Motor-Forum

Select Forum

[POLL] Behoefte aan site als motordealer.info?

Reg. datum:
30 jul. 2002
Poll: Site over motordealers...
122 stemmen in totaal.
Handig
115 stemmen (94%)
Hoeft niet
7 stemmen (6%)
Helaas is de website motordealer.info niet meer up to date. Persoonlijk vind ik het wel interessant om meningen van anderen met betrekking tot motordealers te lezen, maar dan moet een en ander wel actueel zijn. Is er een vergelijkbare site en is er behoefte aan?

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
Ga jij je een boel werk op de hals halen O-) ;) ???
Pastafarian
The devil does not exist, it's just God when he's drunk.
All that is needed for evil to succeed is that decent human beings do nothing.

Juggernaut of Sin

Reg. datum:
28 mei. 2003
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:08 schreef Baksteen het volgende:

Jij helpt m toch wel mee zeker :?

:P
Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways, snack in 1 hand, beer in the other, body totally worn out and screaming: WHOOHOO!! What a ride!!!

snoep verstandig, lik m`n reet

Reg. datum:
27 aug. 2002
Ik vond die site eerlijk gezegd een beetje nutteloos, alleen maar afzeikverhalen.
if everything seems to be under control, you`re not going fast enough -mario andretti- *My wife hates it. Which means it is great.*

Motorloos

Reg. datum:
01 mei. 2002
Ik heb handig gekozen, maar dan moet je eigenlijk de dealers er bij betrekken waardoor het verhaal van twee kanten neergezet wordt. Dan bedoel ik niet een verschrikkelijk lang welles nietes maar alleen 1 reactie. Vaak waren de verhalen erg eenzijdig en soms had ik het idee dat de dealer nou niet bepaald slecht was, maar het gewoon niet met een individuele klant eens was.

Het zijn toch vaak de mensen die iets te klagen hebben die dit op internet zetten, de mensen die tevreden zijn gaan gewoon een bakkie doen bij de motor zaak en die hoor je verder niet.

Reg. datum:
14 okt. 2002
ok. vooral zeikverhalen, dat wel, maar er staan daar ook motorzaken met maar heel weinig van dat soort verhalen en dat zegt vaak ook al iets!. En de positieve verhalen moet je dubbel of zelfs driedubbel rekenen, idd omdat slechte ervaringen veel eerder verteld worden.

Tuurlijk moet je dat soort verhalen met een korreltje zout nemen, daar zou dan een waarschuwing over op de beginpagina moeten staan, zou de site hoor & wederhoor aan de motorzaken moeten kunnen aanbieden, en de reacties gemodereerd worden.

Tenslotte moet, maar dat houd je altijd, ervoor gezorgd worden dat niet één ontevreden klant 20 slechte verhalen over één motorzaak kan posten. Maar als aan die voorwaarden kunnen worden voldaan denk ik echt dat dergelijke sites op z'n minst een handig hulpmiddel voor de motorconsument kan betekenen en misschien wel in positieve zin invloed op de service van motorzaken kan zijn.

Vind het jammer dat ze ermee zijn opgehouden.

Rock&Roll junkie!

Reg. datum:
12 apr. 2003
Hebben we het over deze: http://motor.kicks-ass.net/ ?

Want die wordt toch nog steeds ge-update? (Is nog wel heel leeg daar, overigens...)

*Handig gestemd*
Oh was het maar zomer. ECHT zomer...

Reg. datum:
30 jul. 2002
quote:

Het was meer om anderen op een idee te brengen O-)

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:43 schreef R(emco)1 het volgende:
[...]

Het was meer om anderen op een idee te brengen O-)

Het is toch JOUW idee, veel leuker om t dan ook zelf uit te voeren ???

Volgens mij zou jij dat ook heel goed kunnen....toch, mede M-F'ers ??? O-) O-)

Mijn stem heb je R(emco)1 :} :}
Pastafarian

Buell XB12X

Reg. datum:
25 okt. 2002
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:39 schreef CatchDude het volgende:
Hebben we het over deze: http://motor.kicks-ass.net/ ?

Want die wordt toch nog steeds ge-update? (Is nog wel heel leeg daar, overigens...)

*Handig gestemd*

D'r staat een hele provincie niet eens bij :X |(

ja, kijk zelf maar welke
Schetterbekkie † - Henkes †

Reg. datum:
30 jul. 2002
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:19 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Het is toch JOUW idee, veel leuker om t dan ook zelf uit te voeren ???

Volgens mij zou jij dat ook heel goed kunnen....toch, mede M-F'ers ??? O-) O-)

Mijn stem heb je R(emco)1 :} :}

Stoker B|

:9

Ook in de winter

Reg. datum:
11 nov. 2003
ik denk dat in deze tijd van postzegeloplichtersverzamelaars die mensen gaan aanklagen omdat ze een websitje hebben bij lycos waarop ze zeggen dat je beter niet kunt kopen (wat nog geen ene hond gelezen heeft behalve die postzegelboer VOOR het in het nieuws kwam) je beter niet meer zulke websites kunt gaan opzetten (voor hetzelfde geld heeft ie die site zelf gemaakt om vervolgens een schadeclaim neer te kunnen leggen bij lycos bijvoorbeeld, ik zie sommige mensen daar wel voor aan)...

dus bespaar je de moeite, en eventueel het vele geld, en hoop dat mond-op-mond reclame (waar nog geen schadeclaim over valt) zijn werk doet.
>> Criminele Terrorist <<

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:

http://smile.smilies.nl/527.gif
Pastafarian

E=Koffie²

Reg. datum:
16 jan. 2005
quote:

Zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn?

Misschien dat er iemand ergens hier een webserver met php + mysql en een database-je over heeft? Knal er gewoon iets van postnuke op, beetje aanpassen via een configpanel en laat alle MFers gewoon de content vullen.

Met zijn allen heb je dat zo gevuld en kan je het ook up to date houden.

Easy lijkt me.

(ik wil zo'n site best wel opzetten hoor, heb ik wel de middelen nodig).
JorisK wijzigde dit bericht op zondag 17 april 2005 13:45 (100%)
BMW R1200 GSA - Een weekje vanalles - Rondje Oostzee (video)

Niet in parijs

Reg. datum:
12 sep. 2003
Het bouwen van zo'n site is niet zo moeilijk, de tijd vinden om de zaken rond zo'n site bij te houden is een stuk lastiger. Wanneer het nieuwtje er af is vergt het wat discipline om de zaak toch op orde te houden

Nadat motor-dealer.info wat pluimen had gekregen is er iets met de bouwer/onderhouder gebeurd waardoor hij/zij het blijkbaar niet meer nodig vond er iets aan te doen of de site op zwart te zetten. Erg slordig want een dealer die daar nu negatief op staat kan op deze manier nooit meer een positieve beoordeling krijgen en dan kan het misschien ook wel als laster worden opgevat.

Dat laatste was dus ook een issue in de zaak met die postzegellikker die eerder hiergenoemd werd maar wanneer je een objectieve site hebt die maar vaak genoeg van updates wordt voorzien zal je van laster geen last hebben (ghe)
...Racing through the best days

E=Koffie²

Reg. datum:
16 jan. 2005
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:51 schreef Road Rage het volgende:
Het bouwen van zo'n site is niet zo moeilijk, de tijd vinden om de zaken rond zo'n site bij te houden is een stuk lastiger. Wanneer het nieuwtje er af is vergt het wat discipline om de zaak toch op orde te houden

Het idee is dan ook, om niet 1 persoon dit te laten doen maar gewoon heel dit forum bij wijze van. (via Comments, etc. etc.)

Zodra die site staat hoef je er vaak weinig meer aan te doen.

Niet in parijs

Reg. datum:
12 sep. 2003
Met meer mensen werken is zeker een idee want reken er op dat je wat correspondentie moet verwerken met mensen die het niet eens zijn met commentaar op zo'n site.

Technisch onderhoud zal idd niet het meest tijdrovende zijn.

TDM 850, Lekkere dikke twin...

Reg. datum:
08 sep. 2003
Kheb ook handig gestemd.
Weet je meteen waar je wel en waar je niet moet zijn.

Dus R(emco)1 zet hem op! *D
Gespleten persoonlijkheid?? wie ik??

Moderator

Jeg elsker deg også

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:00 schreef Road Rage het volgende:
Met meer mensen werken is zeker een idee want reken er op dat je wat correspondentie moet verwerken met mensen die het niet eens zijn met commentaar op zo'n site.

Technisch onderhoud zal idd niet het meest tijdrovende zijn.

Waarom moet je reageren op dat soort correspondentie :?
Pastafarian

Nu met 2 cilinders!

Reg. datum:
11 jul. 2001
Je kan ook contact opnemen met de eigenaar van motordealer.info en het heel zaakje overnemen voor niets (op domeinkosten na dan) en dan er op doorborduren of het laten onderbrengen bij motor-forum. Ik denk niet dat er behoefte is aan 10 sites die over hetzelfde gaan.
Startersmotor.nl - 11kW-35kW | Motorverzekering | MotoZoekers.nl | YouTube

Niet in parijs

Reg. datum:
12 sep. 2003
doppel (waarom kan je hier niet verwijderen? :( )
Road Rage wijzigde dit bericht op zondag 17 april 2005 14:33 (100%)

Niet in parijs

Reg. datum:
12 sep. 2003
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Waarom moet je reageren op dat soort correspondentie :?

Tja, ik vind het netjes om een (al dan een standaard) berichtje terug te sturen. Heeft iets met (semi-)professioneel bezig zijn te maken.

Motordealer.info reageert niet op mail, met een whois kan je wel achter wat telefoonnummers komen.
bijv: http://www.allwhois.com/

Motorloos..

Reg. datum:
30 mrt. 2003
http://motor.kicks-ass.net/
Die site doet het geen eens in FireFox.. *zucht*

Ik heb de eigenaar van motordealer.info wel eens een mailtje gestuurd met de vraag of ik zijn domeintje + rest van de zut over mocht nemen, heb er alleen nooit een reactie op gehad..
.

www.CasparBorre.nl

.

www.willemsen-ict.nl

.

Buellistic

Reg. datum:
11 jul. 2004
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:40 schreef Jorizzz het volgende:
[...]

Zo heel moeilijk kan dat toch niet zijn?

Misschien dat er iemand ergens hier een webserver met php + mysql en een database-je over heeft?

Kan nog veel simpeler: Gewoon een standaard forum pakket ergens opzetten (of nieuwe categorie op dit forum), en voor iedere dealer een sticky topic aanmaken met poll (voor de statistieken). Kan de dealer zelf ook betrekkelijk eenvoudig reageren. Misschien niet volmaakt, maar als het achteraf niet blijkt te werken is er weinig werk verloren.
Loud shirts save lives

E=Koffie²

Reg. datum:
16 jan. 2005
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef JK het volgende:
Je kan ook contact opnemen met de eigenaar van motordealer.info en het heel zaakje overnemen voor niets (op domeinkosten na dan) en dan er op doorborduren of het laten onderbrengen bij motor-forum. Ik denk niet dat er behoefte is aan 10 sites die over hetzelfde gaan.

Mwah...

Als iemand me een gratis provider kan wijzen die php+mysql bied, dan kan ik zo een opzet maken. (effe niet kijken naar de banners dan)

Iemand enig idee waar hostingproviders te vinden zijn die gratis zijn? Een domein aanvragen + webhost zoeken zonder banners enz is altijd nog wel te fixen daarna.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.