[Gratis] Chopperbok

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Ja ja ik als tupperware rijder die gratis iets aan chopper rijders ga geven :+
(allemaal motorrijders he ;) )

1.jpg


2.jpg


3.jpg


Ik woon vlakbij Weert/Eindhoven/Roermond die kant op.. Zit iedere dag in Helmond dus kan hem evt. ook meenemen dat je hem onderweg ophaalt.

Als je hem op wil halen be my guest.. en ach vrije donatie voor keertje tanken mag altijd maar niks moet 8-) capoeirist@hotmail.com
 
geste ? :+

infiltreren best..maar dan moet je wel ABN praten :+ (en ik blijf toch op mijn tupperware hoor ;) )
 
Zul je zien...bied je iets gratis aan....raak je het aan de straatstenen niet kwijt.
Ik wil em wel, maar woon in Assen (je weet wel....van Bartje, Skik....en de TT).
 
Tis wel lekker dichtbij 8-)

Maar manlief heeft m niet nodig zegt ie ;)
Ach...trouwens...

Als je m kwijt moet, kom ik m wel halen. Ik denk dat ik vaker chopperaars tegen kom als jij :+

Matzwarte heeft ook alleen een zijstandaard, dus ding komt toch wel van pas binnenkort :P
 
kijk maar, ligt niet in de weg. Gooi hem anders wel keer achterin spreken we wel bij sportveld af, net zo handig (na het werk ofzo) , komende dagen wel met de motor naar het werk :D
 
kijk maar, ligt niet in de weg. Gooi hem anders wel keer achterin spreken we wel bij sportveld af, net zo handig (na het werk ofzo) , komende dagen wel met de motor naar het werk :D
Is idd gemakkelijk...ik woon 200 meter van het sportveld af 8-)

Zeg maar wanneer...of doe maar mailen anders (mailadres staat in profiel)
 
ges·te (de ~, ~n/~s)
1 gebaar als een middel om gedachten of gemoedsaandoeningen uit te drukken
2 gebaar waarmee men een bepaalde indruk wil vestigen
 
ges·te (de ~, ~n/~s)
1 gebaar als een middel om gedachten of gemoedsaandoeningen uit te drukken
2 gebaar waarmee men een bepaalde indruk wil vestigen

Motor*forum (het ~)
1. forum waar over motoren geforumd wordt.
2. website voor al uw taalvragen



:+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan