PPP & A4

het PPP&A4 topic sluiten?

  • Ja

    Stemmen: 32 19,5%
  • Nee

    Stemmen: 123 75,0%
  • weet het niet

    Stemmen: 9 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    164
Status
Niet open voor verdere reacties.

Crash

MF veteraan
8 aug 2002
1.771
3
Den Haag
Voor de nieuwelingen dit is PPP:
full

Veel plezier en rijd verantwoord alsjeblieft!


Evil Beaver we zullen je niet vergeten '(
 
Laatst bewerkt:
hm moet werku... maar als ik niet moet overwerken :r ben ik er vanavond rond 20:00 :9~
 
denk niet dat ik er dan nog ben is slecht voor de rechterkant van m'n bandjes

[kijk naar buiten modus]

Denk dat'k zowiezo niet ga :(

[/kijk naar buiten modus]
 
begin ontwennings verschijnselen te krijgen... :P dus als 't weer/werk 't maar even toelaat ben ik er
 
Voor de mensen die niet weten waar het overgaat :?
full

A4, afslag/oprit PlasPoelPolder industrie/kantorenwijk.
Rijswijk Zuid Holland :9
 
En dan lijkt dit mij speelplaats nr. 2, de PlasPoelPolder:
ppp_overzicht.jpg


Deze kan ook, maar lijkt mij door de "veiligheidsmaatregelen" die er nu genomen zijn niet zo aantrekkelijk meer:
ppp_overzicht2.jpg
 
Laatst bewerkt:
hiero giet 't :( enne moest overwerken :j

hopen dat 't morgu beter is

mooi pics trouwens
 
en 't zonnetje breekt door!! :9~

hoef vanavond niet over te werken :} dusse ben warschijnlijk rond 19:00 bij 't viaduct te vinden :]

[edit moet 't wel droog zijm, gezien 't incident gisteren aldaar]
 
Laatst bewerkt:
ben er denk ik ook nog even.

Ben het trouwens met die motor agenten eens. Als we 'normaal'rijden, dus niet 200 de A4 opknallen, hebben die enorm veel omwonenden minder last van ons en komt die politie ook minder vaak kijken. Hoewel het af en toe best leuk kan zijn met een paar motoragenten die hun kunstjes laten zien. (en dan bedoel ik niet bekeuringen uit delen.)Maar aan de andere kant, de echte die-hards blijven toch wel komen, wat willen ze daar tegen doen.
 
deed ik toch al niet hoor ;)
Dat met 200+ knallen dan :P
Maar als die omwonenden gewoon zeikerds zijn , dan klagen ze zelfs als je standaard enzo daar rijd.Ze horen een sportief geluid , en denken dat het steeds dezelfden zijn :z
Terwijl het ook sportieve auto's kunnen zijn.
Denk gewoon niet te veel uitsloven , en een beetje de snelheid in de gaten houden , dan is er toch niets mis :?
Ben er strakkies misschien ook nog ff , maar of ik met de motor kom of ga lopen weet ik nog niet 8-)
 
he investig8or je heb net wat gemist... max ging ff iemand anderz z'n sparky's uittesten... :} zag er :9~ uit!!

alleen die blauwe kwamen 't weer verpesten.. :j niemand een bon gehad?
 
he investig8or je heb net wat gemist... max ging ff iemand anderz z'n sparky's uittesten... :} zag er :9~ uit!!

alleen die blauwe kwamen 't weer verpesten.. :j niemand een bon gehad?
tsss ,ik dacht dat jij rechtdoor ging??
Ik reed erlangs , was er ook al (diezelfde)snor aan het rijen , ben ik maar door gereden.Ik hoorde hele nare geluiden uit het blok komen '(
Kreeg ik die snor ook nog achter me aan.Hup , 50 ging investig8or :] (hard joh ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan