Ducati dealer

pimaug

Die hard MF'er
1 aug 2002
759
1
Mierlo
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar een goeie en betrouwbare ducati dealer. Maakt niet uit waar in nederland, als ie maar betrouwbaar en goed is. Ikzelf woon in de buurt van Eindhoven.

Groetjes Pim
 
eeehhh.. had ik een Jag dan :?
Ik ben denk ik niet de Pim die jij kent...

Ik zal mezelf verder dan ook maar PimAug noemen.. wel zo duidelijk dus..
 
OOoooooo wacht ff.... het euro 20 centje valt.. :)
Sorrie.... hahahahaahahaha

maar af en toe word ik er wel een beetje ziek van.. want je bent niet de eerste die er weer een grap over maak.. mar geeft niet !
 
Hans van der Heijden in Zaltbommel (ook wel 'Ducati Zaltbommel'). Daar zelf net een 748 gekocht.

Topdealer!
 
Hans van der Heijden in Zaltbommel (ook wel 'Ducati Zaltbommel'). Daar zelf net een 748 gekocht.

Topdealer!
 
Ja ging effe iets mis...'Back' kiezen in je browser en dan dan 'Resend' antwoorden op de vraag of de data opnieuw verzonden moet worden is niet slim...

Maar ben inderdaad wel tevreden over HvdH...
 
Bruggeman/nieuw vennep, verstand van zaken, service, vriendelijk, redelijke prijzen, lekkere koffie.
 
Even ter informatie, DucatiZaltbommel is uitgeroepen tot beste Ducati dealer van noord europa!
 
biggelaar en dat is logisch
star-twin, lees mijn ervaring
star-twin?? nee dank je

Ach, zo heeft iedereen wel wat.
Eenzelfde verhaal kan ik over Biggelaar ophangen. Daar zal ik dus niet m'n duc heenbrengen, terwijl ik al jaren tevreden klant ben van Star Twin. Maar die mannen moeten je wel liggen ja.
Vanuit Eindhoven zou ik eerder Afetto in Nijmegen opzoeken, of idd eens langs Zaltbommel.
 
Even ter informatie, DucatiZaltbommel is uitgeroepen tot beste Ducati dealer van noord europa!
En hij is niet de enige..

awardherzele_579.jpg


vaag niet? Hoe kunnen er nu 2 de beste zijn..
 
gezien zn avatar heeft hij geen Duc meer....


Het positieve is dat hij wel een twee cylinder rijdt...... maar dan wel 1 met hangtieten....

:+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan