En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gheheheheheh. Hoe kom je daar nou bij. Hij is niet leip hij is anders!! Maar Ruud kan er ook wat van. Ik heb van alle twee les gehad.


Grtzzz


Oja ik moet nog een fles drank langs brengen *D *D
 
Val geloof ik ook onder 't Gooi, woon in 't dorpje Baarn.

Enne had toch ook in de planning staan om 8 mei naar meeting te gaan
 
Heey hallo gooische kak

ik ook uit hillywood en woon in lsd ---> loosdrecht, zo te horen rijden jullie hier vaak, kom dan ook is ff brullen in nieuw loosdrecht kan ik genieten.
Nog motorloos maar hopelijk in de zomer. enne xiddy van het motor-forum toert met z'n zxr 400 ook door loosdrecht en omstreken, vooral brullen door de beatrix tunnel in hilversum tegenover het aloysius mavo (mijn oude schooltje 5 jaar terug) vind hij erg fijn haha.

Ga zo door gooische motor rijders/sters :] :] :]

Groetjes

rijd ook regelmatig dor loosdrecht... mijn vrienin woond in breukelen. (ook een MFsrer trouwens)
 
Mag ik me dan ook melden bij "The Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew"? Ik woon ook in Hillywood. Ik rij een blauwe Bandit 600s. Ter herkenning, mijn initialen zitten verwerkt in mijn kenteken. Heb sinds ik de motor heb maar één keer gereden, tijdens de Kouwe Klauwe Rit in Soest. Dus als er een ritje georganiseerd wordt doe ik wel mee. Ik zal 8 mei sowieso in de agenda zetten.

Ik heb trouwens ook les gehad van Richard :} . Gozer is prettig gestoord! Alleen dat fluiten van hem als je je knipper vergat, was niet tof :)

Arch Enemy, zal toch eens op gaan letten waar jullie motoren dan staan. Volgens mij woon ik praktisch om de hoek. Ken de motor wel van Noord!
 
rijd ook regelmatig dor loosdrecht... mijn vrienin woond in breukelen. (ook een MFsrer trouwens)

:)

thumbs up Chris!

Mag ik me dan ook melden bij "The Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew"? Ik woon ook in Hillywood. Ik rij een blauwe Bandit 600s. Ter herkenning, mijn initialen zitten verwerkt in mijn kenteken. Heb sinds ik de motor heb maar één keer gereden, tijdens de Kouwe Klauwe Rit in Soest. Dus als er een ritje georganiseerd wordt doe ik wel mee. Ik zal 8 mei sowieso in de agenda zetten.

Ik heb trouwens ook les gehad van Richard :} . Gozer is prettig gestoord! Alleen dat fluiten van hem als je je knipper vergat, was niet tof :)

Arch Enemy, zal toch eens op gaan letten waar jullie motoren dan staan. Volgens mij woon ik praktisch om de hoek. Ken de motor wel van Noord!
welkom Bandit Sam :)

zet effe "member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew" in je sig :}
 
Laatst bewerkt:
he gooiertjes
jullie weten vast wel een goeie rijschool in Hilversum of Bussum... ik kom uit loosdrecht en ga binnekort beginnen met rijlessen en heb al gekeken welke rijscholen er zijn maar misschien hebben jullie een aanrader?
 
he gooiertjes
jullie weten vast wel een goeie rijschool in Hilversum of Bussum... ik kom uit loosdrecht en ga binnekort beginnen met rijlessen en heb al gekeken welke rijscholen er zijn maar misschien hebben jullie een aanrader?

Ter Beek in bussum :)


instructeurs zijn redelijke weirdos maar absoluut top-instructeurs :}

geef ze maar belletje en zeg maar dat je graag bij Richard wil lessen
en dat "Stravertje" je gestuurd heb :+

laat je het effe weten als je ergens terechtkomt en hoe het gaat met lessen?

en zet even "wannabe-member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew" in je signature.....je mag vast zolang je zonder RBW zit wel keer achterop ;)

:)
 
he gooiertjes
jullie weten vast wel een goeie rijschool in Hilversum of Bussum... ik kom uit loosdrecht en ga binnekort beginnen met rijlessen en heb al gekeken welke rijscholen er zijn maar misschien hebben jullie een aanrader?
jan ter beek
 
he gooiertjes
jullie weten vast wel een goeie rijschool in Hilversum of Bussum... ik kom uit loosdrecht en ga binnekort beginnen met rijlessen en heb al gekeken welke rijscholen er zijn maar misschien hebben jullie een aanrader?
"red "ook in bussum
 
ik heb mijn rbw ook bij jan ter beek gehaald... vornamenlijk bij ruud gelest en een paar examens van richard...
 
Heb ook maar eens "Member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew" in m'n signature gezet :)

Wordt er ook door iemand een lijst(je) met members bijgehouden? *D
of behoort de topicstarter dat te doen...
 
Heb ook maar eens "Member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew" in m'n signature gezet :)

Wordt er ook door iemand een lijst(je) met members bijgehouden? *D
of behoort de topicstarter dat te doen...

O-)

members so far :

Asami
MechanicalAnimal
Michel27
Diddle
Sp1ke
Noppie30
GSX 600F Rossi
2Wheel_Robbie
Leipo
Piegom
 
Laatst bewerkt:
Hey Piegom ouwe baarinees waar in baarn woon je? voeg me anders toe op msn ik kom ook uit Baarn (nwijkhuizen-hotmail.com)


Trouwens ik mis nog een Dr. @ die komt ook uit het altijd zonnige en bejaarde baarn

Grtzzzzzzzzzzzz



Ps: let niet op de taalvauten dit is getyped na een krat grolsch
 
Hey Piegom ouwe baarinees waar in baarn woon je? voeg me anders toe op msn ik kom ook uit Baarn (nwijkhuizen-hotmail.com)


Trouwens ik mis nog een Dr. @ die komt ook uit het altijd zonnige en bejaarde baarn

Grtzzzzzzzzzzzz



Ps: let niet op de taalvauten dit is getyped na een krat grolsch

Woon op 1 minuut lopen van snackbar Sophie.

En als 't goed is bent je toegevoegd op m'n msn
 
Hebt 't ook in m'n sig. gezet
Vanaf wanneer zijn de t-shirts en stickers te bestellen ? :)

Kom je dan 8 mei ook naar Motel de witte bergen?

nieuwe lijst zonder animal ;(

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) Jantah
5) Piegom?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan