nieuwe aanwinst een droom die uitkomt

twincam 88

Rookie
25 sep 2004
16
0
beilen
hallo bikers en bikesters,na 3 jaar op een 1400 intruder te hebben gereden met veel plezier en zonder problemen toch de stap en mijn droom waargemaakt nu een zeer trotse bezitter van een harley davidson night train van 2004 ,hierbij de foto van het monster
 
gaaaaf ding :)


nadeel van zo'n night train... is dat je hem waarschijnlijk niet ziet in het donker :P :P
 
ik ben ook niet echt van plan om in het donker te gaan rijden ,alleen lekker in het zonnetje ik heb gehoord dat het zonnetje er aan komt hij heeft een kaartje naar mij gestuurd ,dus we gaan een super zomer te gemoet
 
Je weet toch wel hoe een "NightTrain" eruit ziet :?

Jij als HarleyBastaardrijder })

@ Hevenbar: Gefeliciteerd

[me]NitroMax snapt nog steeds niet dat er mensen zijn die de Japanse betrouwbaarheid inruilen voor Amerikaanse "naam", maar respecteert wel ieders smaak qua motorfiets ;) [/small</font>[/me]
Natuurlijk weet ik hoe een NightTrain er uit ziet, maar ik zou een foto van zijn NightTrain best wel willen zien.

[me]Galloper snapt niet dat mensen met een betrouwbare japanner er al meer dan een jaar niet mee hebben kunnen rijden omdat ie uit elkaar ligt, maar ik respecteer hun keuze daartoe. ;)
[/me]

 
hier dan:
full
 
dankje,ja ik ben er ook erg blij mee uiterraad er waren een boel mensen die er belang bij haden maar het gaat om de pleuros
 
Natuurlijk weet ik hoe een NightTrain er uit ziet, maar ik zou een foto van zijn NightTrain best wel willen zien.

[me]Galloper snapt niet dat mensen met een betrouwbare japanner er al meer dan een jaar niet mee hebben kunnen rijden omdat ie uit elkaar ligt, maar ik respecteer hun keuze daartoe. ;)
[/me]

L :+ L
 
ik wou nog even kwijt dat ondangs deze harley ik wel blijf groeten ,we hebben de zelfde hobby dus maakt de fiets niet uit
 
Je weet toch wel hoe een "NightTrain" eruit ziet :?

Jij als HarleyBastaardrijder })

@ Hevenbar: Gefeliciteerd


[me]NitroMax snapt nog steeds niet dat er mensen zijn die de Japanse betrouwbaarheid inruilen voor Amerikaanse "naam", maar respecteert wel ieders smaak qua motorfiets ;) [/me]
Brede bandjes op je samurai.
 
sorry hoor ik wou niet echt zeuren over dat groeten maar dat word steeds maar weer er bij gehaald als het om een h d gaat
 
he hulzie,even ter info voor jou ja bij jack heb ik hem gekocht,inruil mijn 1400 intruder uit 1997 kon goed met handelen ,ps vindt het een super zaak in elburg goeie vent ook een 800 intruder voor het vrouwtje gekocht groeten van ex intruder lid
 
ik wou nog even kwijt dat ondangs deze harley ik wel blijf groeten ,we hebben de zelfde hobby dus maakt de fiets niet uit


Nu ja, ik ga zeker ook blijven groeten naar u ondanks mijn VEEEL mooiere en vettere en zwaardere Intruder 1500 :+
Dat van die mooiere en vettere was niet om te lachen hoor })
 
sorry,maar ik heb 25000 km met een 1400 intruder getoerd en nog nooit een sleutel aan te pas gekomen,dus alleen maar lof over de intruders,maar de wens was een h d night train liefst een beetje verbouwd nu kam het er eidelijk van,het is een nieuwe twincam dus hoop dat het net zo bevalt als de intruder.
 
het zal toch aanpassen worden .
ik heb zelf intruder 750 gereden ( 4jaar/30000km)
en rij nu al 7 jaar met een evo night train .
in de intruder waren er niet veel geintreseerd
maar op het moment er ergens hd op staat ....
en sleutelen ?
aan mijn intruder was er nooit niets ,
maar aan mijn hd heb ik toch de kleppendeseldichtingen
( origineel uit papier ) moeten laten vervangen door een
metalen met een cyliconen laagje wegens het lekken van olie
maar ik zou mijn hd toch niet meer willen inruilen voor een
jap maar de yamaha mt-01 O-)

Bijlage: FOTO_011.JPG
 
hallo bikers en bikesters,na 3 jaar op een 1400 intruder te hebben gereden met veel plezier en zonder problemen toch de stap en mijn droom waargemaakt nu een zeer trotse bezitter van een harley davidson night train van 2004 ,hierbij de foto van het monster

Het merk ken ik wel, maar de motor zegt me niet zoveel ;)

Maar goed, have FUN! with it 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan