Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
was prima motorweer :} :} :} ietsje meer zon voor het betere plak resultaat had van mij wel gemogen...verder geen klagen over het weer.

ik kreeg het ietsje warm van mijn supermotard uitstapje in dat bochie

en...kleine Pina al ontdooid???? ;)

Ja, ik heb kleine Pina even in het warme water gedompeld, en hij is weer als nieuw.....nou ja, als voorheen :+

Was inderdaad ff schrikken toen dat voorwieltje begon te glijden, het is dat je zo'n fantastisch reactievermogen hebt :} Maar het had toch heel anders af kunnen lopen!
 
Ja, ik heb kleine Pina even in het warme water gedompeld, en hij is weer als nieuw.....nou ja, als voorheen :+

Was inderdaad ff schrikken toen dat voorwieltje begon te glijden, het is dat je zo'n fantastisch reactievermogen hebt :} Maar het had toch heel anders af kunnen lopen!
Dat realiseerde ik me later ook...cross reflexen kwam gelijk naar boven gelukkig....maar ben de volgende sneaky bochtjes wat beter op gaan letten of er geen zand lag.
 
Jeemig man....je gaat straks compleet digitaal !!!!

straks heb je nog digitale sex }) met zo'n digitale serveerster :9

Ahum, sommige dingen blijven gewoon het lekkerst in het echie!!!!

Trouwens, een van de redenen dat ik een PC heb aangeschaft is dat ik aan de digitale fotografie wilde gaan. Ik heb een heel mooi setje fotospullen, maar wil dezelfde kwaliteit nu digitaal hebben! Ik weet inmiddels naar welke camera mijn voorkeur uitgaat, hoef 'm alleen nog maar aan te schaffen. En te betalen!
 
ik wel, ik ga binnenkort verhuizen, mijn huis staat te koop en dit leek me wel een creatieve manier. De modjes gooien hem morgen echter op slot...
Verhuizen :?
Ben je op zoek naar een huis met nog meer stalruimte *D

Jammer dat je er niet bij was '(

Moe en voldaan en een linker verlamde schouder (nee KPL heeft
me niet geschopt) ga ik naar het land van klaas vaak :Z
 
Verhuizen :?
Ben je op zoek naar een huis met nog meer stalruimte *D

Jammer dat je er niet bij was '(

Moe en voldaan en een linker verlamde schouder (nee KPL heeft
me niet geschopt) ga ik naar het land van klaas vaak :Z

Trusteu!! :Z

[me]4-tje gaat ook, Speedking is zojuist in de auto gestapt....naar het werk die zal zo ff lekker gaan bijlezen in de nacht, werk ze honey ;) [/me]
 
Is goed hoor, we spreken wel binnekort wat af...
Het laatste stuk vondt ik het behoorlijk koud worden, terwijl halverwege ineens de zon ging schijnen.

Zo echt wel!! Zeker toen we een kilometer of 40 voor Rotterdam waren en het helemaal bewolkt werd... was zelfs nog ff bang dat we regen zouden krijgen... Was heel toen ik thuis was... begin nu pas weer een beetje op normale temperatuur te komen...
 

Jij gaat echt de boer op dus *D (ff zonder dollen, wel een omschakeling drukke straat waar je nu woont i.t.t. dorp waar SRV-man nog met paard en wagen rijdt ;)

Maestro vindt Moordrecht ook een leuk dorp

Leuk dijkje Moordrecht ->Gouda :P (jammer dat er reparaties zijn uitgevoerd, durf er nu minder hard als vroegâh)
 
Mogguh!

We hadden gisteren toch de beste dag te pakken, nu is er overal een behoorlijke regenkans....lijkt elke keer toch precies goed getimed die Z-tochtjes :}
Mogguh!

het geluk is altijd met de Zetjes ;)
De weergoden gunnen ons mooi weer met zulke mooie fietsen...dus vaak met ons meegaan heb je altijd mooi weer

Allemaal lekker geslapen???? ikke wel....was gelijk van de wereld toen ik me bedje voelde.. :z
 
Jij gaat echt de boer op dus *D (ff zonder dollen, wel een omschakeling drukke straat waar je nu woont i.t.t. dorp waar SRV-man nog met paard en wagen rijdt ;)

Maestro vindt Moordrecht ook een leuk dorp

Leuk dijkje Moordrecht ->Gouda :P (jammer dat er reparaties zijn uitgevoerd, durf er nu minder hard als vroegâh)
het wordt waarschijnlijk pas november, maar dan organiseer ik gewoon een winter-tochtje bij ons in de buurt, gecombineerd met een open huis...
 
S'morgens,

@KPL & Z1000 girl een geweldige rit (ongeveeg 450 km op de teller geZet) wat een lekkere :9~ :9~ bochten bij jullie (binnen kort nog eens afspreken) ik wil nog meer van die bochtjes draaien. :9~ :9~ :9~ :9~

Allemaal bedankt het was een geweldige dag.

@AD ik hoop voor je dat de schade mee valt. Ik was om 7:30 thuis en heb het nog droog gehouden.

@4-tje & speedking van mij mogen jullie altijd wel mee, hoe meer hoe beter.
 
Jij gaat echt de boer op dus *D (ff zonder dollen, wel een omschakeling drukke straat waar je nu woont i.t.t. dorp waar SRV-man nog met paard en wagen rijdt ;)

Maestro vindt Moordrecht ook een leuk dorp

Leuk dijkje Moordrecht ->Gouda :P (jammer dat er reparaties zijn uitgevoerd, durf er nu minder hard als vroegâh)

Reparaties? Alleen met een all-road machine kom je daar nu nog de hoek om. :(

Fulleke: welkom in de buurt. Nieuwerkerk had natuurlijk nog mooier geweest. ;)

Ondanks dat ik niet op motor zat, heb ik mijn gisteren de hele dag kunnen vermaken met supporters van Ajax. Ik hielp met een verhuizing van iemand de direct aan het spoor ging wonen. Prachtig uitzicht van de hoogste etage. Van 12.00-19.00 hebben ca. 1500 supporters de spoorwegen tussen Gouda en Rotterdan bezet gehouden. Trein gesloopt. ME-charges, helicopters, honden-brigade en algehele paniek bij onze dorpsveldwachters (ze waren beide opgetrommeld). De hele dag door pret. Aan het eind van de avond zijn ze op ons station bij elkaar gedreven en afgevoerd. Muis: kan je weer aan de slag voor reparaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan