KTM 950 SM

tot mijn verbazing kwam ik gisteren uit mijn werk,een orange 950 tegen, op de rotonde aan het einde van de hoeksekade in bergschenhoek.
is deze 950 hier bekend, ik heb zelf ook een orange 950,en ben er ff achteraan gegaan.
dus 27-06-06 om 21,30.
ben benieuwd.

groeten pim :] :]

ja dat ben ikke !!!

en ik zag je pas heel laat ....... :P ik kijk in me spiegel en denk nee geen 950 ik doe langzamer rijden ehh ja toch 950 maar dan met handkappen, de motor ken ik wel de man niet.

Dat kan veranderen natuurlijk want ik heb begrepen dat koekeroekoe iedereen in de omgeveing heeft uitgenodigd ............... :Y

ik vond het al zo raar dat je gelijk het straatje waar je me inhaalde weer rechts ging want als je werkt waar ik je motor altijd zie staan was dit een rare route voor je :) :) enne als je speciaal mij even achterna kwam had je gerust even kenne stoppen hoor ik bijt niet :X :X

tot de volgende keer dan maar *O*

mooi verhaal,maar hoe wat wie en waar dan :? :?
gaan jullie gewoon rijden of echt racen op een baan of zo ,of gewoon slap ouwehoren met zijn allen :Y :Y

gewoon rijden over leuke weggetjes met ze allen !!
 
joker waar woon jij dan in bergschenhoek?
ja ik had ff kunnen stoppen, ik sta in de slagerij waar mijn motor altijd staat, dus zeg eens hallo :W :W
wel binnen 2 weken want dfan werk ik er niet meer.
 
joker waar woon jij dan in bergschenhoek?
ja ik had ff kunnen stoppen, ik sta in de slagerij waar mijn motor altijd staat, dus zeg eens hallo :W :W
wel binnen 2 weken want dfan werk ik er niet meer.

ik woon vlak bij de sporthal

ik zal de volgende keer( binnen 2 weken !) als ik in de buurt ben effe hallo zeggen hahaha :Y
 
als je s,avonds een bakkie wilt hebben moet je donderdagavond langs komen *D
lijkt mij leuk om een keertje, het thuis circuit in het bergschenbos te pakken *O* *O* .
die route door het bergschenbos ken jij ook vast wel op je duimpje :Y :Y
 
als je s,avonds een bakkie wilt hebben moet je donderdagavond langs komen *D
lijkt mij leuk om een keertje, het thuis circuit in het bergschenbos te pakken *O* *O* .
die route door het bergschenbos ken jij ook vast wel op je duimpje :Y :Y
ik ken de route niet zo heel goed maareh dan rijd jij toch voorop !?!?

enne misschien kom ik a.s. donderdag wel even een bakkie doen in de slagerij het zal toch rotweer zijn en dan gaan de mannen niet rijden denk ik..........

zat ff te baggeren op het net en wat vind ik, goede betaalbaren uitlaten voor de 950 hier een link. http://www.wings.si/ktm.html is wel in het tsjechische denk ik :? :?
ik heb het gevonden op de 950 site link http://www.950sm.com/ kijken onder http://www.monomaniacs.nl/smf/viewtopic.php?t=1754&sid=f14d37f70910475b2df9dccc09fbe663 weet niet of het werkt O-) O-)


mmm zien er niet slecht uit veel keus qwa kleur stickers en zo enne lijkt zeer goedkoopskie alhoewel wat is in hemelsnaam 106.000 roebel of zo ?? !! ken jij iemand die daar woont ?? gaat er toevallig iemand op vakantie naar toe ? dan kan die ze meenemen????
 
Laatst bewerkt:
mmm zien er niet slecht uit veel keus qwa kleur stickers en zo enne lijkt zeer goedkoopskie alhoewel wat is in hemelsnaam 106.000 roebel of zo ?? !! ken jij iemand die daar woont ?? gaat er toevallig iemand op vakantie naar toe ? dan kan die ze meenemen????
[/quote]

koers omrekenen http://fx.sauder.ubc.ca/data.html
 
als jullie die onderste link indrukken, en dat topic leest. dan zie je dat het imitatie akra,s zijn en 310 euro kosten plus 40 euro verzendkosten O-) O-)
ehhh lang geleden dat er in dit topic wat geschreven werdt dus het is weer tijd voor nieuws

motor is weggeweest voor een beurtje bij safe zoetermeer ( wat nog steeds niet is overgenomen van wijck), handkappen ( oranje natuurlijk) en een 16 tands voor .... heel wheelie happy geworden en reageert net effe wat bruter op het gas verder is het voordeel dat als je in de stad effe achter langzamer verkeer komt te zitten je dan gewoon in zijn 3 kan blijven rijden en niet continu hoeft te schakelen.

hee mippy leuk je even gezien te hebben en ik hoop dat je nieuwe baan goed bevalt !!

voor wat betreft het samen rijden !? gewoon effe mailen en dan spreken we wat af met een paar mannen altijd goed toch ??
 
hoi man met de ktm pet *D , moest inder daad ff wennen op mijn nieuwew werk,maar dat gaat el goed komen :Y :Y
ben vandaag bijna van de weg gereden, op een weggetje waar twee auto,s elkaar niet kunnen passeren,maar een auto en een motor makkenlijk.
die lul in een busje (uiteraard :X :X ) stuurd expres op mijn weg helft in.
de spiegels raakten elkaar,als het nu echt krap is en ik zet door eigenfout, maar als er ruimten genoeg is en die eikel stuurt naar mijn kant.
dan knijp ik gelijk in de ankers en rechtsom keert om verhaal tehalen.
aangekomen op de oprijlaan van die vent, en netjes gevraagd waarom hij mij van de weg wou rijden , kreeg ik het antwoord dat ik veel tehatd en gevaarlijk reed :? :? .
iemand van de weg afrijden is niet gevaarlijk dan?
de laatste tijd reden er steeds meer mensen hard en gevaarlijk, dus moest hij mij maar van de weg afrijden, dacht ff stomp je voor je bek maar heb me toch maar beheerst :Y :Y
moraal van dit verhaal kijk uit voor witte busjes :W :W


groeten pim
 
hoi man met de ktm pet *D , moest inder daad ff wennen op mijn nieuwew werk,maar dat gaat el goed komen :Y :Y
ben vandaag bijna van de weg gereden, op een weggetje waar twee auto,s elkaar niet kunnen passeren,maar een auto en een motor makkenlijk.
die lul in een busje (uiteraard :X :X ) stuurd expres op mijn weg helft in.
de spiegels raakten elkaar,als het nu echt krap is en ik zet door eigenfout, maar als er ruimten genoeg is en die eikel stuurt naar mijn kant.
dan knijp ik gelijk in de ankers en rechtsom keert om verhaal tehalen.
aangekomen op de oprijlaan van die vent, en netjes gevraagd waarom hij mij van de weg wou rijden , kreeg ik het antwoord dat ik veel tehatd en gevaarlijk reed :? :? .
iemand van de weg afrijden is niet gevaarlijk dan?
de laatste tijd reden er steeds meer mensen hard en gevaarlijk, dus moest hij mij maar van de weg afrijden, dacht ff stomp je voor je bek maar heb me toch maar beheerst :Y :Y
moraal van dit verhaal kijk uit voor witte busjes :W :W


groeten pim


So dan, ik had denk ik een flinke deuk in dat busje getrapt, voordat ik knoertes hard weg had gereden (ik ben natuurlijk wel een lafaard) O-)
 
hoi man met de ktm pet *D , moest inder daad ff wennen op mijn nieuwew werk,maar dat gaat el goed komen :Y :Y
ben vandaag bijna van de weg gereden, op een weggetje waar twee auto,s elkaar niet kunnen passeren,maar een auto en een motor makkenlijk.
die lul in een busje (uiteraard :X :X ) stuurd expres op mijn weg helft in.
de spiegels raakten elkaar,als het nu echt krap is en ik zet door eigenfout, maar als er ruimten genoeg is en die eikel stuurt naar mijn kant.
dan knijp ik gelijk in de ankers en rechtsom keert om verhaal tehalen.
aangekomen op de oprijlaan van die vent, en netjes gevraagd waarom hij mij van de weg wou rijden , kreeg ik het antwoord dat ik veel tehatd en gevaarlijk reed :? :? .
iemand van de weg afrijden is niet gevaarlijk dan?
de laatste tijd reden er steeds meer mensen hard en gevaarlijk, dus moest hij mij maar van de weg afrijden, dacht ff stomp je voor je bek maar heb me toch maar beheerst :Y :Y
moraal van dit verhaal kijk uit voor witte busjes :W :W


groeten pim

dus jij weet wel waar hij woont en hij niet waar jij woont ?? nou das dan geen probleem toch ???

hahahahaha 8-) 8-) :X
 
Hoi allemaal,

Ik zou nog een paar foto's plaatsen als de stickers er op zitten er kwam weinig van om ze te plaatsen maar hier zijn ze dan

Ik heb inmiddels al weer heel wat km gereden en hij bevalt mij heel erg goed heb hem laten tunen bij Dyno Ruud en heb nu 109 pk op het achterwiel hij is op zijn gemak tot zijn 5 op het achterwiel te schakelen ,ik heb nog wel een 16 tands gekocht dan komt hij ook wat simpeller in zijn 3 en misschien 4 op het achterwiel

 
Terug
Bovenaan Onderaan