Vraagje aan de die-hards ..

AD69

MF'er
18 jan 2005
51
0
ja
Hoihoi,

ff een vraagje, ik rij al jaren met een systeem- of integraalhelm op mijn knar rond, maar wil voor de komende zomer eens een jet-helm proberen. Waar haal ik die ergens voor een beetje schappelijke prijs? (Voor het geval ik het niks vind ...)

Ik was vanmiddag in Breda bij Motoport ( :r ) en daar hadden ze wel jet-helmen, maar dat waren allemaal van die missionarissen-modellen. Je kent ze wel, die vallen helemaal tot in je nek, en er zit zo'n mega-groot scherm voor. Die bedoel ik dus niet, ik zoek een beetje cool model.

O ja, en ook niet onbelangrijk denk ik ... ik heb maatje XXL

Alvast bedankt voor de tips!
 
Hoihoi,

ff een vraagje, ik rij al jaren met een systeem- of integraalhelm op mijn knar rond, maar wil voor de komende zomer eens een jet-helm proberen. Waar haal ik die ergens voor een beetje schappelijke prijs? (Voor het geval ik het niks vind ...)

Ik was vanmiddag in Breda bij Motoport ( :r ) en daar hadden ze wel jet-helmen, maar dat waren allemaal van die missionarissen-modellen. Je kent ze wel, die vallen helemaal tot in je nek, en er zit zo'n mega-groot scherm voor. Die bedoel ik dus niet, ik zoek een beetje cool model.

O ja, en ook niet onbelangrijk denk ik ... ik heb maatje XXL

Alvast bedankt voor de tips!

In breda bij de jump shop liggen er ook een zooi, weliswaar zonder keurmerk..
 
204100.jpg


Deze is vet! 8-)
 
Had je dan ook niet even een deur verderop kunnen binnenlopen bij Hein Gericke?

Hebbik gedaan ( :r & :r ) daar hebben ze maarliefst 2 types van die missionarissenhelmen, en heeeeel veel helmen met kleuren alsof je onderweg een pak vruchtenyoghurt hebt aangereden .... ook geen optie dus!
 
Ik weet niet waar je woont (waarschijnlijk Breda), maar misschien is Termaat in Nijmegen een optie om eens te gaan kijken. Die verkopen erg veel helmen.

Kweet alleen niet of ze er ook veel jethelmen. Let ik niet op, ik ben er meer eentje van het type vruchtenyoghurt :P


CAT
 
Okay, dank jullie voor de info zovast!

Ik ga eerst eens bij die legerdump langs in Breda, want da's redelijk in de buurt ...

In Nijmegen kom ik zelden, maar zo'n ding moet toch ook bij mij in de buurt te koop zijn????
 
bij ons rijd er een met zon russchische jethelm, van zo'n MIG ofzo iets in die geest.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een mega, gewoon bij motoport gekocht. Prijs weet ik niet meer maar dat is vast niet meer dan 150 euro. Ik en namelijk nogal een vrek. Overigens wel goedgekeurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan