Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
vanuit Utrecht - knooppunt Hoevelaken - richting Amsterdam - Amersfoort Noord afrit 13
 
Vanuit richting Zwolle - knooppunt Hoevelaken - richting Amsterdam en wederom afslag Amersfoort Noord afrit 13
 
ben weer te lang niet online geweest en huppa deel 6 :}

nu heb ik weer een probleem: vandaag de z uit de stal gehaald na 3 maanden en nu blijft de rem hangen. Ben gaan rijden en heb zeer veel geremd maar de rem blijft hangen wat nu? Heeft er iemand al zoiets aan de hand gehad en wat zou ik kunnen doen?
 
Jongens ik kom zondag niet...
Heb een persoonlijke uitnodiging gekregen van Harley Davidson Store
 
ben weer te lang niet online geweest en huppa deel 6 :}

nu heb ik weer een probleem: vandaag de z uit de stal gehaald na 3 maanden en nu blijft de rem hangen. Ben gaan rijden en heb zeer veel geremd maar de rem blijft hangen wat nu? Heeft er iemand al zoiets aan de hand gehad en wat zou ik kunnen doen?
welke rem???? voor of achter????

even demonteren....remolie verversen...en check de blokjes gelijk ff

denk dat je remcups vastzitten...blokjes eraf en ff checken of ze in en uit gaan.....en als ze niet meer willen of je kunt het niet ...naar de dealer
 
Dan ben je niet de enigste met die uitnodiging....

jammer dat je niet komt... ;(
Als ik wegga ga ik daar niet heen hoor ;)
Wou ff een paar reacties afwachten eigenlijk })

Snap alleen niet hoe ze aan m'n gegevens komen :?
 
als het maar goed gaat een zondag met zovaak 13.
laten we ons wel realiseren dat de meesten van ons een lange tijd niet gereden hebben...dus wees extra alert in de groep en haal astublieft geen gekke stunts of dingen uit.....laat je dan afzakken en hou dan speelkwartier en breng je mederijders niet in gevaar.....zoals jullie weten gebeuren de eerste mooie weekenden veel ongelukken met motoren en veel daarvan zijn met ernstig letstel als wel dodelijke ongevallen B|
 
Als ik wegga ga ik daar niet heen hoor ;)
Wou ff een paar reacties afwachten eigenlijk })

Snap alleen niet hoe ze aan m'n gegevens komen :?
er zijn er meer die een uitnodiging gehad hebben...hoe ze aan je gegevens komen....joost mag het weten
 
welke rem???? voor of achter????

even demonteren....remolie verversen...en check de blokjes gelijk ff

denk dat je remcups vastzitten...blokjes eraf en ff checken of ze in en uit gaan.....en als ze niet meer willen of je kunt het niet ...naar de dealer

tis de voorrem linkerkant want die schijf wordt vuurheet
dan morgen maar es op de garage bellen want heb die speciale sleutels niet

ps hoop dat de garagist deze week tijd heeft anders zal het niks worden dit weekend
 
tis de voorrem linkerkant want die schijf wordt vuurheet
dan morgen maar es op de garage bellen want heb die speciale sleutels niet

ps hoop dat de garagist deze week tijd heeft anders zal het niks worden dit weekend
anders ff de schijf demonteren....kan je in ieder geval rijden.....maar kijk wel uit.

Ga niet met een gloeiend hete schijf rijden...die trekt krom....ben je nog duurder uit
 
laten we ons wel realiseren dat de meesten van ons een lange tijd niet gereden hebben...dus wees extra alert in de groep en haal astublieft geen gekke stunts of dingen uit.....laat je dan afzakken en hou dan speelkwartier en breng je mederijders niet in gevaar.....zoals jullie weten gebeuren de eerste mooie weekenden veel ongelukken met motoren en veel daarvan zijn met ernstig letstel als wel dodelijke ongevallen B|

volmondig :^
 
Zal Zaterdag en Zondag tot de middag wel rustig zijn hier.....mooi weer...dus allemaal de weg op....zondag avond is het spits uur op MF....piccies posten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan