Geef mij maar Amsterdam 2 ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

R1CO

MF veteraan
1 nov 2004
2.272
0
Amsterdam
Nou hier gaan we verder met Motor Forum Amsterdam, MFA...
Het cluppie van MS, Mac in Sloten...

We zijn wel een leuke groep eigenlijk, volgens mij zie je dat niet veel...

Dus vanaf nu alle foto's en tourtjes hier posten, en op naar de volgende 2000 +

:)
 
Nog even voor herhaling, gaat er nog iemand naar het Yamaha Weekend...
20-21-21 mei vrij-za en zondag.. He Yamlover jij toch wel zeker...

Maar als jij gaat en Andy misschien ook De R1 man, en misschien anderen...
Dan moet ik even een dag weten, rekening houden met m'n werk..Maar lijkt me best leuk nooit geweest duzzzz.......
 
yammie zit dan in frankrijk he knuppeltje,hoe vaak ga ik je dat nog vertellen :)


Aa man, je had het vanavond voor het eerst verteld, tenminste aan mij... maar misschien iemand anders dan. Dan neem ik iets voor je mee, je had voor mij toch stickers meegenomen grote vriend...
 
Ik doe niet bewust aan daten bij de mac, maar ik rij wel altijd even langs de McSloten. Bij deze ook een markering dan maar. ;)
 
Het duurde even maar heb hier twee leuke fotootjes. De eerste is van de vriendin van Mike, coole helm! de tweede samen met X-ray ( voorheen Yamlover, mr.anderson, Andy Marf a.k.a THE WARMASTER + guest en ik natuurlijk.

full
 
Hey Yamlover ( X-ray),

wat vind je hier van? Is dit niet te hoog gegrepen voor iemand als ik?

Merk: Honda

Type: VTR 1000 F

Bouwjaar: apr 1997

Km stand: 21.060 km

Kleur: zwart

Prijs: € 4.999

full
 
Hee luitjes ...

Het is dus zo ver, eindelijk deel 2 !!

Er moeten meer pics komen, dat is leuk !! En uuh wat vaker toertjes maken zoals vrijdag !!

@Andy pics svp 2me mailen ... Thanx
@Hus vette bike pik !!
 
Gefeli met deze eerste mijlpaal die we met z'n allen hebben bereikt. @ R1co voor zijn initiatief en ons allen om er op te reageren.

@ Hus; had ik je op een goed idee gebracht? ;)

Werk ze voor de kantoorpikkies en andere loonslaven die hun lichaam en geest verhuren tussen 8 en 5 uur. Eeehh... doe gelijk iedereen maar!

B.
 
@ Hus~~~~~~> Je moet natuurlijk doen wat je gevoel je ingeeft, maar het is wel stoer natuurlijk...dacht dat het vandaag zou gaan regenen maar het zonneteje schijnt...En vandaag verhuur ik mijn geest en lichaam niet...ben vrij...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan