Metalflake: "do it yourself" or "do

Matt Black

Die hard MF'er
7 mrt 2005
450
0
Ede
heb net op ebay wat zakken metalflake gekocht. :} ben van plan om het gewoon in een pot blanke lak te pleuren en het met de kwast op mn tank te smeren. Heeft iemand dit al eens zo gedaan??? en zo ja, hoe was het resultaat en heb je foto's?? 8-)
 
Na meer dan 10 jaar proberen we stiekem te experimenteren met metalflake!
scallops o.i.d.
maar als basis uiteraard
Matt BLACK
show your bike!!!
 
HELL YEAH! matzwart blijft immer in ons midden. })
maar eh, ja, wat rusty al zegt, we willen wat experimenteren met flakes flames en scallops.
 
En zwart, en vlammen. Kan :)
full
 
Nu word ik wel benieuwd naar jullie motoren, op jullie site staat alleen een XS650, nu blijkt dat jullie al met twee motorrijders zijn!

Jullie stijl bevalt mij wel, hoewel ik tot nog toe alleen MC Odie's C50 in het echt heb kunnen zien.

Laten jullie die van jullie zien, laat ik die van mij zien :o :+
 
aah, gezellig! Allemaal matzwarters hier. Motor-forum zou daar een aparte afdeling voor moeten maken ;)

Ben benieuwd of het gaat lukken met metalflake kwasten!
 
ff voor de duidelijkheid: MCOdie is een heel aardige gozer die zn brommer matzwart/rat gemaakt heeft zoals wij dat jaren terug deden, hij is dus groots fan van de ragbak division, maar heeft de naam een beetje geclaimed. Hij rijdt dus niet met ons.

Naast onze motoren, rijden we ook in onze matzwarte 2cv's, Ami's en Kevers e.d. ik zal wat foto's zoeken.. 8-)
 
ff voor de duidelijkheid: MCOdie is een heel aardige gozer die zn brommer matzwart/rat gemaakt heeft zoals wij dat jaren terug deden, hij is dus groots fan van de ragbak division, maar heeft de naam een beetje geclaimed. Hij rijdt dus niet met ons.

Naast onze motoren, rijden we ook in onze matzwarte 2cv's, Ami's en Kevers e.d. ik zal wat foto's zoeken.. 8-)
en zo´n cool fiatje 126 hadden jullie toch ook ?
 
ja, klopt, maar die is na de Dutch Hardly Rideables '03 zo'n beetje ontploft..
 
en zie ik daar ook nog een mooi CD'tje op de achtergrond??
honda 4-takt, daar is het allemaal mee begonnen..... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan