Megameeting

Ik ga ook niet; zit/lig/hang dan lekker te nixen op een fijne camping bij de oosterburen. "Mathias, nog mal zwei hier!" :9~

Voor hen die wel gaan: u bent gewaarschuwd, zorg dat je je fiets legaal hebt, er kon nog wel eens gecontroleerd gaan worden.... MF negatief in het nieuws
 
megameeting ?

neu, dat wordt toch maar knokken ben ik bang......


en ik zit al helemaal niet te wachten op een bende wouten die bloed ruiken.....
 
Ik weet nog dat we vorig jaar al "vooroordelen" hadden over deze mieting en het aldaar aanwezig haantjesgedrag. Tis wel uitgekomen.
Trieste reactie's in het hierboven al genoemde topic
 
Ik ben vorig jaar 1 keer naar de Noordelijke MF Meeting ofzo geweest, bij TenKate in Nieuwleusen, dat was wel gezellig......

Maar je kunt erop wachten dat zo'n grote meeting totaal uit de hand loopt, zeker omdat oom agent er nu vast en zeker scherp op is en er dus geheid mensen aangepakt gaan worden...

IMHO is het dus opzoeken van narigheid als je heen gaat met een verbouwde motor en daar heb ik geen trek in...
 
om de feestvreugde te verhogen (en alvast een indruk te krijgen van de verbroederende sfeer op dit jaarlijkse hoogtepunt): Megameeting in de krant.

nu was ik toch al van plan om thuis te blijven hoor, ook al leek het onderdeel 'je helm, pak en bike pimpen door snoeihard dwars door een pallet vruchtenyoghurt heen te rijden' me op zich wel vermakelijk om te zien. maar ja, een mens moet nou eenmaal keuzes maken.
 
als ik het allemaal zo lees kan het wel eens minimeeting worden, ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zin hebben in zoiets...
 
aaah dus hier is het topic voor mensen die niet gaan.

Ik ben een keer geweest 2 jaar geleden volgens mij, ik vond het bijzonder saaaaaai :Z

en ik heb een kut leven kun je nagaan :+
 
met dit weer zal het helemaal wel niet druk worden denk ik....

(Meppel, 6 graden, stromende regen.... ;( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan