Flevoland topic deel 3

BBQ cancelled andere data inplannen

  • xxx

    Stemmen: 2 22,2%
  • xxx

    Stemmen: 7 77,8%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezellig!!

1725.gif


Ik moet eens wat meer posten hier :o
 
hee V-Ray was idd wel gezellig. ik hoop dat je het nog steeds leuk vindt om met mij te rijden ook al ben ik een beetje gestoord op de fiets.
 
Jongens het was gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! :}

En voor iedereen: Het was gewelig om te zien dat we het "Streetracer"-feestje verpesten toen er twee motoren aan kwamen.

Van die gezichten van "Hmmmm.... mijn Corsa GSI heeft erhmm... 3 x minder vermogen en weegt 10x zo zwaar. Eigenlijk ben ik wel een losertje."

Offem; "Hey, ik heb ook weleens op een scooter gereden die op z´n achterwiel kan! Kan jij dat ook met je motor?"

Was idd erg leuk!

Vooral die vraag van die scootergast of die motor van Slick een automaat had ofdat tie moest schakelen!

Anyway, volgende keer iets eerder afspreken en met iets meer man/vrouw d'r gaan showen! (is de mac ook nog los)
 
Of dat lonsdale gastje dat nu zijn Getunede Micratje gaat verkopen!

Die kerel had grote verhalen over een Ninja waar hij ooit op gereden had, maar er eentje herkennen als hij er naast staat, HooMaar!
 
Gezellig!!

http://smile.smilies.nl/1725.gif ((Afbeelding))

Ik moet eens wat meer posten hier :o


Timbo, had Remco je nog gebeld, of nie? Had het net nl. met hem erover of die wist of jij ook nog mee ging woensdag ;)
 
Anyway, volgende keer iets eerder afspreken en met iets meer man/vrouw d'r gaan showen! (is de mac ook nog los)

WIl volgende keer ook mee. Wist trouwens nie dat het zo laat pas was, moet iig tot 21.00 werken. Maar ga dan zeker mee! :) Hoeveel auto's waren er dan?
 
We waren laat, dus de meesten waren al weg.
Toen ze die bike van Slick zagen, was de rest ook al snel weg!
 
WHAHAHAHAHAHA L :P L toppie voor het nieuwe topiv v-ray bedankt :)
Nee heb timbo niet gebenlt maar gaat wel mee *D
Gaat er trouwens nog iemand rijdene vanmidaag misschien iets afspreken :P
 
Gaat er trouwens nog iemand rijdene vanmidaag misschien iets afspreken :P

Vanmiddag werken hè.. B|

Maar vanavond denk ik wel ff stukkie sturen hoor, denk rond een uur of 18.30. laat maar ff weten of je dan ook nog gaat, ok?
 
Ok dan ;)

Nouja, ik moet nu ook naar mn werk, ik laat je ff weten over vanavond!
Werkze!

MzZ!L 8-)
 
misschien dat ik vnadaag nog wel ff de motor pak, maar niet te lang, moet namelijkook nog naar het centrum en me pa is vandaag jarig.

sorry dat ik gister niet bij was. volgende keer ga ik cker mee, maar had nu ff niet zo heel veel zin.

greetzzz


[edit] P.S. rijdt er hier iemand rond in een verlengde, verhoogde, zwarte Opel Movano? die zwaaide laatst naar me in me mini, maar weet nie wie ut was.

nogmaals greetzzz[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ok, vernieuwde samenvatting.

Wat? : MF-Flevo-Meeting

Waar? : Le Baron, Grote Markt, Almere

Wanneer? : Woensdag 27 april, 20:00 uur

Waar voor de mensen die de Grote Markt niet kunnen vinden? : McDonalds naast de A6, Almere Haven. Zie HIER!

Hoelaat voor de mensen die de Grote Markt niet kunnen vinden? : van 19:30 tot 19:50 uur

Hoe? : Hoe denk je? |(

Wie? : Wie niet?!? :?

Maar voor de samenvatting:

Voronwë
V-Ray
Jethro
just_a_girl
YZF750R
Tyl
Aphrodite
V-Twin Boy
MotoMarz + Diana
Marcel begrijpt gelukkig dat er een evenwicht moet zijn in verhouding mannen/vrouwen
Slick-T
motormaxx
Blue-bird
Don Yoshi
Dave gsxf 600
Timbo
Streetmax
mr.Pac Stealy
zakonski
Prospect
rlb

igg Mits het regent? :?
Bono© Mits het donderdag goed weer is... We duimen met je mee.
Ton-up Mits ie z'n schema kan veranderen. Succes!
blackbirdt68i Mits ie beter is en het niet regent.. Sterkte!

Waarom? : Gezellig! *D

By the way: Wie missen we nog?

Ik weet wie we nog missen:
Master Blaster
Hot Canari
Pilsener
Dave Nada Noppes
Lichelle Heeft als smoes dat ze iets met d'r werk heeft. ;) Wat is het nummer van je baas? Regel ik het wel ff... })

Gezien de grootte van de groep (17 tot 21 man) ben ik zo vrij geweest om even te reserveren. Gezegd dat we tussen 20:00 en 20:30 daar zijn en een plekje moet vrijhouden voor wat mensen die een drankje en wellicht een kleine versnapering willen nemen.

edit10: alle vorige edits verwijderd en reservering geplaatst voor 15/20 man. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok, vernieuwde samenvatting.

Wat? : MF-Flevo-Meeting

Waar? : Le Baron, Grote Markt, Almere

Wanneer? : Woensdag 27 april, 20:00 uur

Waar voor de mensen die de Grote Markt niet kunnen vinden? : McDonalds naast de A6, Almere Haven. Zie HIER!

Hoelaat voor de mensen die de Grote Markt niet kunnen vinden? : van 19:30 tot 19:50 uur

Hoe? : Hoe denk je? |(

Wie? : Wie niet?!? :?

Maar voor de samenvatting:

Voronwë
V-Ray
Jethro
just_a_girl
YZF750R
Tyl
Aphrodite
V-Twin Boy
MotoMarz + Diana
Marcel begrijpt gelukkig dat er een evenwicht moet zijn in verhouding mannen/vrouwen
Slick-T
motormaxx
Blue-bird
Don Yoshi
Dave gsxf 600
Timbo
rlb

iig Mits het regent? :?
Bono© Mits het donderdag goed weer is... We duimen met je mee.
Ton-up Mits ie z'n schema kan veranderen. Succes!
blackbirdt68i Mits ie beter is en het niet regent.. Sterkte!

Waarom? : Gezellig! *D

By the way: Wie missen we nog?

Ik weet wie we nog missen:
Master Blaster
Hot Canari
Pilsener
Dave Nada Noppes
Lichelle Heeft als smoes dat ze iets met d'r werk heeft. ;) Wat is het nummer van je baas? Regel ik het wel ff... })

Gezien de grootte van de groep (17 tot 21 man) ben ik zo vrij geweest om even te reserveren. Gezegd dat we tussen 20:00 en 20:30 daar zijn en een plekje moet vrijhouden voor wat mensen die een drankje en wellicht een kleine versnapering willen nemen.

edit10: alle vorige edits verwijderd en reservering geplaatst voor 15/20 man. :)

Mag ik ook komen :] of zijn er geen stoelen meer over :)
 
he jongens..toppie hoor..weer een nieuwe topic om te vervuilen })
Ik kan vanmiddag ook niet rijden.FF naar apeldoorn met vrienden.
Ben benieuwd woensdag.En Streetmax:volgens mij spreek ik voor iedereen en mag je ook komen hoor.
 
denk dat ik maar een nick-change aanvraag.... 3 letters en nog gaat het fout ;(

Vanmiddag even op en neer naar Den Bosch, volgende week weer een examen dus moet toch oefenen? O-)
 
Whahahaa!!! Geweldig.... jullie ook met die achtelijke namen! Doe ik het nog fout!
maar op zich wel sneu dat ik dat soort stomme foutjes maak

hee V-Ray was idd wel gezellig. ik hoop dat je het nog steeds leuk vindt om met mij te rijden ook al ben ik een beetje gestoord op de fiets.
Jawel hoor..... als je maar niet denkt dat ik net zo ongehoord hard zal meerijden.


Ennuh... StreetMax is natuurlijk welkom. (staat genoteerd)

Het begint bijna meer op de normale MF-meeting te lijken.
 
Laatst bewerkt:
Ach heeft le baron ook wat te doen op zo een avond!! zal wel lekker vol komen te zitten zo! :P
p.s. misschien komen er morgen nog en man of 10 bij!!!!! 8-)

He ray dat jij mij gister probeerde te bellen was ik net buiten denk ik! balen!! had wel even mee gegaan!
 
Tsja, da's lekker, voel ik me effies niet 100% (geen stem en wel koorts :r ) beginnen ze meteen deel 3. :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan