Probleem

Joker1981

MF'er
10 mei 2004
48
0
lelystad
ik weet niet of dit het juiste topic is en heb al gezocht of ik er wat over kon vinden maar helaas :(

Ik rij supermagna en als ik hard op trek en boven de 6000 toeren kom trekt hij echt als een idioot op. et lijkt wel of de toeren teller in dit geval doorslaat naar 11000 toeren.

Hoort dit?
en zo niet wat kan het probleem zijn?
 
Da's toch alleen maar mooi of nie..??? :?

Hoe harder en hoe meer toeren des te mooier 't is!! :P

Ik heb nooit met zo'n Jap choppert gereden, maar aangezien d'r een hoop high tech in zit zal het toch wel normaal zijn...

Met mijn ouwe GSX-R wel in ieder geval!! *D
 
ik ben net ff naar me dealer geweest en et zal waarschijnlijk gaan om mijn koppelings platen dus deze worden nagekeken.

hoop dat et dan verholpen is :]
 
Maar hij trekt dus wel hardt op :?
ik weet niet of dit het juiste topic is en heb al gezocht of ik er wat over kon vinden maar helaas :(

Ik rij supermagna en als ik hard op trek en boven de 6000 toeren kom TREKT HIJ ECHT ALS EEN IDIOOT OP. et lijkt wel of de toeren teller in dit geval doorslaat naar 11000 toeren.

Hoort dit?
en zo niet wat kan het probleem zijn?
 
Of als ie wel meer toeren gaat maken maar je snelheid loopt terug......Rijdt je op je achterwiel !
 
neej hij trekt eerst op als ik weet nie wat en dan slaat de toeren teller door

maar ik ben naar de garage geweest en die zei ook platen dus daar staat hij nu en volgende week ken ik hem weer op pikken dus dan laat ik weten wat et was
 
Kopp platen vervangen, niet mee rijden anders brandt je ook de stalen frictieplaten doos, dan heb je een duur geintje

Nieuwe platen zijn eenvoudig te plaatsen, kijk een bij www.louis.de en dan de prijs vergelijken met je dealer
 
jah maar kwa motor techniek ben ik een leek.

hij vertelde dat ik uiterlijk voor et vervangen van me platen en als de stalen platen ook kapot zijn op €180 inclusief uurloon en btw
 
jah maar kwa motor techniek ben ik een leek.

hij vertelde dat ik uiterlijk voor et vervangen van me platen en als de stalen platen ook kapot zijn op €180 inclusief uurloon en btw

Volgens mij wel normaal voor een complete koppeling.
Let wel als ie al wat vaker geslipt heeft is het het verstandigst om ook de ijzeren platen meteen maar te varvangen (is mijn ervaring) en zou zelf ook meteen nieuwe veren monteren.
 
IDD krijg je bij de magna's rond de 6000 "een duw in de rug", dan begint ie echt vermogen te leveren en stijgen de toeren (en snelheid) vrij rap. Dit alles in verhouding natuurlijk, het zal nog niet te vergelijken zijn met een 150+PK SS, al zal die zijn vermogen misschien geleidelijker afgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan