Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
bereikt me net dit nieuws :o :o :o


Dus mijn meerijden met de meeting aanstaande Zondag hangt aan een zijden draadje :? :?

Zit op een telefoontje te wachten van Kawasaki om overgevlogen te worden
:+ :+ :+
kunnen we niet samen gaan want ik hoorde dat rossi zware griep heeft :P :P :)
 
kunnen we niet samen gaan want ik hoorde dat rossi zware griep heeft :P :P :)
DAT LIJKT ME WEL.... :9~

maar ze hebben nog steeds niet gebeld ;( en dat terwijl ik al 250 keer mijn telefoon nummer gemaild hebt.. :? :? :?

:+

Denk alleen dat ik ergens dik achterin zal rijden maar zou echt wel opstappen als ze me dat zouden aanbieden.....en misschien er net zo snel weer af flikkeren...maar dat boeit niet :+
 
Laatst bewerkt:
ook goedenavond allen.

muis, weet je waarom ze nog niet gebeld hebben.
















ze krijgen de fiets niet op tijd rood gespoten })
en muis op een groene staat niet.
helaas ze zoeken een ander en ik heb geen tijd, moet toertje doen
trouwens morgen ook nog wat kilometers maken, effe naar nijkerkerveen want me helm is kaduk.
scharnier uit elkaar geklapt, vizier aan een kant los.
gaan ze in de winkel een andere slopen om de mijne te maken, misschien gelijk een aanslagvoorziening aan laten brengen?

+ of - van fog city of pinlock??
ze zeggen dat ze geen pinlock meer doen vanwege slechte ervaringen??????
mij lijkt dat de reacties hiero de voorkeur geven toch aan pinlock

wat vinden de kenners ervan ?
 
Is goed, mits het natuurlijk droog is he' hoor verschillende weerberichten. :?

Hoorde net op Radio Delft (ja ja, ik weet het) het weerbericht van het weekend... in het westen niet zo heel erg mooi, in het oosten zonnig en temperaturen rond de 15 graden... :+

Moet wel zeggen, dat ik zelf ook geen zin heb om in de regen te rijden O-) , maar een beetje regen op weg naar Nijmegen en daar zon vind ik niet zo'n ramp...

is wel jammer dat er op de verschillende bronnen op internet overal wat anders staat... maar goed... ik ga er gewoon van uit dat het zondag mooi weer word...
 
ook goedenavond allen.

muis, weet je waarom ze nog niet gebeld hebben.

ze krijgen de fiets niet op tijd rood gespoten })
en muis op een groene staat niet.
helaas ze zoeken een ander en ik heb geen tijd, moet toertje doen
trouwens morgen ook nog wat kilometers maken, effe naar nijkerkerveen want me helm is kaduk.
scharnier uit elkaar geklapt, vizier aan een kant los.
gaan ze in de winkel een andere slopen om de mijne te maken, misschien gelijk een aanslagvoorziening aan laten brengen?

+ of - van fog city of pinlock??
ze zeggen dat ze geen pinlock meer doen vanwege slechte ervaringen??????
mij lijkt dat de reacties hiero de voorkeur geven toch aan pinlock

wat vinden de kenners ervan ?
K#T :( :( :( vandaar dat ze niet bellen



enne pinlock of iets anders???

gebruik ik niet.
 
+ of - van fog city of pinlock??
ze zeggen dat ze geen pinlock meer doen vanwege slechte ervaringen??????
mij lijkt dat de reacties hiero de voorkeur geven toch aan pinlock

wat vinden de kenners ervan ?

ik heb een pinlock op/in mijn helm.
ik moet zeggen dat het mij goed bevalt.
met de fog city heb ik geen ervaring.
 
Hoorde net op Radio Delft (ja ja, ik weet het) het weerbericht van het weekend... in het westen niet zo heel erg mooi, in het oosten zonnig en temperaturen rond de 15 graden... :+

Moet wel zeggen, dat ik zelf ook geen zin heb om in de regen te rijden O-) , maar een beetje regen op weg naar Nijmegen en daar zon vind ik niet zo'n ramp...

is wel jammer dat er op de verschillende bronnen op internet overal wat anders staat... maar goed... ik ga er gewoon van uit dat het zondag mooi weer word...
op elke meeting is het mooi weer...in iedergeval droog

Kan me de 1ste nog herrinneren.....toen had het ook alle schijn tegen dat het mooi zou worden...paar kleine spatjes toen gehad...verder goed weer.

Ook de meeting Zeeland op de heenweg tussen Afoort en Utrecht volop regen gehad....verder was dat een fantastische dag zowel qua weer als qua motorrijden

Dus n paar spatjes is niet erg...hou het topic in de gaten tot Zondagmorgen
 
op elke meeting is het mooi weer...in iedergeval droog

Kan me de 1ste nog herrinneren.....toen had het ook alle schijn tegen dat het mooi zou worden...paar kleine spatjes toen gehad...verder goed weer.

Ook de meeting Zeeland op de heenweg tussen Afoort en Utrecht volop regen gehad....verder was dat een fantastische dag zowel qua weer als qua motorrijden

Dus n paar spatjes is niet erg...hou het topic in de gaten tot Zondagmorgen
:^
 
heb jij een gecoat vizier dan?
ik heb ook nog een uvex helm daar zit zo'n gecoat vizier op het werkt wel, maar een pinlock bevalt me toch beter.
nee gewoon een irridium vizier ,dat is perfect met zonlicht :} :} :}

verder als het heel erg wordt ff de klep op standje 1

en alle schuifjes open...beslaat bijna nooit....heb n suomy gunwind
 
Hoorde net op Radio Delft (ja ja, ik weet het) het weerbericht van het weekend... in het westen niet zo heel erg mooi, in het oosten zonnig en temperaturen rond de 15 graden... :+

Moet wel zeggen, dat ik zelf ook geen zin heb om in de regen te rijden O-) , maar een beetje regen op weg naar Nijmegen en daar zon vind ik niet zo'n ramp...

is wel jammer dat er op de verschillende bronnen op internet overal wat anders staat... maar goed... ik ga er gewoon van uit dat het zondag mooi weer word...
Zondag wordt de mooiste dag van het weekend.......jammer dat ik niet mee kan; dit is me toch net iets te ver.
Is de datum van de Bossche Bollenrit nu al definitief vastgesteld?
 
Zondag wordt de mooiste dag van het weekend.......jammer dat ik niet mee kan; dit is me toch net iets te ver.
Is de datum van de Bossche Bollenrit nu al definitief vastgesteld?
Nee dat moet Bart beslissen ...heb wel n uitvraag gedaan maar nog weinig tot geen reacties gehad.
 
gvd gvd gvd, wat me nou weer gebeurt :(

wilde net effe wat eten halen, op de trapfiets, is al tig jaar niet meer gebruikt dus banden zacht/leeg.
denk ik gauw effe op te pompen, valt de fiets om, schiet de pomp van het ventiel en uit elkaar.(is zo'n bij de fiets geleverd buisvormig ding)

heb nou 3 mega kreeuwen op men duim, met ieder een eigen pleister.
durf geen foto te plaatsen voor de zwakken van gestel hiero maar doet een partij pijn.





ak nou nog maar kan rije dit weekend

























:+
maar tis wel echt gebeurt
 
Nee dat moet Bart beslissen ...heb wel n uitvraag gedaan maar nog weinig tot geen reacties gehad.
Aha....dat lees ik dan nog wel....de oorspronkelijke datum viel in m'n vakantie dus een wijziging zou goed uit komen.
Ben nog aan het nadenken over een Zeelandrit deel 2, zal te zijner tijd de animo eens peilen.
 
ik ga de zed inpikken morgen denk ik O-) nou maar hopen dat de weergoden me gunstig gestemd zijn kan alleen morgen effe rijden en moet nodig ervaring opdoen
 
Zou jij wel willen he..... B|



:+


Ik????.....Nee hoor, ik zou je nog gaan missen!!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan