Gratis stickers

Ik heb gisteren wat mailtjes verstuurd, naar bridgestone, pirelli, castrol, laser, mivv en shoei. maar nog geen antwoord van een bedrijf, krijgen jullie meestal wel een dag erna antwoord?
 
Ik denk dat het een kwestie is van geduld hebben.
Bij Pirelli had ik op maandagavond het contact formulier ingevuld en dinsdag ochtend al een mailtje binnen.
 
Ik denk dat het een kwestie is van geduld hebben.
Bij Pirelli had ik op maandagavond het contact formulier ingevuld en dinsdag ochtend al een mailtje binnen.

Ja dat zal dan denk ik, begin beetje te twijfelen over mijn mailtjes. Te weinig geslijmd misschien? Heb het in de trant van: ik ben bezig met stickers op mijn motor te plakken, aangezien ik uw product gebruik zou ik ik het zeer op prijs stellen als uw bedrijf blablabla.
 
Ja dat zal dan denk ik, begin beetje te twijfelen over mijn mailtjes. Te weinig geslijmd misschien? Heb het in de trant van: ik ben bezig met stickers op mijn motor te plakken, aangezien ik uw product gebruik zou ik ik het zeer op prijs stellen als uw bedrijf blablabla.

Volgens mij heb ik geen woord meer geschreven als dat (eerder minder) dus gaat denk ik wel goedkomen.
 
Volgens mij heb ik geen woord meer geschreven als dat (eerder minder) dus gaat denk ik wel goedkomen.

Oké beter! :) hoop vooral dat ik stickers van castrol krijg, zit namelijk aan de ene kant van mijn cbr nog wel een castrol sticker maar aan de andere kant is hij eraf.
 
Ik heb laser even gebeld en een hele leuke vent aan de lijn gehad, dus een hoop bla bla :Y
Waarschijnlijk door de vakantie periode heeft hij m'n mailtje gemist.
Ik moest nog een keer even mijn adres mailen en hij zou ze naar me toe sturen, zijn het geen schatjes O-)

Ik heb ze binnen, 4stuks. *O*
2 gewone laser stickers en 2 van aluminium voor op de dempers!

Ziet er weer uit als nieuw! Ze zitten er nu toch alweer een maandje op.
 
Bellen ze morgen aan en staan ze daar met een band van elk type, een kalender, en een pirelli-meisje.

Jammer genoeg dat niet, maar heb wel de mooiste (duurste) stickers van pirelli gekregen. Ook heb ik stickers van bridgestone en shoei.

Geen antwoord gekregen van: laser, mivv, castrol, d.i.d.

Ngk heeft mailtje gestuurd dat het niet deden vanwege te hoge kosten.

Al bij al heeft pirelli met een vrij snelle reactie, paar dagen later de stickers en de beste kwaliteit de beste indruk achtergelaten. Shoei heeft geen mail teruggestuurd maar wel de stickers opgestuurd waren niet mooi, en bridgestone heeft mailtje gestuurd en stickers duurde 3 weken, maar zijn ook mooie!
 
Heb een paar keer aan MIVV geschreven. Doen ze niet aan mee...wel mag je altijd stickers op hun site bestellen, zeggen ze

Zullen ze deze wel bedoelen: http://store.mivv.it/Stickers/Sticker-Kit/11-19-1-en.html

Krijg wel een beetje een idee dat castrol zichzelf te goed vind om stickers op te sturen of zie ik dat verkeerd? Ze reageren niet eens, van laser en mivv kan ik dat nog begrijpen maar castrol...

Heeft iemand nog een mivv sticker voor de uitlaat liggen?
 
Laatst bewerkt:
ik ben op zoek naar enkele bel-ray stickers, bij voorkeur 2 van elk, van een 2-tal verschillende maten.

Iemand eventueel te ruil of zo? ik heb bergen andere merken liggen.
 
Laatst bewerkt:
ik ben op zoek naar enkele bel-ray stickers, bij voorkeur 2 van elk, van een 2-tal verschillende maten.

Iemand eventueel te ruil of zo? ik heb bergen andere merken liggen.

Moet je wel even zeggen welke merken. Is beetje sneu als jij een bel-ray sticker krijgt en de andere persoon krijgt als ruil een sticker van Kellog's.
 
Moet je wel even zeggen welke merken. Is beetje sneu als jij een bel-ray sticker krijgt en de andere persoon krijgt als ruil een sticker van Kellog's.

Te veel om op te noemen. :')

Als diegene die er heeft, ff laat weten wat ie graag in de plek zou hebben, zoek ik t gelijk ff na. ;)

Zomaar uit het hoofd ff, ik heb er vast nog van arrow, akra, arai, shark, motul, afam, DC, enkele motormagazines, maar het meeste vergeet ik vrees ik. In totaal heb ik er vast een honderdtal, of meer.
 
Te veel om op te noemen. :')

Als diegene die er heeft, ff laat weten wat ie graag in de plek zou hebben, zoek ik t gelijk ff na. ;)

Zomaar uit het hoofd ff, ik heb er vast nog van arrow, akra, arai, shark, motul, afam, DC, enkele motormagazines, maar het meeste vergeet ik vrees ik. In totaal heb ik er vast een honderdtal, of meer.
Wil je die van akra toevallig kwijt aan mij? :9
 
Jammer genoeg dat niet, maar heb wel de mooiste (duurste) stickers van pirelli gekregen. Ook heb ik stickers van bridgestone en shoei.

Geen antwoord gekregen van: laser, mivv, castrol, d.i.d.

Ngk heeft mailtje gestuurd dat het niet deden vanwege te hoge kosten.

Al bij al heeft pirelli met een vrij snelle reactie, paar dagen later de stickers en de beste kwaliteit de beste indruk achtergelaten. Shoei heeft geen mail teruggestuurd maar wel de stickers opgestuurd waren niet mooi, en bridgestone heeft mailtje gestuurd en stickers duurde 3 weken, maar zijn ook mooie!

He Roy,
Ik heb je een PM gestuurd.
;)
full
 
Te veel om op te noemen. :')

Als diegene die er heeft, ff laat weten wat ie graag in de plek zou hebben, zoek ik t gelijk ff na. ;)

Zomaar uit het hoofd ff, ik heb er vast nog van arrow, akra, arai, shark, motul, afam, DC, enkele motormagazines, maar het meeste vergeet ik vrees ik. In totaal heb ik er vast een honderdtal, of meer.

Heb je ook mivv stickers? :9~
't liefst zou ik er eigenlijk een ander merk sticker op plakken eigenlijk, Italiaanse eikeltjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan