on line shops

mike&mirjam

Rookie
27 mrt 2005
17
0
hoogvliet
hallo allemaal
waar bestellen jullie allemaal je onderdelen?
bij de dealer(harley dealer) is alles wat je ook ziet niet te betalen.
het lijkt mij bij internet shops toch wel een heel stuk goedkoper.
ik hoor het wel groeten mike
 
Ik probeer altijd zoveel mogelijk via ebay te scoren, en dan voornamelijk via de duitse (www.ebay.de). Dagelijks enkele honderden (!!) nieuwe inbrengingen, uiteraard niet altijd even goed of wat ik zoek, maar kom er aardig mee weg. De 'normale' onderdelen koop ik via mijn dealertje (uiteraard niet 'authorised'), maar wel goed en eerlijke prijzen. De meeste onderdelen komen dan van MCS. Het is dan wel handig dat je zelf zo'n enorme pil thuis hebt liggen waar alles instaat. Koop je overal voor rond de 5 euri.

full


Geeft je ook een goed beeld of je zelf aan het klooien moet gaan of gewoon voor weinig moet gaan bestellen..... ;)
 
Ik probeer altijd zoveel mogelijk via ebay te scoren, en dan voornamelijk via de duitse (www.ebay.de). Dagelijks enkele honderden (!!) nieuwe inbrengingen, uiteraard niet altijd even goed of wat ik zoek, maar kom er aardig mee weg. De 'normale' onderdelen koop ik via mijn dealertje (uiteraard niet 'authorised'), maar wel goed en eerlijke prijzen. De meeste onderdelen komen dan van MCS. Het is dan wel handig dat je zelf zo'n enorme pil thuis hebt liggen waar alles instaat. Koop je overal voor rond de 5 euri.

(Afbeelding)

Geeft je ook een goed beeld of je zelf aan het klooien moet gaan of gewoon voor weinig moet gaan bestellen..... ;)


en als je in groningen woont dan kan je misschien wel bij MCS langs gaan, ze zitten nml in bedum, 10 km boven de stad.
 
en als je in groningen woont dan kan je misschien wel bij MCS langs gaan, ze zitten nml in bedum, 10 km boven de stad.


Ik dacht dat MCS niet aan particulieren levert maar alleen aan dealers of shops ?
Waar ik alles bestel levert MCS en we hebben een keer een sleutelservice gedaan op de superrally 2002 daar leverde MCS ons de spullen aan de poort, ik heb toen geprobeerd iets te regelen maar helaas ....
 
nee idd, ik lees het in hun cataloges, jammer. maar misschien kun je het proberen door sneaky een bedrijfje aan je naam te koppelen :P

Shovel Frenske Inc ofzo :P
 
Vraagje,

Waar bestellen-kopen jullie de UNC en UNF schroefkes.
Ik wordt er echt niet vrolijk :( van als ik 5 RVS UNC bouten bestel bij mijn dealerd en er 5,25 euries per/stuk voor moet betalen. Vandaag nog bij Fabory 4 moeren UNC 9/16 gekocht voor 11,35 euries. Wie weet dit spul goedkoper te scoren ???
 
nee idd, ik lees het in hun cataloges, jammer. maar misschien kun je het proberen door sneaky een bedrijfje aan je naam te koppelen :P

Shovel Frenske Inc ofzo :P
Daggut niet.

Maar dat loont ook niet echt; echt veel marge zit er niet op MCS (of je moet er verschrikkelijk veel in omzetten), en je kunt het op elke hoek van de straat kopen, dus waarom moeilijk doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan