suzuki 750 naked

ik vind de gsxf en de gsx totaal niet op elkaar lijken :N
ik heb een oude gsx600f en een gsx750, zonder kuip verandert de eerste niet in de ander
large

......maar het is mss wel een leuk projectje, als je kappen toch al stuk zijn ;)

en we willen wel piccies zien natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor de reactie :)

Nu ik ze in jou plaatje zo naast elkaar zie staan lijken ze inderdaad niet zo gek veel op elkaar :o

Maar ga het gewoon proberen. Ik begin over 4 weken (want eerst verhuizen en informatie inwinnen) en dan ga ik zeker foto's plaatsen. De gsx750 wordt het voorbeeld, dus ga kijken hoeveel ik hem erop kan laten lijken ;)

-edit-
Ik heb de GSX 750 F. Dus weet niet hoeveel die groter is dan de 600 uitvoering die jij hebt. Misschien dat die er meer op lijkt :?
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor de reactie :)

Nu ik ze in jou plaatje zo naast elkaar zie staan lijken ze inderdaad niet zo gek veel op elkaar :o

Maar ga het gewoon proberen. Ik begin over 4 weken (want eerst verhuizen en informatie inwinnen) en dan ga ik zeker foto's plaatsen. De gsx750 wordt het voorbeeld, dus ga kijken hoeveel ik hem erop kan laten lijken ;)

-edit-
Ik heb de GSX 750 F. Dus weet niet hoeveel die groter is dan de 600 uitvoering die jij hebt. Misschien dat die er meer op lijkt :?

toch wel benieuwd of je al begonnen bent met je projectje?
piccies?
 
Even een oud topic zitten lezen.
Mijn GSX750 heeft inmiddels het veld geruimd voor een gele Duc 748.
Ik zag laatst wel mijn oude motor nog rijden. Dus hij leeft nog :)

Van een 750F en 750AE maken gaat niet zomaar. De voorvork en achtervering zijn anders, de tank is anders, het kontje is anders, de tellerpartij enz...kun je beter de 750F gewoon weg doen en een naakte kopen want dat is waarschijnlijk goedkoper...
 
Hallo!
Ongeveer een jaartje rij ik op mijn gsx750 (2002), ben er erg blij mee, maar nu was ze toe aan een kleine beurt.
Helaas heeft de garage wat moeite met onderdelen te vinden; uiteindelijk heb ze wel een luchtfilter gevonden, maar bijvoorbeeld het achtertandwiel heeft een 'rare' aansluiting. De stalen remleiding paste ook net niet, maar gaat wel lukken. Hebben jullie hier ook ervaring mee?
Gr. Gert Jan
 
Ik heb nooit problemen gehad om onderdelen te vinden.
Gewoon bij Motoport te verkrijgen. Zowel alles voor een beurt als een ketting en tandwielset.
 
Gelukkig zie ik nog wat leven op dit GSX750 topic. Ik ben dringend opzoek naar een oliekoeler omdat die van mij bij aankoop al lekte. Helaas trekt de dealer zijn handen ervan terug en zit ik met het probleem. De motor voelt robuust en rijdt lekker. Alleen de olie die druppelt gedurende het rijden komt op de uitlaat wat rook met zich meebrengt tijdens het stilstaan.

Kan iemand me verder helpen aan een oliekoeler voor de GSX750AE uit 99?
 
Jammer dat dit topic al geruime tijd niet meer is aangevuld. Ik ga het nog maar eens proberen. Ik heb onlangs een GSX 750 Inazuma gekocht, wat een heerlijke bike is dat zeg!

Dit is hem:

DSC_1199.jpg
 
Ik heb er ook een in 2002 gekocht met 1300 km op de teller bj 2001 nu 2016 staat er 23000 km op de teller bij ten Kate op de bank 86 pk op de km teller haal plat erop 238 km had eerst Bridgestone banden nu Michelin,s stuurt veel fijner en beter veel problemen gehad met gasrespons aan uit bij lage toeren nu is dat over ik kan in 6 e versnelling 35 km rijden en zonder terug te schakelen en te stotteren naar de 200 km geweldig koppel. Succes met je inzuma gsx 750.

 
Zijn leuke nakeds vindt ik maar blijkbaar zijn er hier niet zo veel van dus kunnen jullie het nu mooi aan de praat houden :Y
 
Dan heb je wel een hele happy teller als hij 238km/h aangeeft. Standaard loopt hij volgens fabrieksopgaaf 212km/h, en dat is al aan de positieve kant meestal.
 
ik zal binnen kort als het weer mooi weer is een keer de navigatie er bij op het stuur plakken en kijken hoe hard die dan gaat ik heb geen cvK 32 mm keihin carburateur,s er op maar cvR wel 32 mm zijn net iets ander,s en een bsm uitlaat verder niets veranderd.
 
Het is inderdaad waar dat je ze weinig tegen komt. Ik heb hem met name gekocht voor woonwerk maar pak hem nu ook gewoon voor de fun. Ben alleen nog opzoek naar een andere demper inclusief een andere linkpijp. De verhouding klopt namelijk niet echt, de demper staat te ver naar buiten gericht. Dus als iemand nog wat leuks weet...of een adres waar ik terecht kan voor het fabriceren van een linkpijp...
 
Het is inderdaad waar dat je ze weinig tegen komt. Ik heb hem met name gekocht voor woonwerk maar pak hem nu ook gewoon voor de fun. Ben alleen nog opzoek naar een andere demper inclusief een andere linkpijp. De verhouding klopt namelijk niet echt, de demper staat te ver naar buiten gericht. Dus als iemand nog wat leuks weet...of een adres waar ik terecht kan voor het fabriceren van een linkpijp...

http://www.pajic-racing.nl/

De beste voor dat soort werk. Succes!
 
uitlaat link stond bij mij ook te ver naar buiten heb toen achter het verchroomde kapje bij de colector van de uitlaatbochten in de linkpijp de slijptol er in gezet [ niet helemaal doorslijpen ] toen netzolang aan het stellen geweest dat de uitlaat er mooi aan zat ,toen de linkpijp er af gehaald en bij de smid het weer laten lassen en weer gemonteerd zie resultaat ik heb een bsm pijp.
 
http://www.pajic-racing.nl/

De beste voor dat soort werk. Succes!

Thx, ik zal een kijken op de website.

uitlaat link stond bij mij ook te ver naar buiten heb toen achter het verchroomde kapje bij de colector van de uitlaatbochten in de linkpijp de slijptol er in gezet [ niet helemaal doorslijpen ] toen netzolang aan het stellen geweest dat de uitlaat er mooi aan zat ,toen de linkpijp er af gehaald en bij de smid het weer laten lassen en weer gemonteerd zie resultaat ik heb een bsm pijp.

Ook een goeie tip!
 
@waomoto wat voor stuur heb je gemonteerd? Een LSL 82cm breed? Past dat met de standaard bekabeling? Staat mooi en stuurt volgens mij ook lekker.
 
Stuur merk spiegler aluminium nr 0230. Stuur is 75 cm gekocht bij midi center in Brabant in 2004 standaard bekabeling.
 
Met dank aan waomoto voor het doorgeven van de maat en het type stuur. Ik heb een ABM 80cm breed stuur geplaatst. Staat erg puik al zeg ik het zelf en het stuurt ook nog eens erg prettig.

IMG_20160224_165938.jpg


IMG_20160224_170002.jpg
 
Inazuma gsx 750 optimist , snelheidsmeter 110 op de teller 91 op Tom Tom, 130 op teller 108 op Tom Tom 200 op teller 175 op TomTom , nu weet ik niet of mijn afstand( kilometer teller wel klopt ), en het benzine verbruik 1-15,3 wel klopt er is niets veranderd aan de wielen of teller aandrijving is Suzuki zo optimistisch .raar maar waar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan