Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zo reden er +/- 2 jaar geleden (2 MF-ers) reed een dame uit Rijswijk (ZH) en een jongen uit omgeving Nedeweert (limburg) vanuit Imola (it) na de GP s'avonds in één keer terug :} Volgende ochtend thuis (ook geen kort ritje ik schat zo een 1375 km? )
 
10 euro als je ze daar koopt en je de wielen zelf brengt ....denk dat de meesten er niet zo blij mee zijn...en je al snel rond de 25 euro laten betalen per band....zeker als ze ook nog eens de wielen zelf moeten de-monteren


@ iedere Z-rijder / motor rijder

Hoe zit het met de garantie als je bij de een een band koopt en bij de ander laat monteren ??

Er is bij www.s-g.nl (profile tire center) ook een actie om club korting te krijgen als we met voldoende zijn kunnen we dit wel eens even navragen schrijf je in als je interesse hebt.

(Het is dus mogelijk om met je club speciale kortingen af te spreken.)

Afspraken voor Fireblade club zijn er ook zie site van S-G.


1. DNBOK.
 
Zo reden er +/- 2 jaar geleden (2 MF-ers) reed een dame uit Rijswijk (ZH) en een jongen uit omgeving Nedeweert (limburg) vanuit Imola (it) na de GP s'avonds in één keer terug :} Volgende ochtend thuis (ook geen kort ritje ik schat zo een 1375 km? )

Ja als je een toerbuffel hebt of bent... kennissen van me zijn naar turkije en griekenland op de motor geweest (rijder met passagier). Die reden ook wel 1200 km per dag, maar wel met een goede kuip erop, 180km/h kruissnelheden rijden was geen probleem. Maar om het met een Zetje te doen :?
Maar na een GP savonds nog ff terugrijden... inderdaad RESPECT! :}
 
Nou ja, ben bang dat het er niet inzit. Als ik genoeg dagen had gehad had ik een mooie route kunnen maken door Frankrijk, Ardennen...
Ik ga hier in juni met een paar NLse vrienden (1 Kawa ZX9, 2 Ducatisten) passen rijden, dus dat maakt het wel weer goed :] Zal ze even laten zien hoe de achterkant van een Z eruit ziet })

Ben zeker dat ik via het forum wel een beetje van de megameeting kan nagenieten.
 
Nou ja, ben bang dat het er niet inzit. Als ik genoeg dagen had gehad had ik een mooie route kunnen maken door Frankrijk, Ardennen...
Ik ga hier in juni met een paar NLse vrienden (1 Kawa ZX9, 2 Ducatisten) passen rijden, dus dat maakt het wel weer goed :] Zal ze even laten zien hoe de achterkant van een Z eruit ziet })

Ben zeker dat ik via het forum wel een beetje van de megameeting kan nagenieten.

mischien kunnen we een mega mini meeting :9~ organiseren in de tijd dat je in NL bent (als je intresse hebt en nog wat meer animo voor is) in het midden van het land. Roep maar eens een datum waneer je in Nederland bent wie weet wat er van komt. :] :] :]
 
Klinkt logisch; Je koopt een Z...om mee te spelen en dan praat je in een moeite over "verstandig"? Slim, ja. Verstand? We rjden toch geen BMW?
Een Z koop je met je hart, een BMW met je verstand.

Ik vind wel dat je met motorrijden altijd je verstand moet blijven gebruiken... rijden zonder je verstand te gebruiken gaat misschien even goed, maar uiteindelijk rij je jezelf te pletter... dus ik speel verstandig met m'n Z... maar het blijft spelen... *D

En 800 km snelweg achter elkaar vind ik niet het meest verstandige wat je kan doen... ik denk dat je op termijn niet meer je concentratie goed genoeg kan vasthouden om veilig te blijven rijden... en ik persoonlijk neem dan liever niet zo'n risico...

Dat was eigenlijk meer wat ik er mee bedoelde... ;)
Verder heb je gelijk hoor... 8-)
 
mischien kunnen we een mega mini meeting :9~ organiseren in de tijd dat je in NL bent (als je intresse hebt en nog wat meer animo voor is) in het midden van het land. Roep maar eens een datum waneer je in Nederland bent wie weet wat er van komt. :] :] :]

Dit jaar dus niet... maarruh. Ik meld het zeker als ik NL onveilig kom maken 8-)

Nu heb ik plotseling een idee: een kuip van een BMW op mijn Z bouwen?? Eentje die je makkelijk kan de-monteren :?
 
@ iedere Z-rijder / motor rijder

Hoe zit het met de garantie als je bij de een een band koopt en bij de ander laat monteren ??

Er is bij www.s-g.nl (profile tire center) ook een actie om club korting te krijgen als we met voldoende zijn kunnen we dit wel eens even navragen schrijf je in als je interesse hebt.

(Het is dus mogelijk om met je club speciale kortingen af te spreken.)

Afspraken voor Fireblade club zijn er ook zie site van S-G.


1. DNBOK.

kweet niet wat hun onder een club vestaan, is dat een met bestuur of gewoon een groepie Z-rijders. Groepskorting is natuurlijk altijd leuk.
 
Dat is een geile wheely! Maar ik zie hier alleen maar 1000cc wheelies, geen 750, zijn die er ook :?

wheely verkeerd op een 750.

160.jpg
 
Zo vandaag weer even lekker 180km erbij gezet, ben onderweg een paar keer gebeld (altijd fijn) door powercommander.nl maar had geen tijd om optenemen, hij zou in de avond nog terugbellen (stond op voicemail) Ben benieuwd.
 
kweet niet wat hun onder een club vestaan, is dat een met bestuur of gewoon een groepie Z-rijders. Groepskorting is natuurlijk altijd leuk.


Ja het is wel de bedoeling dat ze die korting dan gewoon aan ons geven als je bv je zelf alleen hebt aangemeld op dit topic.

een club met bestuur e.d. lijkt mij niets geeft alleen maar veplichtingen naar elkaar, het moet wel leuk blijven.

eerst maar even kijken wie interesse heeft, ik kan wel even bellen met S-G hoe het zit als ik wat meer weet horen jullie wel van mij.

waarschijnlijk in het volgende deel 8
 
Ja het is wel de bedoeling dat ze die korting dan gewoon aan ons geven als je bv je zelf alleen hebt aangemeld op dit topic.

een club met bestuur e.d. lijkt mij niets geeft alleen maar veplichtingen naar elkaar, het moet wel leuk blijven.

eerst maar even kijken wie interesse heeft, ik kan wel even bellen met S-G hoe het zit als ik wat meer weet horen jullie wel van mij.

waarschijnlijk in het volgende deel 8

Hou ons op de hoogte. De prijzen bij hun waren toch al scherp.?
 
heb je soms een 25kw versie... :? :? :?




:+ :+ :+

Jaaaaaaaaaaaaaaa bedoel dus dagje heen en dagje terugrijden... zal toch 7 uurtjes zijn per ritje. Ik ben niet gestraft met 25kw maar heb nog geen snelheden van 200km/u er mee gereden, maar constant boven de 150 is toch geen pretje op de Z heb ik al gemerkt :X toch bijna 900 km naar NL (Adam). Ik ben zulke lange ritten niet gewent, ben dus nog niet zo`n Diehard....
doe es ff snel een piccie van dat dekseltje? ik ben heel benieuwd welke dat is...
 
heb nog wel n mooie rode in de aanbieding....let ook ff op de helm...en deze komt ook uit la Suisse

(Afbeelding)

Is het een Zwitserse foto?? Volgens mij komt die bij mij uit de buurt. Heb er zo een samen met een blauwe bij mijn dealer zien staan, met dezelfde bugspoilers en achter huggers als deze mooie rooie.... ik heb precies dezelfde nummerplaathouder zo te zien, die maakt mijn dealer zelf...
 
Is het een Zwitserse foto?? Volgens mij komt die bij mij uit de buurt. Heb er zo een samen met een blauwe bij mijn dealer zien staan, met dezelfde bugspoilers en achter huggers als deze mooie rooie.... ik heb precies dezelfde nummerplaathouder zo te zien, die maakt mijn dealer zelf...


Ja uit la suisse... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan