KTM 950 SM

Vandaag was ik bij mijn KTM dealer voor een beurt en afstelling.

1e dynorun, met de setting waar ik mee had gereden: 103,08 achterwiel PK en mengsel stond veel te rijk.

Na de afstelling van de carburateurs, naalden lager gezet, opnieuw een run gemaakt: 104,59 PK *O*

Maar ik zag een DNA-sportluchtfilter (gelijkwaardig aan K&N-filter) bij hem liggen en heb het maar ook genomen.

3e run, met zelfde afstelling en DNA-filter: 106,41 achterwiel PK :} *O* })

Als bonus, enorme steekvlammen van ca 30 cm bij het gasafsluiten :9~

Ook waren de uitlaatbochten van titanium helemaal roodgloeiend van hitte. Ja, heb het alles gefilmd 8-)

Terugweg.... oeh wat een power!!!!! En zuipt ook niet zoveel meer *O*
 
Laatst bewerkt:
Mensen, wie kan er voor mij even een foto'tje maken aan de binnenkant van de nieuwe kentekenplaathouder? Ik hou een te groot gat over aan de onderkant van mijn achterlicht, dus ik doe ergens iets verkeerd gok ik zo.. Zou heel fijn zijn, dan weet ik in ieder geval precies hoe het moet passen..

Morgen ga ik ook maar meteen nieuwe knippers halen achter, deze zijn me nu al te groot met zo'n mooie strakke kont :)

Gali: Die gele dopjes op je kentekenplaat, waar had je die gekocht?


En iemand nog een plaatje waar het slot is komen te zitten?
 
Laatst bewerkt:
Mensen, wie kan er voor mij even een foto'tje maken aan de binnenkant van de nieuwe kentekenplaathouder? Ik hou een te groot gat over aan de onderkant van mijn achterlicht, dus ik doe ergens iets verkeerd gok ik zo.. Zou heel fijn zijn, dan weet ik in ieder geval precies hoe het moet passen..

Morgen ga ik ook maar meteen nieuwe knippers halen achter, deze zijn me nu al te groot met zo'n mooie strakke kont :)

Gali: Die gele dopjes op je kentekenplaat, waar had je die gekocht?


En iemand nog een plaatje waar het slot is komen te zitten?
Dat gat moet je opvullen met het rubbere ding, die gele dopjes zaten er standaard op, die kan je volgens mij bij elke autodealer wel halen hoor, ik heb eerder een foto gemaakt van de onderkant,moet je ff terugzoeken in het topic ;)
 
Mensen, wie kan er voor mij even een foto'tje maken aan de binnenkant van de nieuwe kentekenplaathouder? Ik hou een te groot gat over aan de onderkant van mijn achterlicht, dus ik doe ergens iets verkeerd gok ik zo.. Zou heel fijn zijn, dan weet ik in ieder geval precies hoe het moet passen..

Morgen ga ik ook maar meteen nieuwe knippers halen achter, deze zijn me nu al te groot met zo'n mooie strakke kont :)

Gali: Die gele dopjes op je kentekenplaat, waar had je die gekocht?


En iemand nog een plaatje waar het slot is komen te zitten?
pict0778za3.th.jpg

t_schloss8_131.jpg


Gr,
Peter
 
Dat gat moet je opvullen met het rubbere ding, die gele dopjes zaten er standaard op, die kan je volgens mij bij elke autodealer wel halen hoor, ik heb eerder een foto gemaakt van de onderkant,moet je ff terugzoeken in het topic ;)

Ik had die foto zelfs uitgeprint, maar het gaat me ook om de achterkant zelf.. niet daaronder.. Ik heb een gat tussen de kentekenplaat verlichting en het achterlicht..

Kom er dus nog niet uit..
 
Het duurt ff, maar nu is het echt klaar 8-)

Dynorun-filmpje Veel kijkplezier! :9


Bedankt Erwin voor deze über mooie beelden.
Ik zat ff met het probleem dat ik niet precies wist hoe bij de naalden te komen.
Maar dat gaat me nu lukken.
En volgens jou tekst, staan de naalden weer terug op hun oorsprongkelijke positie?
Dan ga ik het maar eerst even gewoon proberen met de sommer doors.


Greatz Dick
 
Zojuist voor het eerst in m'n leven met cross laarzen gereden.

Dat is best wennen. :/
Schakelen is niet meer ff je grote teen een stukje omhoog steken maar nu moet ik heel de laars onder het pedaaltje stoppen en met het onderbeen bewegen om te schakelen. Terug schakelen is nu het hele been optillen en boven het pedaaltje weer omlaag duwen. Het gebruik van de achterrem vind ik ook erg lastig te doseren.

Iemand tips of is het gewoon een kwestie van wennen?
 
Zojuist voor het eerst in m'n leven met cross laarzen gereden.
Iemand tips of is het gewoon een kwestie van wennen?
wennen
het LC8 blok is erg soepel en kan in principe soepeler bediend worden maar de LC4's kunnen wel wat schakelwerk vanuit het hele been gebruiken, en dan is een crosslaars wel lekker. lekker lomp ;)
 
wennen
het LC8 blok is erg soepel en kan in principe soepeler bediend worden maar de LC4's kunnen wel wat schakelwerk vanuit het hele been gebruiken, en dan is een crosslaars wel lekker. lekker lomp ;)

Ik vind het eigenlijk helemaal niks en heb bijna spijt van de aanschaf. Het voelt aan alsof ik een kunstbeen heb die ik continu onder en boven het pedaaltje moet manoeuvreren. Erg weinig gevoel. Als ik de achterrem wil gebruiken dan blokkeert het achterwiel continu. Ik vind het bijna onmogelijk te doseren. B|

Ja mossel je kan niet heel je leven met waterschoentjes motorrijden :+ , het geeft zoveel meer zekerheid :Y

Hmmmm, zal er wel aan moeten wennen want de laarzen waren duur genoeg en bij enduro tochten zijn ze verplicht. -O-

Meer zekerheid? Ik heb het gevoel dat ik nu eerder op m'n plaat ga dan met m'n balletschoentjes. Vechten om in de juiste versnelling te komen en een continu blokkerend achterwiel.




Of ik ben gewoon een über nOOb.... :$
 
Laarzen zijn een pré, iets wat je kan maken of breken, nu zit er in laarzen veel verschil, ik moest ook wennen, maar zou echt niet meer zonder willen/kunnen,als je een paar keer ben weesten rijden met die botten dan ben je er snel genoeg aan gehecht.
 
Ik vind het eigenlijk helemaal niks en heb bijna spijt van de aanschaf. Het voelt aan alsof ik een kunstbeen heb die ik continu onder en boven het pedaaltje moet manoeuvreren. Erg weinig gevoel. Als ik de achterrem wil gebruiken dan blokkeert het achterwiel continu. Ik vind het bijna onmogelijk te doseren. B|Of ik ben gewoon een über nOOb.... :$

Ik heb mijn nieuw gekochte cross laarzen na twee weken weer verkocht, ik had dezelfde ervaring als jij beschrijft, ik heb nu de Sidi Discovery Rain, perfecte laars, waterdicht, stevig en toch nog gevoel met schakelen en gedoseerd remmen.

DiscoveryTepor.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan