Forward controls Black Widow

Fatzo

MF'er
2 mrt 2004
178
0
Dongen
Mijn vrouw heeft een Honda Black Widow met de standaard forward controls, maar hierdoor heeft ze geen prettige zit; ze zit in een ingezakte houding en met haar rechterbeen tegen het grote luchtfilter. Op lange ritten krijgt ze last van haar rug. Omdat ze de motor zelf erg lekker vindt rijden wil ze eigenlijk geen andere. Ik kan de forward controls aanpassen door de schetsplaten om te draaien, maar daarbij loop ik tegen het probleem aan dat de uitlaatbocht in de weg zit om de voetrem te bevestigen. Wie van jullie handige doe-het-zelf-rakkers helpt haar van dit probleem af? :}
 
Tis óf verkopen óf aanpassen. Wat dus het eerste komt gaat gebeuren. Ze vindt het alleen jammer als er niets aan te doen is, maar wil gewoon lekker motorrijden, en zich niet ergeren. Geef ze eens ongelijk; is haar eerste motor sinds ze het rijbewijs heeft. We hadden plannen om dit seizoen veel kilometers te maken, maar dan moet ze er wel plezier in hebben en houden. Dus: help! Ik heb de motor deze winter vaak gebruikt, en ik moet zeggen: echt niks mis mee!!
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan