behaalde topsnelheid 25 kW

Scheur

Die hard MF'er
3 nov 2004
842
5
Den Helder
gewoon even nieuwsgierig wat mede-begrenstrijdende-motorrijders op hun teller konden waarnemen :P

ik haalde laatst met mijn CB500 '97 (stroomlijn stoeptegel) een snelheid van 172 km/u.. op de teller dan.. en wind recht in de rug..

jullie?
 
Gebruik de zoekfunctie ook eens, zijn al wat geinige topics over geweest ;)
 
heb laatst een keer 180 gehaald met m'n zxr, maar onder normale omstandigheden is het tussen de 160-170 wel op...
 
205km/u op de teller van mijn zxr 400 :} had wel nog over maar het was geen ideaal weer dus ben maar gestopt O-) denk dat ie +-230 zou halen (op de teller)
 
150 en een beetje wat op mijn teller... vriend ging naast me rijden en op zijn teller stond haast 10 meer. wie o wie heeft de juiste? :?
maar iig al beter dan 130 ofzo wat mn vriend eerst dacht dat ie kon. maar dat was met behoorlijk windje tegen.
 
163 gaat elke keer weer paar kilometer harder haha eens uitproberen binnenkort eventueel dat hij de 165 of 170 nog haalt (kawa zzr 250)
 
125km/u is toch wel mijn max, theoretische top is 130km/u maar met mijn lange, windvangende lijf rem ik toch wel wat af ;) en ik ga ook niet als een malloot plat op de tank liggen met die snelheid :)
(Honda cbr125r '04)
 
80 :?
heb ook nog maar 1 les gehad :+


full
 
150km/h op de teller van mijn rs125. en ja de powervalve werkt, hij wil simpelweg niet harder.
 
Als je die snelheden kan halen met 25kw,
waarom zit iedereen dan te zeuren over die 25kw regel?!?!?! :?
 
damn... ik dacht dat de meeste 25kW-ers wel ophielden bij 160... en met beetje wind voor of zijwind, kom ik met moeite tot 140..

NIET EERLIJK :(
 
damn... ik dacht dat de meeste 25kW-ers wel ophielden bij 160... en met beetje wind voor of zijwind, kom ik met moeite tot 140..

NIET EERLIJK :(
nou de mijne waren niet echt 25kw he.
wat ben je nu met die 10-20km/u extra aan topsnelheid als het zo traag vlot?
sneller dan 180-200 rij ik normaal toch niet en al zeker niet met een naked bike.
 
Mijn topsnelheid ligt ongeveer op de 185 km/h. Maar nu heb ik ook een vliegensvlugge opgevoerde brommer :9

Helaas tot woensdag niet meer rijden, andere zuiger erin. Dat heb je he met tweetakt.
 
Mijn topsnelheid ligt ongeveer op de 185 km/h. Maar nu heb ik ook een vliegensvlugge opgevoerde brommer :9

Helaas tot woensdag niet meer rijden, andere zuiger erin. Dat heb je he met tweetakt.
Huh, wat heb je ermee gedaan dan dat 'ie ineens 185 haalt?
 
vet kicke de silinder helemaal vet gehoont man! en een dikke vette karburateur der op! met vlakke schuif en natuurlijk een racesticker van kabouter plop!
alle carters helemaal getjoent en gehoont op staasje 5!

:+ sorry kon het niet laten...

no offense! was gewoon een bevlieging *D
 
165 op mn suzuki sv650... holletje af tunnel in :P .. whaha

maar verder moet ik achter me windkapje schuilen om 165 te halen op de weg (dus zonder tunnel om me heen).. mjah mss ff 170 proberen als het mooi weer is..

zoekzoekie
 
Terug
Bovenaan Onderaan