proefrit

mazzel

MF veteraan
16 apr 2004
1.257
1
Friesland
Loha,

Ik ga morgenmiddag een proefrit maken op een Shadow VT 1100 C3. Bj 1998. Ben benieuwd...
Enne, nog specifieke dingen waar ik op moet letten?
 
seitevorne.JPG


met zo'n ding ?

waar moet je op letten vraag je, nou punt 1, zorg dat het donker is en dat je geen bekenden tegenkomt, anders dunt je vriendekring rap uit ben ik bang ;)

ten tweede, een weg opzoeken zonder bochten, anders kom je nooit meer terug bij de dealert denk ik.....

punt drie, trek je lekker niks an van wat een ander vindt en maak je geen zorgen over de technische staat van zo'n ding, die dingen gaan nooit stuk, ze zijn alleen zooooooo afzichtelijk spuugtyfuslelijk......... :)

just my 50 cents......
 
Bral, beperk je commentaar geven tot binnen werktijden aub.
Bier zuipen en dan MFfen is niet goed voor mijn lachspieren.
:}
 
(Afbeelding)

met zo'n ding ?

waar moet je op letten vraag je, nou punt 1, zorg dat het donker is en dat je geen bekenden tegenkomt, anders dunt je vriendekring rap uit ben ik bang ;)

ten tweede, een weg opzoeken zonder bochten, anders kom je nooit meer terug bij de dealert denk ik.....

punt drie, trek je lekker niks an van wat een ander vindt en maak je geen zorgen over de technische staat van zo'n ding, die dingen gaan nooit stuk, ze zijn alleen zooooooo afzichtelijk spuugtyfuslelijk......... :)

just my 50 cents......
Ach what's in a name.... :+
 
Tja, ut werd 'm niet. Tijdens proefrit kwam ik erachter dat de banden versleten waren en de motor een beurt nodig had. Bijelkaar ongeveer 700 euro. Verder een mooie motor om te zien en te horen :P .
Maarre qua prijs vond ik dat de motor in ieder geval het eerste seizoen zonder opzienbarende kosten moest kunnen rijden. Liep op een paar honderd euro stuk. Jammer. Duzzz op jacht naar de volgende 8-) ..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan