Ace's nieuwe project

TheAceOfSpades

MF veteraan
23 aug 2002
1.603
0
Naar aanleiding van wat andere topics heb ik de knoop doorgehakt en heb een erg leuk projectje gekocht om eens een beetje mee te experimenteren.

Eigenbouw uit '92, met een CB900 Bol D'or blok erin.


En dan natuurlijk de foto's!

In den beginne:
dsc005662er.jpg


Nu:
full

 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, ambitieus project, Ace! Ga je voor de befaamde 'Old Skool' lijn?

De definitie van 'Old Skool' is me nog niet helemaal duidelijk :) maar we zien wel hoever we komen.. eerst de functionele dingen.

Dan nog de vraag of ik de knipperlichten/spiegels weglaat bijvoorbeeld
 
Naar aanleiding van wat andere topics heb ik de knoop doorgehakt en heb een erg leuk projectje gekocht om eens een beetje mee te experimenteren.

Eigenbouw uit '92, met een CB900 Bol D'or blok erin.

Blok is helemaal goed. Hij is nu rijdbaar, alleen de volgende punten moet ik effe aanpakken:

-Voorvork moet worden gemaakt, eventueel vervangen.
-Ander stuur
-Ander zadel
-Forwardcontrols (ivm mn lange stelten)
-evt andere tank
-Het hele zooitje matzwart ofzo, dat zie ik nog wel effe
-en vast nog wel een hoop andere dingetjes

Tips zijn altijd welkom uiteraard :)

Het is de bedoeling om dit voor september te doen, en tegen die tijd de Shadow eruit te knikkeren.

En dan natuurlijk de foto's!
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)


Wijs ding! k had em ook gezien op Marktpl. zou het niet cool zijn om de paint zo te laten?, maar met een Z stuur en nog wat ander fout spul? witte solo seat e.d!
Matzwart kan altijd nog!!! ;)
 
Wijs ding! k had em ook gezien op Marktpl. zou het niet cool zijn om de paint zo te laten?, maar met een Z stuur en nog wat ander fout spul? witte solo seat e.d!
Matzwart kan altijd nog!!! ;)

Ik heb nog een nieuwe (onbespoten) tank liggen, die waarschijnlijk mooier staat. Als die erop komt gaat het hele zooitje waarschijnlijk matzwart, omdat ik geen zin heb om die tank paars te spuiten (kleurverschil, kosten, striping ed).

Dan gaat het al snel richting de semi-oldskool-ratbike-chopper 8-) ..
 
Zo, van het weekend effe een dragbar aangeschaft.. hop, mn zus op dat ding gezet en een foto geschoten..

en wat is er niet te zien... juist, het stuur.

zus.jpg



Naja binnekort maar es een nieuwe poging.. zo zag ie er btw uit toen ik em kocht, alleen dan wat betere foto's:

1klein.jpg

6klein.jpg

8klein.jpg
 
Hoi Ace,

Leuke bike man (en ja .. je zus mag er ook wezen!)
Ik zou gaan voor zwart! Past imho toch wat beter als dat paars ... maar da's mijn bescheiden mening maar hoor.

Succes!
 
machtig mooi ding,. die uitlaten wat meer omhoog is ook mooi (mijn stijl dan)
en die meid mag er ook zijn.

enuh matzwart he
 
tnx! ben nu bezig met het achterlicht/zadel, ook de kentekenplaathouder is te gammel (en er moet een nieuwe plaat op). Ook alle kabels moeten vervangen worden (gas, koppel, rem) en dat is allemaal handmade.. standaard spul past er niet op.

Van de winter de tank aanpakken, dat word nog wat lastig aangezien ze de bobines aan de tank vastgezet hebben.
 
Effe een update:

Side mount vervangen door een homemade RVS geval (en nieuwe plaat), de oude zie je op de grond liggen..
full
 
Laatst bewerkt:
Oude spatbord minder gammel gemaakt :) was maar 1mm dik.. dr zit nu een versteviging in dus..:

full
 
Laatst bewerkt:
Spatbord gemonteerd. Ook de 2 steunen zijn vervangen. De één bleek 1cm korter te zijn dan de andere.. verklaard ook waarom ie wat scheef was..

full


To be continued....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan