ie erg lekker zit, waarom niet? (ik vindt ze persoonlijk erg mooi).
En die bobbel zit volgens mij niet in de weg want je rugzak valt er precies onder denk ik.
Zelf rij ik ook in een sportief leren pak incl. kneesliders :o
Dan zou die bobbel er ook nog wel bij kunnen toch ;) :P

En wie weet is je volgende motor een supersport, dan past ie helemaal goed :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan