Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
9.30 bij de Stolwijkersluis: OKI-OKI-DOKI-DOKI. :? 8-)
Komen jullie dan toch nog langs De Meern? Of is dat juist helemaal uit de richting?
Ik denk er over om toch ook mee te gaan zondag........een Kawa rit zonder groen is GEEN Kawarit! Ik moet dan wel zaterdag een verse voorband weten te scoren.
En in dat geval zou ik graag vanaf de Meern met jullie verder tuffen.

Jongens ik kom zondag niet...
Heb een persoonlijke uitnodiging gekregen van Harley Davidson Store
Je Zet-vrienden aan de kant schuiven voor een Harley... ;( heeeeeeeel erg
 
Laatst bewerkt:
Komen jullie dan toch nog langs De Meern? Of is dat juist helemaal uit de richting?
Ik denk er over om toch ook mee te gaan zondag........een Kawa rit zonder groen is GEEN Kawarit! Ik moet dan wel zaterdag een verse voorband weten te scoren.
En in dat geval zou ik graag vanaf de Meern met jullie verder tuffen.Ze Zet-vrienden aan de kant schuiven voor een Harley... ;( heeeeeeeel erg
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Komen jullie dan toch nog langs De Meern? Of is dat juist helemaal uit de richting?
Ik denk er over om toch ook mee te gaan zondag........een Kawa rit zonder groen is GEEN Kawarit! Ik moet dan wel zaterdag een verse voorband weten te scoren.
En in dat geval zou ik graag vanaf de Meern met jullie verder tuffen.Je Zet-vrienden aan de kant schuiven voor een Harley... ;( heeeeeeeel erg
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Komen jullie dan toch nog langs De Meern? Of is dat juist helemaal uit de richting?
Ik denk er over om toch ook mee te gaan zondag........een Kawa rit zonder groen is GEEN Kawarit! Ik moet dan wel zaterdag een verse voorband weten te scoren.
En in dat geval zou ik graag vanaf de Meern met jullie verder tuffen.
ok, we zijn denk ik om een uur of 10 bij de Meern... (AC dus)
 
das deze....

full
 
ok, we zijn denk ik om een uur of 10 bij de Meern... (AC dus)
Da's toch de Mac waar we voor de eerste meeting bij elkaar zijn gekomen?
Dat er geen misverstanden zijn.......
Zaterdag hebben we het er nog wel over, ok?
Zoals gezegd moet ik eerst nog een voorband zien te regelen.(voor weinig, maar dat spreekt voor zich)
Het wordt waarschijnlijk Pilot Power of Pirelli Diablo; wie heeft er Diablo's onder z'n Z?
 
Da's toch de Mac waar we voor de eerste meeting bij elkaar zijn gekomen?
Dat er geen misverstanden zijn.......
Zaterdag hebben we het er nog wel over, ok?
Zoals gezegd moet ik eerst nog een voorband zien te regelen.(voor weinig, maar dat spreekt voor zich)
Het wordt waarschijnlijk Pilot Power of Pirelli Diablo; wie heeft er Diablo's onder z'n Z?
neeeeeeeeeeeee dat is Meerkerk.
 
nééééééé, dat denk je maar, das toch niks voor jou O-)
ga je schrikken van de pk's, véééééél meer als die 132 en een beetje die je nu hebt, nie doen. leef je langer.
precies....maar ik droom er wel eens van... :9~

vind het de allermooiste supersport van dit moment....en de meest brute
 
Laatst bewerkt:
ik maak er n end an.....niet aan mijn leven hoor ...maar ga zo slapen...kijken of ik nou zwart of wit zaad heb.. :? :? :?

later 8-)
 
neeeeeeeeeeeee dat is Meerkerk.
Ik had het reeds in de gaten...........misschien dat ik dan beter naar Stolwijkersluis kan rijden.
Eens vragen hoe ik daar het makkelijkst kom; Fulleke heeft het al eens uitgelegd, maar ik hoop dat ie het nog eens wil doen.
 
nééééééé, dat denk je maar, das toch niks voor jou O-)
ga je schrikken van de pk's, véééééél meer als die 132 en een beetje die je nu hebt, nie doen. leef je langer.
ik ben 1.76 lang ik denk niet tot dat nog langer wordt :X :X :X
 
Komen jullie dan toch nog langs De Meern? Of is dat juist helemaal uit de richting?
Ik denk er over om toch ook mee te gaan zondag........een Kawa rit zonder groen is GEEN Kawarit! Ik moet dan wel zaterdag een verse voorband weten te scoren.
En in dat geval zou ik graag vanaf de Meern met jullie verder tuffen.Je Zet-vrienden aan de kant schuiven voor een Harley... ;( heeeeeeeel erg

yep we komen dan ook langs de meern.
ik schat 9:50 of 10:00 of zoiets.
geef maar een seintje.
 
Ik had het reeds in de gaten...........misschien dat ik dan beter naar Stolwijkersluis kan rijden.
Eens vragen hoe ik daar het makkelijkst kom; Fulleke heeft het al eens uitgelegd, maar ik hoop dat ie het nog eens wil doen.
vanuit Zeeland naar Rotterdam, daar via de A20 naar Utrecht, maar bij de afslag Gouda West eraf.
Einde afslag rechtsaf, spoorweg over en met de bocht naar links, rotonde rechtdoor, nog een rotonde rechtdoor, dan kom je bij een dubbele sluis (dus óf rechtdoor en de weg vervolgen (bocht naar links), óf rechtsaf en linksaf.
Bij de stoplichten rechtdoor, weg steeds vervolgen, tot je aan de rechterkant de Stolwijkerbrug ziet (de hele weg staat door ANWB-borden aangegeven naar Bergambacht).
Bij de brug rechtsaf, en direct aan je rechterhand zie je de Esso.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik had het reeds in de gaten...........misschien dat ik dan beter naar Stolwijkersluis kan rijden.
Eens vragen hoe ik daar het makkelijkst kom; Fulleke heeft het al eens uitgelegd, maar ik hoop dat ie het nog eens wil doen.

als je van rotterdam komt neem je aflag moordrecht, gouda west.
onder aan de afslag naar rechts over het spoor et de bocht mee naar links.
bij de eerste rotonde rechtdoor en bij de tweede ook.
daarna ga je de julianasluis over en volg je de weg.
daarna bij het 4de verkeerslicht naar RECHTS de haastrechtsebrug over en de na 15 mtr. bij de essopomp staan we.
maar mischien kun je beter met hollandkawa afspreken bij de afslag van de snelweg.
je hebt daar een restaurant en hij kent verder de weg is misschien iets makkelijker.





[te laat]
[links naar RECHTS verbeterd]
 
Laatst bewerkt:
als je van rotterdam komt neem je aflag moordrecht, gouda west.
onder aan de afslag naar rechts over het spoor et de bocht mee naar links.
bij de eerste rotonde rechtdoor en bij de tweede ook.
daarna ga je de julianasluis over en volg je de weg.
daarna bij het 4de verkeerslicht naar links de haastrechtsebrug over en de na 15 mtr. bij de essopomp staan we.
maar mischien kun je beter met hollandkawa afspreken bij de afslag van de snelweg.
je hebt daar een restaurant en hij kent verder de weg is misschien iets makkelijker.





[te laat]
bovendien moet je bij het 4e licht naar rechts de brug over... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan