M-F MegaTour 2005

Waar gaan we heen..? :P

  • Schwarzwald

    Stemmen: 19 50,0%
  • het Zwarte Woud

    Stemmen: 19 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Klinkt goed! Was van plan om dit voorjaar met Freebike daar naar toe te gaan maar dat ging helaas niet door. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n hotel persoon. Lijkt me een leuke manier om eens wat mfers van gezicht te leren kennen. Twijfel nog wel een beetje, om zo met 20 wild(e) vreemden mee te gaan? Rijd het liefst m'n eigen tempo.
Ken eigenlijk nog niemand in dit lijstje :? Laat nog wel weten of ik mee ga.

CTRL-C
full
 
Klinkt goed! Was van plan om dit voorjaar met Freebike daar naar toe te gaan maar dat ging helaas niet door. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n hotel persoon. Lijkt me een leuke manier om eens wat mfers van gezicht te leren kennen. Twijfel nog wel een beetje, om zo met 20 wild(e) vreemden mee te gaan? Rijd het liefst m'n eigen tempo.
Ken eigenlijk nog niemand in dit lijstje :? Laat nog wel weten of ik mee ga.

CTRL-C
(Afbeelding)
Als je niet meegaat leer je ook niemand kennen. Gewoon doen, heb ik in het verleden ook gedaan en vond het de eerste keer al heel relaxt.

Zelf schrijf je al dat het je leuk lijkt om andere MF-ers te leren kennen.

Wat betreft het tempo:
ALTIJD je eigen tempo rijden en je NOOIT laten opnaaien.
Vroeg of laat gaat het een keer verkeerd en als je dan geluk hebt, kun je het
na-vertellen.

Bovendien is bijna iedereen wel zo sociaal dat, als het nodig zou zijn, of het tempo iets omlaag gaat, of men even wacht bij een kruising waar we de weg verlaten. Dat laatste bevalt mij nog het beste. Dan kan inderdaad iedereeen zijn (haar) eigen tempo rijden.
 
Als je niet meegaat leer je ook niemand kennen. Gewoon doen, heb ik in het verleden ook gedaan en vond het de eerste keer al heel relaxt.

Zelf schrijf je al dat het je leuk lijkt om andere MF-ers te leren kennen.

Wat betreft het tempo:
ALTIJD je eigen tempo rijden en je NOOIT laten opnaaien.
Vroeg of laat gaat het een keer verkeerd en als je dan geluk hebt, kun je het
na-vertellen.

Bovendien is bijna iedereen wel zo sociaal dat, als het nodig zou zijn, of het tempo iets omlaag gaat, of men even wacht bij een kruising waar we de weg verlaten. Dat laatste bevalt mij nog het beste. Dan kan inderdaad iedereeen zijn (haar) eigen tempo rijden.
:^

Laatst heb ik het daar toevallig nog met iemand anders over gehad:

ff quoten, hoef ik niet de hele tekst opnieuw te typen:

In mijn eigen groepje waar ik regelmatig mee rijd hanteren we de (onuitgesproken)
regel dat iedereen voor zichzelf rijdt, en dus naar eigen kunnen en inzicht,
maar dat de groep verantwoordelijk is voor het geheel. Dat betekent niet dat we
als eendjes netjes achter elkaar en bij elkaar in de buurt moeten blijven
rijden, maar dat je bij de volgende aanwijzing of het volgende dorpje je gas
dichtdraait en de rest van de groep de kans geeft weer aan te sluiten, of in
het ergste geval ff blijft wachten. Blijft de rest langer weg dan je verwacht
dan rijd je ff terug, om er meestal achter te komen dat ze ergens een
peukenpauze aan het houden zijn.Met hemelvaart nog een paar dagen de Ardennen/Eifel/Moezel/Hunsruck in geweest.
Eén van de rijders was een meid die net een half jaartje haar rbw heeft, dus
dan weet je van te voren dat je af en toe moet wachten. En omdat zij wist dat
er op haar gewacht werd hoefde ze ook niet boven haar kunnen te rijden.

Bovendien werkt het beter als de groep wordt opgesplitst in een paar kleinere groepjes. Verantwoorde inhaalacties zijn met groepen > 6-8 man niet mogelijk, en daardoor daalt het tempo ook, omdat de groep continu óf achter auto's hangt, óf dat er een paar auto's tussen zitten met alle frustraties van dien. In de praktijk zullen zich er een paar gelijkgestemde groepjes vormen, die ieder hopelijk dezelfde kant oprijden :P

Doet me ergens aan denken: Arco, als je de routes analoog klaar hebt zou ik ook graag een kopietje ontvangen!
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed! Was van plan om dit voorjaar met Freebike daar naar toe te gaan maar dat ging helaas niet door. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n hotel persoon. Lijkt me een leuke manier om eens wat mfers van gezicht te leren kennen. Twijfel nog wel een beetje, om zo met 20 wild(e) vreemden mee te gaan? Rijd het liefst m'n eigen tempo.
Ken eigenlijk nog niemand in dit lijstje :? Laat nog wel weten of ik mee ga.

CTRL-C
(Afbeelding)

Tis een leuke manier om andere MF-ers te leren kennen. Nog geen jaar geleden kende ik ook niemand en ondertussen toch al diverse, laat je dat dus niet weerhouden, ik zag er de eerste keer giga tegenop maar vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak.
En wat het rijden betreft, ook daar heb ik geen problemen mee gehad doordat er gereden werd zoals V Fred S bescheef. Dus ook dat zal meevallen.
Wij zijn heeeeeeeel aardige mensen hoor :Y
 
In de praktijk zullen zich er een paar gelijkgestemde groepjes vormen, die ieder hopelijk dezelfde kant oprijden :P

Doet me ergens aan denken: Arco, als je de routes analoog klaar hebt zou ik ook graag een kopietje ontvangen!

Als de routes van Arco duidelijk genoeg zijn wel ja *D
En Arco zat volgens FHM om 14.29u nog in Italië dus zal hij je wel niet horen :P
 
Als de routes van Arco duidelijk genoeg zijn wel ja *D
En Arco zat volgens FHM om 14.29u nog in Italië dus zal hij je wel niet horen :P
Dan moet ik dus harder schreeuwen: ARCO, ALS JE DE ROUTES ANALOOG KLAAR HEBT ZOU IK OOK GRAAG EEN KOPIETJE ONTVANGEN! :+
 
Klinkt goed! Was van plan om dit voorjaar met Freebike daar naar toe te gaan maar dat ging helaas niet door. Eigenlijk ben ik ook niet zo'n hotel persoon. Lijkt me een leuke manier om eens wat mfers van gezicht te leren kennen. Twijfel nog wel een beetje, om zo met 20 wild(e) vreemden mee te gaan? Rijd het liefst m'n eigen tempo.
Ken eigenlijk nog niemand in dit lijstje :? Laat nog wel weten of ik mee ga.

CTRL-C
(Afbeelding)
Gewoon mee gaan, je leert de rest vanzelf kennen :)
En ik neem aan dat er met de (in mijn ogen) "standaardregels" gereden wordt in kleine groepjes en dan hoef je ook niet bang te zijn te verdwalen ;) En je kan altijd van groep wisselen als het je te zacht of te hard gaat en ook alleen willen rijden lijkt me geen probleem!
 
Gewoon mee gaan, je leert de rest vanzelf kennen :)
En ik neem aan dat er met de (in mijn ogen) "standaardregels" gereden wordt in kleine groepjes en dan hoef je ook niet bang te zijn te verdwalen ;) En je kan altijd van groep wisselen als het je te zacht of te hard gaat en ook alleen willen rijden lijkt me geen probleem!
:^

Uiteindelijk gaat het erom dat iedereen het naar z'n zin heeft, en 's avonds op de camping zie je elkaar weer en kan je weer bijpraten *D
 
Nou, ik zit idd de reactie van Kofferrek te lezen en ik zit erover te denken om op deze manier niet mee te gaan.
Ik bedoelde het als een grapje. Maar er gaat momenteel meer verkeerd met mijn communicatie. Blame it on me.
Ik blijf wel ff weg van MF. Ik denk dat dat beter is. Dan hoeft er ook niemand naar mij te luisteren.
 
Nou, ik zit idd de reactie van Kofferrek te lezen en ik zit erover te denken om op deze manier niet mee te gaan.
Ik bedoelde het als een grapje. Maar er gaat momenteel meer verkeerd met mijn communicatie. Blame it on me.
Ik blijf wel ff weg van MF. Ik denk dat dat beter is. Dan hoeft er ook niemand naar mij te luisteren.
Niet zeuren, gewoon meegaan hoor! :(
 
B| Nou, ik hoop dat jullie niet representatief zijn voor de andere deelnemers....

Kan beter alleen gaan denk ik. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan