Daytona Beach Bike week verslag..

Slow

MF veteraan
23 jul 2004
2.276
0
Gouda
Stay tuned for a full report including pics from Daytonabike week...
including bikes, babes, beer and bullsh#t, news and novelties, the ins and outs!

Check back!
 
Ik geloof dat ik je vader maar eens ga mailen dat 'ie je aan het werk moet zetten!
Is het al zo erg dat je topics gaat openen voor anderen?
 
Eigl. zat ik een snood plan te bedenken om die 2 eens goed voor straal te zetten maar uiteindelijk kreeg ik het niet over mijn hart.

Ik hoop voor ze dat ze echt iets goeds mee terug nemen want anders...

Ed, maak je niet druk. Ik kom ruim aan mijn uren. Eigl. zou de baas mij als compensatie wel eens een reisje FLA kado kunnen doen.
 
Ik geloof dat ik je vader maar eens ga mailen dat 'ie je aan het werk moet zetten!
Is het al zo erg dat je topics gaat openen voor anderen?



Over werk gesproken.

Jij bent ook goed bezig!!
Welke BBO krijg ik nog meer te zien van je? ;)
 
Hahaha!!
Ik zie je zo niet staan tussen degenen die zich even netjes gemeld hebben :?
Ben je zo'n stiekeme leecher???


Ik wilde je een mailtje sturen maar die kreeg ik niet weg vanuit het proggie.
Laat je BBO lijst eens zien :9~
 
Eigl. zat ik een snood plan te bedenken om die 2 eens goed voor straal te zetten maar uiteindelijk kreeg ik het niet over mijn hart.

Hey Langzame... we zijn er weer... met een hoop foto's!
En ik heb een beanie voor je van deze patser ;)
Hoe vinnu z'n nieuwe fiets?

full
 
Wat vinden we van d'n disse??
Gebouwd door Bill Dodge van WCC (voor zichzelf). Daar hoeven we erg weinig meer aan te doen dacht ik zo...

full
 
puf................met zo'n achternaam kan het niet anders of je bouwt coole scooters... ;)

keep em coming homey.........
 
Mijn persoonlijke favo uit de categorie 'over de top'...
Dikke groene flake, goldleaf en een vette slick. Het is een Evo met doorzichtige (lexaan?) kleppendeksels. Ik vinnum helegaar te gek!

full
 
cool is dat he, je kon dat vroeger voor guzzi's ook kopen, zag je de kleppen op en neer rammelen......
 
evening everybody!, Knuks,
Russels nieuwe is leuk maar niet mijn favo van Exile.
Bedankt alvast voor de moeite van de beanie hoewel ik vind dat het 't minste is wat je kon doen. Je had mij eigl moeten uitnodigen om mee te gaan... ;)

Heb je toevallig ook een Exile catalogue gescored? Ik kreeg hem gister net binnen. Staat leuk spul in...

Vergeet je de pics van babes niet voor Ed?
S
 
Terug
Bovenaan Onderaan