vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk voor de zekerheid de kabelboom ff na,ik heb vorige week hetzelfde gehad,dat ineens de brandstoftoevoer kapt he?
ik had dus kortsluiting,mijn pluskabel van het injectiesysteem was doorgesleten,zodat ie af en toe contact maakte met het subframe.
ook zou ik de accupolen ff nakijken,of er geen speling opzit,mijne is al een keer losgetrilt,tijdens de vorige vtr tourdag.

laat maar ff weten hoe het afloopt
Dank je! Ik zal binnenkort dan eerst alle bedradingen langslopen. Inderdaad zoals jij zegt; alsof de brandstoftoevoer een seconde onderbroken wordt.

Prachtfiets!! Plaatje aanwezig van voren en opzij?
 
Dank je! Ik zal binnenkort dan eerst alle bedradingen langslopen. Inderdaad zoals jij zegt; alsof de brandstoftoevoer een seconde onderbroken wordt.Prachtfiets!! Plaatje aanwezig van voren en opzij?
kijk linksonder achter de kontkuip,daar zat mijn probleem,waar de kabel uit de kabelboom afsplit.
vroeg of laat zou je dat probleem tegengekomen zijn,mijn SP is degene waar jij bij koeman voor had staan kijken ;) voordat je de jouwe kocht :)
 
kijk linksonder achter de kontkuip,daar zat mijn probleem,waar de kabel uit de kabelboom afsplit.
vroeg of laat zou je dat probleem tegengekomen zijn,mijn SP is degene waar jij bij koeman voor had staan kijken ;) voordat je de jouwe kocht :)
Jij hebt een goed geheugen 8-)

Ik loop alles wel na, beetje voelen, trekken en kijken. Hopelijk vind ik ergens een los contact o.i.d. Komende dagen toch slecht weer dus van rijden zal wel weinig komen.
 
full

zonder aanpassing uitlaat
 
Jij hebt een goed geheugen 8-)

Ik loop alles wel na, beetje voelen, trekken en kijken. Hopelijk vind ik ergens een los contact o.i.d. Komende dagen toch slecht weer dus van rijden zal wel weinig komen.
succes kerel,ik heet ook sander trouwens,mooie naam he?
 
Is zo'n Cabin nou iets origineels of zijn er te weinig originele gemaakt :?
Hoeveel zijn er eigenlijk zo uit de fabriek gekomen?
Ik vind beide uitlaat-mogelijkheden fraai! Erg mooie fiets.

succes kerel,ik heet ook sander trouwens,mooie naam he?
De combinatie 'sander' & 'SP1' is dus ook geen originele meer? :+
 
Is zo'n Cabin nou iets origineels of zijn er te weinig originele gemaakt :?
Hoeveel zijn er eigenlijk zo uit de fabriek gekomen?
Ik vind beide uitlaat-mogelijkheden fraai! Erg mooie fiets.De combinatie 'sander' & 'SP1' is dus ook geen originele meer? :+
nope ;)
 
Uiteraard zijn we van de partij aankomende Zondag. Vertrek vanuit Flevoland/Harderwijk
 
Shitzooi, ben zondag onderuitgegaan met m'n SP :( .

Het schade bedrag is ongeveer 6.500 Euro :? . Ik ben gelukkig allrisk verzekert dus dat is wel een geluk bij een ongeluk.

Foto's volgen nog.
Las er helemaal overheen. Hoe is het nu :?
Goede verzekering is een must!
 
wegens de verkoop van mijn SP1 heb ik nog wat onderdelen over. Mocht iemand nog interesse hebben mail me dan

Orginele achterlicht
Orginele knipperlichter ( achter )
Moer voor het balhoofd
Orginele ruit
Rubber + bout + moer voor orginele uitlaat
 
Ik heb 5 mm tussen schokbreker en frame gezet.
Heb de voorkant niet doorgestoken want ik wil de bodemvrijheid behouden.

Rijdt lekker scherp, maar dat deed 'ie voorheen ook al wel ;)

Thnx voor de info!!

Ik heb even gekeken maar volgens mij als ik er 5 mm tussen moet zetten
kom ik in de knoei met te weinig draadeind voor die moer die door het frame gaat.
Hoe hebben jullie dat gefixt dan?? Geeft 5 mm aan de voorkant hetzelfde effect,ondanks de bodemspeling??
 
Goed plan gewoon ff flink gasgeven bij aankomst dan steken diegene die al een plekje hebben gereserveerd hun hand ff in de lucht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan