Pfoe, eindelijk duidelijke foto!

Ilian

MF veteraan
6 jan 2005
4.991
0
Arnhem
Na heeeeeeel lang wachten heb ik eindelijk een duidelijkere foto van mijn zwarte hengst! Honda Shadow vt500c uit '83. Ik wil de tank creme-wit maken, dan matcht ie goed met mijn zwart/creme-witte leren motorjack :) Wat vinden jullie drvan? Ben niet zo technisch dat ik er wat aan kan verbouwen, maar zie hier op t forum wel eens heeeeele mooie dingen die ik ook wel zou willen! Misschien ooit... Voelt iemand zich geroepen om te knutselen?

shadow.jpg
 
Strak fietsie hoor :P En er zijn vast wel mannen die zich geroepen voelen ff een dagje te knutselen bij een knappe jongedame als jij *D
 
jas en motor dezelfde kleuren,
word dat niet een beetje plastic??
zie topic : "hier word ik nou geil van" choppers sectie,
voor ideeen!!!!
 
jas en motor dezelfde kleuren,
word dat niet een beetje plastic??
zie topic : "hier word ik nou geil van" choppers sectie,
voor ideeen!!!!

heb ik gezien ja, erg cool topic :)
t wordt ook niet helemaal tzelfde, alleen de mouwen van mn jack zijn creme. en de tank dan. rest gewoon zwart.
 
Deze foto zag ik ook ergens op dit forum en deze chopper vind ik heeeeel mooi, zoiets wil ik! :9~

ShadowAceSmall.jpg
 
......En daar heb je de ace, eindelijk iemand met smaak, dit was dus ook mijn vroegere liefde totdat de pk's aan het lonken waren, ik had hem alleen in het zwart, dit is trouwens het oude model ace, tegenwoordig is het nieuwe model ace iets hoekiger en heeft cardanaandrijving en nog een aantal andere veranderingen

Voor je het weet heb je 'm Ilian

picca

full
 
......En daar heb je de ace, eindelijk iemand met smaak, dit was dus ook mijn vroegere liefde totdat de pk's aan het lonken waren, ik had hem alleen in het zwart, dit is trouwens het oude model ace, tegenwoordig is het nieuwe model ace iets hoekiger en heeft cardanaandrijving en nog een aantal andere veranderingen

Voor je het weet heb je 'm Ilian

picca

(Afbeelding)

Mooooooi! Denk dat mijn voor-ik-het-weet nog wel ff duurt.. :?
 
Heheh. Wat een reacties opeens :) Leuk. Heb nog 1 piccie van mn motor & mij, met beruchte motorjack aan, maar is heel onduidelijk. Daarom was ik zo blij met die andere foto. Maar goed, zal m alsnog wel ff hier posten:

motorchick.jpg
 
Heheh. Wat een reacties opeens :) Leuk. Heb nog 1 piccie van mn motor & mij, met beruchte motorjack aan, maar is heel onduidelijk. Daarom was ik zo blij met die andere foto. Maar goed, zal m alsnog wel ff hier posten:

(Afbeelding)


nu nog strak in het leer O-) *D
      
je kan mooie dingen doen met je vt veel plezier als we wat kunnen doen we horen het wel.
 
leuke fietsen hoor, die 500's. lekker wendbaar dus dat gaat allemaal prima lukken tijdens de ochtendspits en ook nog eens niet kapot te krijgen. maarreh, die tank, zie ik nou goed dat-ie niet origineel is? ik vind het op zich wel mooier trouwens, dat ronde in plaats van dat hoekige. nou de koplamp nog })
 
leuke fietsen hoor, die 500's. lekker wendbaar dus dat gaat allemaal prima lukken tijdens de ochtendspits en ook nog eens niet kapot te krijgen. maarreh, die tank, zie ik nou goed dat-ie niet origineel is? ik vind het op zich wel mooier trouwens, dat ronde in plaats van dat hoekige. nou de koplamp nog })

Euhhhh :? Damn, heb geen idee eigenlijk of die tank orrigineel is! Mijn motorkennis is echt nihil. Vind die koplamp inderdaad ook niet zo... Maarja, heb hier zulke mooie dingen gezien, duurt nog wel ff voordat ik mijn choppertje daarmee kan vergelijken...
 
hoezo????, wat je hebt is mooi, en van jezelf, dus daar mag je best trots op zijn...
 
ja, precies. dat tjoppertje van je ziet er prima uit. en trouwens, ik ken iemand die zweert bij een shadow 500, ook een 84-er. en die rijdt er heel europa mee door.

dus dat je maar gauw slaagt en veel mijlen gaat maken, ilian :]
 
You go girl!
Gaat helemaal goedkomen! Ik kan ook niet sleutelen, maar er zijn altijd wel mannen die willen helpen hoor! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan