FLHP 1984

Tuurtje

Die hard MF'er
16 mei 2004
265
0
Belgie
Ik ben op zoek naar een eigenaar van een FLHP 1984 die ook deze vermelding op het kentekenbewijs heeft staan. Ik ben wel eens tegen iemand aangelopen bij OIT die dit had.....volgens hem waren er meer motoren met die vermelding in Nederland.
Dit alles natuurlijk in verband met...................een RDW keuring
 
Laatst bewerkt:
Tuur voorzover ik weet is de FLHP nooit een model geweest in nederland waar type goedkeuring opzat. Voor ons is die P een xtra belangrijke toevoeging en wij weten dat er verder geen verschillen zijn. Maar voor de RDW maakt het een wereld van verschil. Maar het is ook mijn doel om die P, op het kentekenbewijs te hebben, ik ben benieuwd of er iemand met een verlossend antwoord komt. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb enkele maanden geleden bij OIT met iemand staan praten die eerder een oude FLHP uit 1984 had opgeknapt en door de keuring had meegekregen. Hij had ook op het kenteken de type aanduiding FLHP staan. Ik vraag me dus af of dit kan als er een geen type keuring is binnen Nederland...... Maar natuurlijk wel makelijk om in discussie te gaan met de RDW over het wel of niet kunnen keuren van een motor omdat er geen type keuring op zit.
We zoeken rustig door. Zal waarschijnlijk toch pas volgend jaar worden voor dat er sprake is van een keuring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan