Gratis stickers

Pirelli *O*

1379235_472901562823749_1700116689_n.jpg
 
Weet iemand hoe actueel die email adressen zijn in de OP?

Voor mijn Achterveren van de XJR wil ik graag nieuwe stickers net als op het kuipje. Deze zijn allemaal van Ohlins.

Iemand ervaring met het email adres wat in de OP staat? Zal ook wel geen Nederlands adres zijn gok ik zo?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb stickers ontvangen van Furygan 3 velletjes in 3 verschillende kleuren :) en een dag later nog een envelop met stickers :}

Bridgestone ook gekregen met een nette brief erbij en later nog een mail of ik ze ontvangen had *D

heb vorige week Barracuda gemaild, helaas daar nog niks van gehoord

stickers *O*
 
Laatst bewerkt:
Kan je ook nog van die velgrand stickers bij ze krijgen?? Opzich wel leuk dat je zo stickers kan krijgen om op je kuip te plakken, maar als je ze er dan na een hele tijd weer afhaalt (Omdat de volgende eigenaar ze bv. niet mooi vindt), dan heb je mogelijk wel kleurverschil op je kuip toch?
 
Ik heb stickers ontvangen van Furygan 3 velletjes in 3 verschillende kleuren :) en een dag later nog een envelop met stickers :}

Bridgestone ook gekregen met een nette brief erbij en later nog een mail of ik ze ontvangen had *D

heb vorige week Barracuda gemaild, helaas daar nog niks van gehoord

stickers *O*


Barracuda stickers heb ik nog wel liggen. ;)
 
Na verschillende malen Alpinestars te hebben gemaild...geen reactie..

Maar wie heeft er nog zo`n sticker van Alpinestars liggen?
Ik zoek er 1 of 2.

alpinestar.gif


Bij voorbaat dank!
 
Gaat mij om de stickers die geleverd worden bij Alpinestars kleding....die heeft iemand toch vast nog wel liggen?
 
Gaat mij om de stickers die geleverd worden bij Alpinestars kleding....die heeft iemand toch vast nog wel liggen?

Heb ze niet liggen maar mijn ervaring is dat ze wel sturen.

Edit: Oude mail gevonden

Goodmorning Alpinestars,

I was wondering if you have any stickers from Alpinestars to design my custom made cbr900RR. I have bought a new alpinestars motorsuit and i would like to have stickers from your brand to design the motorbike. Please can you help me?

My adress is
XXXXXXXXXXXXXX

I hope you are willing to help me so i can also promote your company



Adres: customer.us1@alpinestars.com
:9
 
Laatst bewerkt:
ik zoek nog wat stickers, ben namelijk een oude kist van mijn mengtafel aan het opleuken. en ik zoek nog wat stickers om op mijn motor te plakken: Energy, Brunotti, Alpinestars, Bridgestone, heeft iemand deze stickers liggen? of andere stickers voor op mijn mengtafel kist stuur me even een pm voor mijn adres gegevens! *O*

Ik heb Alpinestars, Bridgestone en Coca Cola 3 dagen terug al wel een mailtje gestuurd en heb alleen van Coca Cola een reply gehad dat ik het kantoor in rotterdam even moet opbellen om mijn vraag te laten beantwoorden :?

alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan