Streetfighter-project Hayabusa

Kawalent

Die hard MF'er
19 jun 2004
499
0
Ergens
Ok scroll maar gelijk door naar het eind,

kheb weer een piccie staan. Over een paar dagen komen dr meer. (dan is die zomer-klaar aangezien ik dr ff geen zin meer in heb) en 4 juli naar de soes-dag in Belgie, dus moet ie weer rijden he.

Hé hé, eindelijk mijn fiets gister gekregen, ben maar gelijk aan het verbouwen geslagen. (was eigenlijk niet de bedoeling aangezien ik ff nog met een "echte" Hayabusa wilde rondrijden), maar helaas kon me nie beheersen... Hij heeft nog maar een goeie 5800 km op de teller dus ga hier nog lang plezier van hebben 8-)

Hier vast een piccie van hoe die dr origineel uitzag:

full


Volgende is vast gebeurd:
1. Alle stickers verwijderd van frame, tank, kuipdelen, koelvloeistof-dop enz.
2. De velgen voorzien van rode striping.
3. Delen van frame voorzien van carbon, (dit ook om wat beschadigingen in de lak weg te werken, aangezien het frame zwart is :P )
4. Radiator-cover rood gespoten.
5. Wat gerommeld met electrisch circuit.
6. Overstort koelwater gewijzigd.
7. Bijna alle kuipdelen gestript.
8. Carbon op koelwater-dop.
9. Verschillende uitsparingen in frame opgevuld.
10. Enkele schoeven zwart gespoten.
11. En de hele boel flink schoon gemaakt.

Zo gouw dr wat mee gebeurt is (en de motor een beetje toonbaar wordt :9 ) komen dr weer meer foto's (budget is currently LOW) :( ;) :} :} ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch wel zonde van zo'n nieuwe fiets..... maar waarom de stickers verwijderd en later ook de kuipdelen??? :?
Er zijn wel brute fietsen van te maken, alleen zorgen dat ie niet gejat wordt....(zoals een kennis van me had vlak nadat z'n busa-fighter klaar was)
Als iemand 'm ziet:
hyabusa_2_gr.jpg
 
Jah die staat bij mij in schuur :+
Maare ff serieus echt geil ding (vonden de dieven ook).

Enne suc6 aan de topicstarter maare waarom stickers van kuipdelen verwijderen :?
 
waarom aan iets beginen waar nog niet genoeg ping ping/doekoe/geld voor is?

"live the dream" TS heeft kennelijk een (hele mooie) droom van hoe zijn dreammachine eruit moet komen te zien en begint daar gewoon aan. Kan ik me wel voorstellen....anders komt het er mischien niet van.
Er zijn er genoeg die ook een droom hebben maar enkel blijven "dreamen" ;)
 
standaard is ook maar standaard toch?
Een motor is toch wel iets persoonlijks, kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hun eigen visie op bepaalde dingen hebben...
En vooral zo'n busa wat een geile fighters kun je daarvan bouwen..
Ik heb het geld er niet voor maar anders wist ik het ook wel !!
keep up the good job!!
enne piccies zijn welkom!
 
"live the dream" TS heeft kennelijk een (hele mooie) droom van hoe zijn dreammachine eruit moet komen te zien en begint daar gewoon aan. Kan ik me wel voorstellen....anders komt het er mischien niet van.
Er zijn er genoeg die ook een droom hebben maar enkel blijven "dreamen" ;)
dromen kan ook heerlijk zijn,ik droom liever dan dat ik ergens aan begin en ik al weet dat ik het niet aankan,maar goed zijn leuk die busa fighters :9~
 
ik ben ook erg benieuwd aangezien ik de busa stiekem wel een hele stoere fiets vind :)
 
kben geen busa fan ofzo, maar zou het zelf wel zonde vinden om een busa te verbouwen een of andere manier in de fik oke maar een fighter :o hehe nieuwschierig hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan