De grote, boze, MF favo Bike Builders poll

Mijn all time favo bike builder is

  • SPS

    Stemmen: 4 15,4%
  • Exile

    Stemmen: 6 23,1%
  • Jesse James

    Stemmen: 5 19,2%
  • Billy Lane

    Stemmen: 2 7,7%
  • Indian Larry

    Stemmen: 1 3,8%
  • Martin Bros

    Stemmen: 1 3,8%
  • Waltz

    Stemmen: 5 19,2%
  • Bozzie

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    26

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Welcome ladies and bikers...
Wie is de MF Chopper topic beste, baddest, most awesome, have you ever..., f#cken coolest, etc, etc, bike builder volgens jullie.

Toevoegen van andere bouwers op verzoek...

May I have your votes please:

Met je stem een foto ter argumetatie graag.


ps: shit! Kan er maar 8 opgeven...
Dan knallen we de achterblijvers er eventueel af...

Edits:
Hotch is out, Waltz is in.
Chica is out, overgenomen door onze eigen Hans Bos.
 
Laatst bewerkt:
Dit was 'm niet dus... Sorry!
full
 
Zo... ik heb een stem uit gebracht... op JJ notabene...!

Tegen:
- Het lijkt me een ontzettende patser
- Bouwt regelmatig verschrikkelijke pr0n fietsen
- Heeft een groot aandeel in US chopper hype gehad
- Is nu zo druk met de celebrity uithangen dat hij amper nog bouwt
- Verre van underground; WCC is onderhand populairder dan Disney world
- Wordt aanbeden iedereen die "er geen verstand van heeft"

Voor:
- Kijk Motorcycle Mania 1 t/m 3 en zie wat een verschrikkelijke vakman het is...

...die koperen fiets uit MM 3... :9~

006.jpg


007.jpg
 
Laatst bewerkt:
SPS...............mega gaaf...........en ik moet wat bekennen.......ik heb zelfs een T-shirt van die mannen....

Ja...ik weet het....maar iedereen heeft een zwak moment :} :}
 
Waltz...dat zijn echte pak ém uit het magazijn bouwers....... :r

Chica maakt museumstukken.........wel eens met brons gereden..... ;(

Exile, pfhhhhhhhh wat een eikels...... })

Billy Lane, nee ook niet echt mijn straatje..... :z

Indian Larry ........net zo iets als "Fransie"Heb je even voor mij "Jackson" No i didn't see my sisters nippel.... :P

Martin Bros(ius) Ren je rot...... ;(

SPS Ich bin Schnappie :+

Nr 1 in deze poll: Jesse James is de enige biker die er tussen zit....... Heeft het echte vakmanschap nog in de vingers, ik vindt niet alles mooi maar wat 'tie maakt is altijd kwalietijd 8-)


Wat/wie ik eigenlijk mis is Hans Bos (Bozzies) maar schijnbaar moet je van over de grens komen of er dicht bij zitten om wat voor te stellen......
171645


Tja, smaken verschillen, God je zou geen Discovery Channel kunnen ontvangen :Z
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat dit een opsomming gaat worden van iedereen die nog wel een bouwer weet die niet in het rijtje staat, maar er wel bij zou moeten staan.

Laten we er gewoon een lekker discussietopic van maken want iedereen heeft toch weer een andere favoriet. Een paar weken geleden liep de helft van het forum zich nog op te geilen op Chopper Dave en die zie ik nu niet eens meer terug. :?

Persoonlijk heb ik veel waardering voor Kodlin. Tis niet zo dat het mijn smaak is, maar hij bouwt telkens weer verrassende fietsen die niet direct super-commercieel zijn, maar waar altijd wel weer iets bijzonders opzit wat anderen nog niet gemaakt hebben of niet tot in de perfectie als die lelijkerd van een Kodlin ze maakt.

Deze bijvoorbeeld stond volgens mij ook op Motor-sale en is absoluut niet mijn smaak maar is wel een uniek bike. En zo heeft'ie er wel meer.
shine16ad.jpg

shine68su.jpg
 
T'is een 360 achterband by the way........ www.bozzies.nl

Respect to Bozzies, maar hij beperkt zich ook heel erg tot 1 stijl.
Zal natuurlijk ook om commerciële redenen zijn (want daar leeft 'ie nou eenmaal van), maar z'n bikes zijn vanaf een kilometer afstand te herkennen.
Begrijp me goed, tis knap wat'ie maakt maar het lijkt allemaal op elkaar.
 
Respect to Bozzies, maar hij beperkt zich ook heel erg tot 1 stijl.
Zal natuurlijk ook om commerciële redenen zijn (want daar leeft 'ie nou eenmaal van), maar z'n bikes zijn vanaf een kilometer afstand te herkennen.
Begrijp me goed, tis knap wat'ie maakt maar het lijkt allemaal op elkaar.

"tuurlijk hebbie gelijk an.....wil alleen maar zeggen dat er niet alleen over de grens gekeken moet worden, gaf alleen een voorbeeld omdat 'tie uit Utrecht komt.
Fred Kodlin is hardstikke technisch vernuft.....maar effe lekker blazen doe je toch niet op zo'n ding.
Eerlijk gezegd zie ik liever wat de mede weggebruiker voor moois bouwt en dus ook rijdt.....

En dan maakt 't mij niet uit wat, de trends worden toch vaak van een éénling geleend en een ander maakt daar dan faam mee.

Motorrijden is waar het om draaid.....anders kun je net zo goed modelbouw gaan doen....hoeft het ook netniet te werken.
 
Een paar weken geleden liep de helft van het forum zich nog op te geilen op Chopper Dave en die zie ik nu niet eens meer terug. :?

Oeioeioei... dan moet ik natuurlijk effe reageren ;)
CD heeft geen eigen shop, maar werkt voor Jesse James.
 
Hij kan in ieder geval beter bouwen dan inloggen op een forum :X

:} !!!

Edje is scherp vandaag!
Dus CD werkt voor JJ..
Wellicht iets voor een nieuw topic: Wist je dat...
Ik heb er ook nog 1 overgens. Wisten jullie dat Indian Larry na opnames van de BBO is omgekomen? Hij gaf een encore toen het mis ging. Deze BBO aflevering was pas geleden op Discovery USA maar aangezien Knukkel de DVD's niet wilde meenemen is het dus niet te voorspellen wanneer we die aflevering hier gaan zien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan