vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze :?
full
 
Extra stickerset die je bij de motor kreeg ( samen met videoband , V.I.P pasje , enz .....) . Was een oplage van 2000 stuks . Heb hier trouwens die stickerkit nog liggen , maar ga ze toch niet monteren ( zonder Castrol-stickers vind ik de SP mooier ).

Ok thnx!
 
Hier nog een pic van de camerasteun.
Hij zit er schuin op omdat ie anders tegen mijn stuurdemper komt. :(
Ik post morgen denk ik wel even een link met een voorveeld filmpje.

full
 
Ik kan 5 Juni helaas niet mee!
Maar wil binnenkort naar de eifel rijden en ergens een nachtje blijven snurken en de schaamranden weer eens polijsten.
Gaan er dan wat speen en mee??? (vuurstormpjes ook welkom natuurlijk!)
(Topic volgt nog!)
Twin greetzzz donnybrasco
 
jo... ben er weer! en kijk nu al uit naar 8 mei, jullie komen toch ook he?
san en ik komen iig wel.. met beide motoren.. die van san is weer opgelapt, dus we kunnen er weer tegenaan.. :]
 
Hoi,

Mijn vrouw wil haar CBR600RR inruilen op een RSV-R, daarop heeft ze gereden en die beviel wel. Van mij mag ze, maar zoals jullie aan mijn naam kunnen zien ben ik nogal Honda-gek. Weet misschien iemand van jullie hoe een SP2 zich verhoudt tot een RSV-R. Ik zie namelijk liever 2 Honda's in de schuur staan. :]
ik ken meer vrouwen die op een sp rijden hoor ;) dus het is te doen..

vind zelf de sp1 juist erg compact en klein.. al is hij inderdaad wel wat aan de zware kant..
 
jo... ben er weer! en kijk nu al uit naar 8 mei, jullie komen toch ook he?
san en ik komen iig wel.. met beide motoren.. die van san is weer opgelapt, dus we kunnen er weer tegenaan.. :]
als die van mij klaar is kom ik met het gooi en vechtstreek cluppie mee.
morgen wordt de boordcomputer uitgelezen,problemen met injectie of toevoer van brandstof.verder heb ik een nieuwe uitlaatbeugel binnnen,die moet ik ff overzetten,en dan ben ik klaar.
duimen duimen
 
als die van mij klaar is kom ik met het gooi en vechtstreek cluppie mee.
morgen wordt de boordcomputer uitgelezen,problemen met injectie of toevoer van brandstof.verder heb ik een nieuwe uitlaatbeugel binnnen,die moet ik ff overzetten,en dan ben ik klaar.
duimen duimen
jij hebt al vaker injectie problemen gehad toch? het zit je niet mee.... succes, en hopelijk tot 8 mei
 
jij hebt al vaker injectie problemen gehad toch? het zit je niet mee.... succes, en hopelijk tot 8 mei
ja vorige keer was het een lossen minpool op de accu en de contacten waren vuil.
maar nu zijn de polen al gecontroleerd.
ach,we horen het morgen wel,als de computer uitgelezen is
 
Hey Twinners!!

Na (veel te) lang wachten is het dan bijna zover!! Zondag as vertrekken we dan eindelijk naar het Isle of Man!! :] Lekker legaal rijden zonder overal geflits te worden!! Net zoals afgelopen zaterdag richting het circuit van Assen!! :( (onder het viaduct gvd!!) Nu maar hopen op goed weer en dat alles heel blijft. Hierbij een paar piccies van de SP in actie op Man!!

Twin-grz en oant later!!

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan