Geef mij maar Amsterdam ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.

R1CO

MF veteraan
1 nov 2004
2.272
0
Amsterdam
Beste mensen ,ik lees vaak over MF´ers die mekaar ergens in Zwolle op het
viaduct zien of afspreken. Of ik lees; kom van´t weekend weer even naar ...
in Tilburg vlakbij de ...
Nou vraag ik me af of er ook mensen uit A´dam of omgeving zijn die veel op het
forum zitten, of wel is ergens staan elkaars motor een beetje bewonderen, of leuke routes weten die veel gereden
worden...?? Duss...
 
Dat zijn meer studenten, die over stages praten en over lessen die ze volgen, (iig bedankt). Maar net wat jij zegt ouwehoeren over motoren en dat soort dingen.
Maar omdat ik veel lees dat dat in andere steden wel gebeurd vroeg ik me
af of er in amsterdam en omgeving dus ook een bepaalde plek was waar MF´ers
kwamen en gewoon wat gingen toeren of wat dan ook, bak koffie of zo..
 
Dat zijn meer studenten, die over stages praten en over lessen die ze volgen, (iig bedankt). Maar net wat jij zegt ouwehoeren over motoren en dat soort dingen.
Maar omdat ik veel lees dat dat in andere steden wel gebeurd vroeg ik me
af of er in amsterdam en omgeving dus ook een bepaalde plek was waar MF´ers
kwamen en gewoon wat gingen toeren of wat dan ook, bak koffie of zo..
motorrijders uit amsterdam!! (zijn niet allemaal studenten hoor)
Noord-Holland deel 13! (akermaat e.d.)
 
Vlakbij Nederland


:^

Wat ik zelf wel een leuk rondje vind, is via Abcoude de Vecht(?) afgaan, bij de N201 richting Uithoorn, even lachen voor het flistkastje daar, en zo via de Amstel weer terug naar Mokum. Beetje jammer dat ze zoveel van die drempels daar hebben neergelegd de laatste tijd.
 
Dat zijn meer studenten, die over stages praten en over lessen die ze volgen, (iig bedankt). Maar net wat jij zegt ouwehoeren over motoren en dat soort dingen.
Maar omdat ik veel lees dat dat in andere steden wel gebeurd vroeg ik me
af of er in amsterdam en omgeving dus ook een bepaalde plek was waar MF´ers
kwamen en gewoon wat gingen toeren of wat dan ook, bak koffie of zo..

Je kunt natuurlijk ook gewoon even een voorstel doen, zelf het initiatief nemen. Sowieso wordt er in deze tijd van het jaar veel geouwehoerd, en weinig gereden.
Maar er zijn mogelijkheden te over hoor, om MF-ers te ontmoeten. Heb zelf net een kleine meeting met rijders uit Flevoland achter de rug, en dat was erg gezellig moet ik zeggen :) Remco, bedankt! ;)
Stel eens wat voor zou ik zeggen, er zullen vanzelf wel lui uit Amsterdam reageren. Of ehm... zal ik ff een balletje opgooien voor je? })
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon even een voorstel doen, zelf het initiatief nemen. Sowieso wordt er in deze tijd van het jaar veel geouwehoerd, en weinig gereden.
Maar er zijn mogelijkheden te over hoor, om MF-ers te ontmoeten. Heb zelf net een kleine meeting met rijders uit Flevoland achter de rug, en dat was erg gezellig moet ik zeggen :) Remco, bedankt! ;)
Stel eens wat voor zou ik zeggen, er zullen vanzelf wel lui uit Amsterdam reageren. Of ehm... zal ik ff een balletje opgooien voor je? })

Het is niet zo zeer dat ik meteen met iedereen af wil spreken of zo.
Maar of er plekkies zijn waar veel MF´ers komen in omgeving Amsterdam.
Afspreken is altijd leuk, zeker met lekker weer... :]
 
He Jessie, waar toer jij dan zoal, A´dam Haarlem Hoofddorp, ligt allemaal een beetje bij elkaar..
Zomers ben ik veel te vinden op Akermaat, tankstation aan de A9 zie Noord-Holland topics, en we hebben ook weleens ritjes vanaf Mac Hoofddorp enzo.
Af en toe ga ik eens lekker in West-Friesland rijden, dijkjes, wegcircuitjes enzo :P En op circuit Zandvoort piccies nemen :}
 
Zomers ben ik veel te vinden op Akermaat, tankstation aan de A9 zie Noord-Holland topics, en we hebben ook weleens ritjes vanaf Mac Hoofddorp enzo.
Af en toe ga ik eens lekker in West-Friesland rijden, dijkjes, wegcircuitjes enzo :P En op circuit Zandvoort piccies nemen :}

O leuk, kijk ik rij pas 6 maanden of zo. Niet echt goed weer gehad. Dus misschien als't wat beter word...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan